January 3, 2016

عکس:چی بگم

عکس:وزرا و وکلای آیندمون

گفتم اینا با بودن اون نوشته وسط پرچم نمیتونن آتش بزننش!بفرما علمای عرزشی راهکار پیدا کردن؛قیچی کردن بعد آتش زدن :)) بخدا اینا از هر چی بچه بچه ترن.



U.N

مادر «خاوران» خاموش شد | Khodnevis

قهر قهر تا روز قیامت .

 
عربستان سفارت ایران را بست . کار خوبی نکرد ولی خدا پدرش را بیامرزد 
Saudi Arabia severs ties with Iran

بهبود پياپى ركوردهاى تهران در حمله به سفارتخانه ها


بهبود پياپى ركوردهاى تهران در حمله به سفارتخانه ها
١٨٧ سال پيش در همين ماه ژانويه، گروهى به محل اقامت سفير روسيه در تهران حمله كردند و سفير و همه همراهان و نگهبانانش (به جز يك نفر) را كشتند. بعد از اين واقعه، فتحعلى شاه، الماسى ٨٨ قيراطى را به عنوان خون بها به تزار روس پيشكش كرد و مدت ها طول كشيد تا روابط دو كشور به حالت عادى برگردد. پس از گذشت حدود دو قرن از اين رويداد، هنوز هم فاجعه قتل گريبايدوف از حافظه مردم روسيه پاك نشده است و كماكان كتاب هاى فراوانى درباره او و ماجراى حمله به اقامتگاه سفير در تهران نوشته مى شود.
داستان حمله به سفارت آمريكا در تهران و به گروگان گرفته شدن ٦٦ نفر هم بعد از گذشت ٣٧ سال هنوز زنده است. ماجراى گروگانگيرى ٤٤٤ روز طول كشيد اما كسى در حمله به سفارت كشته نشد كه از اين جهت مى توان آن را يك پيشرفت دانست.
چهار سال پيش گروهى سفارت بريتانيا در تهران را هدف حمله قرار دادند كه به قطع روابط دو كشور انجاميد. در اين حمله چند نفر از كاركنان سفارت جراحاتى برداشتند اما در نهايت نه كسى كشته شد و نه كسى به گروگان گرفته شد. لاجرم اين حمله را هم مى توان در قياس با دو مورد گذشته نوعى پيشرفت به شمار آورد.
حمله اخير به سفارت عربستان هم بدون جراحت يا كشته شدن ديپلمات ها يا گرگانگيرى به پايان رسيد كه باز هم در نوع خود يك ركورد مثبت ارزيابى مى شود.
با اين كه در سال هاى گذشته، تعداد حملات به سفارتخانه ها در تهران افزايش يافته است اما هيچ ناظر منصفى نبايد و نمى تواند بهبود كيفى اين حملات را ناديده بگيرد.

در كجاي دنيا همچنين صحنه اي را مي توان مشاهده كرد؟؟؟؟؟؟!!!! سلفي نيروي بسيج با پليس در زمان حمله به سفارت عربستان سعودي

عکس:قابل توجه بعضی ماموران ما

از شیخ بهایی پرسیدند : خدا را در کجا یافتی ؟ فرمودند در قلب کسانی که بی دلیل مهربانند...!!!!!!!

باربی سوزان #مانانیستانی

«هالو» به وزیر بهداشت: دیگر به بیمارستان نمی‌روم، مسوولیت مرگم با شماست ساناز قاضی زاده


محمدرضا عالی پیام، فیلم‌ساز و طنزپرداز که با نام «هالو» برای ایرانیان نام‌آشناست در نامه ای سرگشاده در صفحه فیس‌بوک خود به وزیر بهداشت به وضعیت بهداشتی، درمانی و تغذیه زندانیان و رفتار کادر پزشکی اعتراض کرد.
عالی پیام خطاب به وزیر بهداشت از خواسته تا با توجه بر آنچه هنگام انتقال به بیمارستان و نحوه برخورد کادر پزشکی در صورت بروز هرگونه مشکلی او را به بیمارستان اعزام نکنند.
او همچنین مسوولیت مرگ خود یا هر اتفاق ناگوار دیگری را برگردن مسوولین پزشکی کشور و در راس همه حسن قاضی زاده هاشمی به عنوان وزیر بهداشت دانسته است.
محمدرضا عالی پیام، فیلمساز و طنزپرداز که با نام «هالو» برای ایرانیان نام‌آشناست در نامه ای سرگشاده در صفحه فیس‌بوک خود به وزیر بهداشت به وضعیت بهداشتی، درمانی و تغذیه زندانیان و رفتار کادر پزشکی اعتراض کرد.
عالی پیام خطاب به وزیر بهداشت از خواسته تا با توجه بر آنچه هنگام انتقال به بیمارستان و نحوه برخورد کادر پزشکی در صورت بروز هرگونه مشکلی او را به بیمارستان اعزام نکنند. او همچنین مسوولیت مرگ خود یا هر اتفاق ناگوار دیگری را برگردن مسوولین پزشکی کشور و در راس همه حسن قاضی زاده هاشمی به عنوان وزیر بهداشت دانسته است.
عالی پیام در نامه خود به وزیر بهداشت یادآوری می‌کند که بارها از او دعوت کرده تا با حضور در زندانی رجایی شهر، یعنی جایی که این زندانی سیاسی در آن زندانیست، به وضعیت بهداشتی و درمانی و تغذیه ای زندانیان و وضعیت ناخوشایند آن‌ها رسیدگی کند.
او برای ابراز ناخرسندی از بی‌توجهی وزیر بهداشت خطاب به هاشمی نوشته نمی داند که آیا وقت او ایجاب نکرده، یا زندانیان جزء جمعیت کشور به حساب نمی آیند، یا سلامتی آنها مهم نیست، یا هاشمی وزیر زندانی ها نیستید، یا شاید نامه های زندانیان به دست او نرسیده است.
«هالو» سپس به وضعیت سلامتی خود اشاره می کند و اینکه دچار فشار خون، آرتروز و بیماری صرع است و در ادامه به حمله عصبی و تشنجی اشاره می کند که ۶ دی ماه بر او وارد شده است.
از ادامه توضیحات عالی‌پیام برمی‌آید که پس از معاینه در درمانگاه زندان و اعلام «نارسایی کامل خون به قلب» او را به بیمارستان امام خمینی اعزام می کنند، سپس از حدود ساعت ۱۲ آن روز تا هفت و نیم بعد از ظهر این شاعر سرشناس طنزپرداز را با روی یک «برانکار چرخ‌دار» و با دستبند و پابند در گویه ای از راهرویی در بیمارستان رها می کنند.
در آن ساعت نه تنها هیچ خدمات درمانی روی او انجام نمی شود بلکه با او برخورد «تحقیرآمیزی» داشته اند.
عالی پیام به هاشمی نوشته که تمام ساعتی که در بیمارستان سپری کرده «از سرما به خود می لرزیدم و یک نفر پیدا نشد که یک پتو روی من بیندازد. این علاوه بر دو ساعتی بود که در آمبولانس لرزیدم.»
طبق توضیحات او حتی در طول ساعاتی که در بیمارستان سپری کرده، غذایی نیز به او داده نشده است.
این زندانی سیاسی می نویسد که « پس از هشت ساعت معطلی و توهین و تحقیر در گوشه ی راهرو، چون فشار دستبند و پابند و سرما و گرسنگی امانم را بریده بود، از مامورین خواستم مرا به زندان برگردانند تا لااقل داروهایم را بخورم. چون آنجا اگر از ناراحتی قلب و مغز نمی مردم، حتمن از سرما و گرسنگی تلف می شدم.»
عالی‌پیام در آخر نامه ای که در فیس بوکش منتشر کرده تا شاید به دست وزیر بهداشت برسد، آورده است که « اگر وضعیت اعزام یک بیمار اورژانسی و رسیدگی در بیمارستان های شما این است، بدین وسیله رسمن درخواست می کنم در صورت بروز هرگونه مشکلی برای من مرا به بیمارستان اعزام نکنند و مسئولیت مرگ من یا هر اتفاق ناگوار دیگری برگردن مسئولین پزشکی کشور و در راس همه خود شما خواهد بود.»
این نامه در حالی به وزیر بهداشت نوشته شده که اسفند سال ۹۳ وزیر بهداشت پس از این که برای نخستین بار از زندان «قزل حضار» کرج بازدید کرد، در وب سایت شخصی خود نوشت آن چه دیده، خواب را از چشمانش ربوده است.
اما گویا پس از چند روز بی خوابی موضوع از یاد وزیر بهداشت رفته چراکه در ماه‌های گذشته زندانیان بارها نسبت به وضعیت رسیدگی به بهداشت و امور اوژانسی در زندان‌ها اعتراض کرده اند.
این شاعر و نویسند‌ه‌ی طنزپرداز، درسال‌های گذشته به خاطر سکته‌ی قلبی در بیمارستان بستری شده بود.
در روزهای گذشته یک دادگاه در ایران، پزشک و دو پرستار بیمارستانی در خمینی شهر اصفهان که با کشیدن بخیه های صورت یک کودک خبرساز شده بودند را به زندان و برکناری از خدمت و پرداخت دیه محکوم کرد.
*عکس از آرشیو

این دختر لبنانی دیشب در توئیترش عکس پایین کشیدن پرچم عربستان توسط یک مرد ایرانی رو منتشر کرد و نوشت «این مرد هر کجا باشه می‌گردم پیداش می‌کنم و باهاش ازدواج میکنم.»



این دختر لبنانی دیشب در توئیترش عکس پایین کشیدن پرچم عربستان توسط یک مرد ایرانی رو منتشر کرد و نوشت «این مرد هر کجا باشه می‌گردم پیداش می‌کنم و باهاش ازدواج میکنم.»
امروز ایرانی‌های سلحشور به توئیتر این دختر هجوم بردند و با پیام‌های محبت آمیزشون وی رو شرمنده کردند!
این خانم هم دقایقی قبل نوشت: «اوضاع از کنترل خارج شده، صندوق پیامم داره منفجر می‌شه، شوخی کردم ،من اصلا کاری با اون مرد ندارم، نگردید دنبالش، ایرانی‌ها جنبه ندارن.»

شهردار جوگیر: خیابان کنسولگری عربستان در مشهد به شیخ_نمر تغییر نام یافت.

واردات 123 تن سنگ پا از چین


ماشالله به اقتصاد مفاومتی رهبر مسلمانان جهان
طبق گزارش مشرف نیوز از سال 1391 تا امروز 123 تن سنگ پا از چین به ایران واردات داشته ایم
..
مشرق نیوز »
"بر اساس آمار گمرک ايران، در 8 ماهه اول امسال 12.5 تن سنگ‌ پاي وارد شده، ارزشي به ميزان 23 هزار دلار داشته و بر طبق آمار كمرگ از سال 1392 تا 8‌ماهه نخست امسال نزدیک به 120 تن سنگ پاي چيني به کشورمان وارد شده است.
گروه اقتصادي مشرق- در 8 ماه نخست امسال بیش از 12 تن سنگ‌پا از چین وارد کشور شده است.
واردات 12 تن سنگ‌پای چینی در سال 94
طبق این آمار، 97 تن سنگ‌پا در سال 92، 10 تن در سال 93 و 12.5 تن در 8 ماهه نخست امسال به کشور وارد شده است.
در سال جاری تمامی سنگ‌پای وارداتی، از چین به کشورمان وارد شده است. در سال 90 رقم واردات سنگ‌پا 27 تن و در سال 91 حدود 3 تن گزارش شده است."

واقعا ناراحتی از اعدام شیخ نمر از چهره تک تک این تسخیر کنندگان سفارت عربستان هویداست


بالا رفتن از دیوار سفارتها گران قیمت ترین تفریح در دنیاست
این تفریح منجر به جریمه و بلوکه شدن میلیونها دلار از ثروت های سرزمین ما میشه
فقط یه مشت احمق میتونستن چنین هدیه بزرگی روتقدیم حکومت عقب مونده و ضد بشری عربستان بکنن
"الان تمام دنیا هنگ کردن که بلاخره اسلام واقعی کدومه: اونی که یه فقیه دینی ر با دادگاه فرمایشی اعدام میکنه؟ یا اونیکه سفارت آتیش میزنه؟"

عکس:قدرت اجتماعی زنان

عکس:دزدی حلال لبوفروشی حرام

چگونه میشود که تار موی دختربچه ای را در خود رو میبینند و پیدا میکنند ، یک نویسنده دگر اندیش که یک خط مطلب نوشته میبینند و پیدا میکنند ، دو نفر در خیابان شادی و آبپاشی میکنند میبینند و میگیرند . اینها در این وسعت خودسرانه هرکار میکنند ، اما دیده نميشود گرفته نميشود بازداشته نميشوند !!! اما لبو فروش دیده میشود .

عکس

پنج هزار دلار خرج میکنه برای رفتن به حج ولی عقلش نمیرسه 5 دلار خرج کنه واسه خرید یه شورت

کسی میدونه این فازش چیه؟؟؟؟؟؟

این هم نتایج اِشغال سفارتخانه ها از آغاز تا کنون !

باورهایتان را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند!

کودکی از مسئول سیرکی پرسید:
چرا فیل به این بزرگی را با طنابی به این کوچکی و ضعیفی بسته اید؟ فیل میتواند با یک حرکت به راحتی خودش را آزاد کند و خیلی خطرناک است!
صاحب فیل گفت:
این فیل چنین کاری نمیتواند بکند. چون این فیل با این طناب ضعیف بسته نشده است.
آن با یک تصور خیلی قوی در ذهنش بسته شده است.
کودک پرسید چطور چنین چیزی امکان دارد؟
صاحب فیل گفت: وقتی که این فیل بچه بود مدتی آن را با یک طناب بسیار محکم بستم. تلاش زیاد فیل برای رهایی اش هیچ اثری نداشت، و از آن موقع دیگر تلاشی برای آزادی نکرده است.
فیل به این باور رسیده است که نمیتواند این کار را بکند!
شاید هر کدام از ما، با نوعی فکر بسته شده ایم که مانع حرکت ما به سوی پیروزی است.
باورهایتان را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند!

۲۰۱۶ رضا جوزانی

?

عکس

امروز در مشهد پرچم ‫#‏عربستان‬ رو کشیدن پایین، برای اولین بار نمی‌دونستن باهاش چیکار کنن. همه جاش یه جوریه که موریانه هم نمی‌تونه بخوره!
https://telegram.me/alirezegram

خرافات شيعه ‼


امام صادق فرمود شانزده صنف از أمت جدم محمد دشمن ما باشند، آتش دوزخ و عذاب سوزناك از آن آنهاست :
١- كسى كه عضو زائدى در خلقت اوست. كسى از مردم كه در خلقتش عضو زائدى است. نمى بينى جز آنكه دريافت مى كنى با ما اظهار دشمنى مى كنند و دوست ما نيست.
٢- كسى كه در خلقتش نقصانى است. در مردم هيچكس از خلق خدا كه ناقص آفريده شده نمى بينى جز آنكه دريافت مى كنى در دلش نسبت به ما كينه اى دارد.
٣-كسى كه مادرزاد چشم راستش كور است. هيچ افريده اى از خدا را نمى بينى كه با ديده راست از مادر كور زاييده شده باشد، جز آنكه با ما در جنگ است و با دشمنان ما همدست.
٤- مردان سياه مو.نمى بينى در خلق خداى عزوجل مردان سياه مو كه هر چه عمر آنها دراز مى شود، مويشان سپيد نشود و ريشش چون پر زير گلوى كلاغ سياه باشد، جز آنكه از ما روگردان است و در شمار دشمن ماست
٥- مردان بسيار بسيار سياه رنگ. كسى از آنها را نمى بينى جز آنكه ما را سخت دشنام مى دهند و دشمنان ما را مدح مى كنند.
٦-مردان كچل . هيچ مردى را نمى بينى كه كچلى دارد، جز آنكه نسبت به ما بدگو و بد زبان است و بر زبان ما سخن چينى مى كند
منبع
كتاب خصال شيخ صدوق..جلد دوم..باب سته عشر.. حديث شماره 4

عکس:عدم واکنش پلیس در پرتاب سنگ و آتش به سفارت عربستان گویا این اقدام همچین خود جوش هم نبوده

معاون روحانی: با نفت ۳۰دلاری نمی‌توان از رکود خارج شد

اسحاق جهانگیری می‌گوید درآمدهای نفتی در سال ۹۴ به زور به ۲۵میلیارد تومان می‌رسند، تحریم‌ها هم به قوت خود باقی مانده‌اند و معلوم نیست رشد اقتصادی چقدر باشد. به تاکید او وقتی نفت ۳۰ دلار شود حتما در بودجه اتفاقات مهمی خواهد افتاد.