September 5, 2015

عکس...قابل تامل


عکس ......واقعیت جهان امروز ما


مرگ کودک آواره سوری با واکنش شدیدی در سطح بین المللی روبرو شده و نگاهها را به سمت بحران آوارگی در اروپا معطوف کرده است. البته مرگ دردناک این کودک معصوم یک در هزار مصائبی است که بر این آوارگان هر روز وارد میشود. نکته جالب توجه این است که امپراتوری رسانه ای که به قول چامسکی یکی از ابزارهای تحمیل سیاستهای اربابان بین المللی است، هر از چندی گوشه ای از این جنایات و مصائب را کنار میزنند. کسی چه میداند که در شرق اوکراین، در یمن و در لیبی چه میگذرد. اما چون یمن قربانی دیکتاتوری خودی و شریک دزد و رفیق قافله اربابان است، اخبار ویرانی ها به شکل مرموزی مخفی میشود. ولی در مورد سوریه چون راحت میتوان مقصر پیدا کرد و بر چشم ساده لوحان خاک پاشید، هر از چندی و نه همیشه گوشه هایی از این سناریوی خون و مرگ بر جهانیان آشکار میشود.

دنیا هنوز زیباست

کودک آلمانی‌ در ایستگاه قطار در یکی‌ از شهرهای آلمان.

منتظر پناهجویان سوری با اسباب بازی‌های خود برای کودکان سوری!

German kid at a train station welcoming Syrian refugees with his toys!

آسانژ: پیمان محرمانه سه کشور برای سرنگونی دولت سوریه

«جولیان آسانژ» مؤسس سایت افشاگر «ویکی لیکس» از پیمان محرمانه قطر، ترکیه و عربستان سعودی برای براندازی دولت سوریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «مینت پرس» (سازمان مستقل دیدبان روزنامه نگاری) آسانژ در شبکه تلویزیونی ساندی روسیه فاش ساخت: این پیمان محرمانه در سال ۲۰۱۲ از سوی قطر، عربستان سعودی و ترکیه امضا شد و کشورهای غربی مانند فرانسه، انگلیس و آمریکا نیز در امضای آن دخیل بودند.
به گفته آسانژ، متحدان آمریکا در خاورمیانه به شیوه ای خصمانه تر عمل کردند. عربستان حتی بر خلاف دستورالعمل های آمریکا عمل کرد.
این اسناد افشا شده در زمره صدها هزار اوراق و اسناد دولتی هستند که از اطلاعات محرمانه درباره برخی قدرت کلیدی خاورمیانه، خاصه عربستان پرده برداشت. اسناد افشا شده همچنین شامل ارتباطات درونی سفارتخانه های عربستان در سراسر جهان است.


ناآرامی های سیاسی در سوریه از سال ۲۰۱۱ تاکنون ۲۳۰ هزار کشته بر جا گذاشته است. دولت آمریکا و متحدانش به گروه های شبه نظامی سوری که با نیروهای دولتی می جنگند، کمک می کنند.

عکس ديگر وقت آن نيست بدانيم چه کسي جهان را آفريده است, بايد ديد چه کساني به خراب کردن آن مشغولند! عکس


عکس تنها حسن داعش


اینجا ایران است