November 30, 2015

گوبلز می گفت دروغ هر چه بزرگتر قبولش برای عوام راحت تره


طبق گزارش آمار بی طرف ؛ سالهای گذشته ، هرساله حداکثر 500 هزار نفر از 34 کشور شیعه نشین راهی کربلا می شوند ، حال نمی دانم چرا این آقایان خردگرا سعی می کنند دوبرابر آمار دولتی را تبلیغ کنند ؟
4 ملیون نفر باید با 100 هزار اتوبوس به آنجا برده شوند یکی نیست از این آقایان بپرسد 100 هزار اتوبوس در جاده های استانهای مجاور آنهم در عرض یک روز و یک شب تمام جاده های کشور را خواهد بست و چنین چیزی غیر ممکن است
رژیم به تمام نیروهای بسیجی و سپاهی و اداریش دستور داده تا به آنجا بروند حظور چند هزار کادر نظامی اداری ، حکومت عراق و ایران و حزبالله لبنان پدیده عجیبی نباید باشد

از دومین کشور غمگین جهان‌ (ایران) اینهمه آدم میرن به اولین کشور غمگین جهان (عراق) واسه‌ی عزاداری -- خیلی هم منطقی

برای انهدام یک تمدن اين ٣را از بين ببريد

خانواده با شكستن منزلت زن
نظام آموزشی با شكستن منزلت معلم
الگوها با شكستن منزلت بزرگان و اسطوره ها 

هگل

ايران يكى از پر زندانى ترين كشورهاى جهان است


*****
در سال ۱۳۵۸ از هر ۳۶۰۰ ایرانی یکى زندانی بود. در سال ۱۳۹۳ از هر ۳۷۰ ایرانی یکی زندانی بود، یعنی به طور نسبی تعداد زندانیان ایران در ۳۶ سال اخیر تقریباً ۱۰ برابر شده است. تعداد مطلق افراد زندانی در همین دوره تقریباً ۲۲ برابر شده است. به نظر شما چرا تعداد زندانیان در ایران چنین افزایشی یافته است؟آیا افزایش تعداد زندانیان ناشی از سخت تر شدن قوانین است یا افزایش بی اعتنایی شهروندان به قانون؟

anti - isis

دولت تدبیر و امید

اطلاعيه مهم متحصنين در زندان رجائي شهر


حال عمومي سعيد رضوي فَقِيه يكي از مضروبان حادثه زندان رجائي شهر به دليل عدم دسترسي به داروهاي حياتي خود در سومين روز اعتصاب غذا و تحصن پنج زنداني سياسي ، بسيار نامساعد إعلام شده است .
در اطلاعيه متحصنين به مناسبت ادامه اعتصاب أمده است : طی روزهای اخیر و پس از این ماجرا، فعالان سیاسی اجتماعی و زندانیان سیاسی سابق زندان رجایی شهر و اوین ضمن همدردی با اعتصاب غذا گنندگان از آنها خواسته اند تا نام ضاربان خود را افشا کنند.
اعتصاب كنندگان در اين اطلاعيه با رد اين درخواست ، تاكيد كرده اند كه اعتراض آنها أساسا متوجه ضاربان نیست بلکه آنها مدیریت سازمان زندانها و زندان رجایی شهر را به واسطه ایجاد نا امنی وتحمیل فشارهای متعدد بر زندانیان سیاسی عقیدتی و سو استفاده از ضعف های برخی زندانیان مورد اعتراض قرار داده اند.
متحصنين تاكيد دارند كه حتی ضاربان آنان نیز خود به نوعی قربانیان ظلم و بی عدالتی نظام قضا از یک سو ومدیریت غیر اخلاقی و ابزار انگارانه زندان از سوی دیگر هستند.
در اطلاعيه متحصنين به اعتراض و اخراج برخي از زندانيان همراه با نماينده اطلاعات در بند ٣٥٠ در وقائع ٩ دي ١٣٩٢ اشاره شده و آمده است : اگر زندانیان بند 350 زندان اوین ناچار شدند برای حفظ و تامین امنیت جسمی و روانی خود و در اعتراض به تهدیدات و تحرکات عده ای از همکاران سابق دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی كه به جرم جاسوسی به آنجا منتقل شده بودند ،دست به اعتراض زنند و خواستار اخراج آنان از بند 350گردند ،زندانیان اعتصابی رجایی شهر نیز جز تامین امنیت و آرامش در سالن12بند 4 خواسته دیگری ندارند.
متحصنين در اطلاعيه خود تاکید می كنند : مدیریت زندان با حمایت ،پشتیبانی و تحریک برخی زندانیان دارای نقطه ضعف
و بریده و تطمیع آنها ، تلاش دارند تا با نا امن کردن غیر رسمی فضای بند سیاسی ، فشار بر آنها را تشدید و به این روش بند سیاسی زندان را مدیریت کند .
بر اين أساس متحصنين اعلام كرده اند ضمن احترام به همراهاني كه خواستار افشاي نام خاطيان هستند ، بر اساس منطق حفظ ابروی خانواده بیگناه ضاربان ، از افشاي نام انان عذر خواسته و هرگز اعتراض منطقي خود را به رفتار زشت و غیر قابل دفاع دو یا چند زندانی یا کشمکش های شخصی تقلیل نمیدهند.
در اطلاعيه متحصنين تاكيد شده است : ما خواستار توقف رویه های جاری مدیریت زندان و تهدیدهای مستقیم و غیر مستقیم ،آشکار و پنهان علیه جسم و روان و امنیت زندانيان سياسي هستيم .
جمعی از زندانیان سیاسی زندان رجائي شهر كرج
از سه روز پيش با إعلام اعتصاب غذا نسبت به تحركات مديريت زندان رجائي و ازاد گذاشتن دست برخي از زندانيان در تهديد و آزار زندانيان سياسي دست به اعتصاب غذا زده اند .
سعید رضوی فقیه ،سعید مدنی،جعفر اقدامی، بهزاد عربگل و کامران ایازی با اعلام اعتصاب غذای نامحدود خواستار تأمين امنيت زندانيان سياسي و عقیدتی شده اند.
با توجه به دو عمل جراحی قلب و گزارش های پزشکی قانونی مبنی بر بحرانی بودن و وخامت حال رضوي فَقِيه وهمچنين تهيه نشدن داروهای تجویز شده برای وی ، مخاطرات بیشتری او را تهدید می كند.
http://sahamnews.org/2015/11/292956/

ما با سرعتي باور نكردني بسوي انحطاط اخلاقي و مرگ انسانيت و نابودي كامل ميهنمان پيش ميرويم و كار از حرف و گله و شكايت گذشته است .

ژاپن وایران!

12 درصد زنان متاهل از فقر خود فروش شدند... من سیاسی نیستم!

به دختران و پسران در زندان تجاوز کردند... من سیاسی نیستم! سن خود فروشی دختران بخت برگشته از فقر به زیر 12 سال رسید. من سیاسی نیستم! همشهری ات سالهاست در نوبت فروش کلیه است براي یک یخچال. من سیاسی نیستم! فرزندان تو در این سرزمین از نالایقی رهبران هر روز معتاد می شوند. من سیاسی نیستم! میادین شهرمان صحنه های جان کندن انسان ها گشته است. من سیاسی نیستم! هوای شهرمان آلوده است، خشم ونفرت آورده اند، زندگی را دزدیده اند. من سیاسی نیستم! مردم کشورمان براي تفریح به قبرستان می روند. من سیاسی نیستم! همه کشورهای جهان آباد و شاد می شوند و ما هر روز خراب. من سیاسی نیستم! خانه ات ویران شده، به فرزندت تجاوز گشته، دخترت به خودفروشی افتاده است. من سیاسی نیستم! خانه ات سوخت، اصل و هویتت را آتش زدند، کشورت را به بیگانگان فروختند. من سیاسی نیستم! يکباره بگو من انسان نیستم...لازم نیست سیاسی باشی، اما انسان که هستی؛ بی تفاوت نباش...
لطف کن مسجد که می آیی رُژت را پاک کن
مومنان با دیدنت، حالی به حالی می شوند
خواهشا چادر نمازت تیره باشد بهتر است
با گل پیراهنت،حالی به حالی می شوند
عذر میخواهم ولی شلوار با مانتو بپوش
در هوای دامنت،حالی به حالی میشوند
این جماعت کاملا آماده گمراهی اند
با تماشا کردنت،حالی به حالی می شوند
عده ای آنقدر تعطیلند و بی ایمان،که با
تار موی خرمنت،حالی به حالی می شوند
بوی خوش بعضا به این موضوع دامن می زند
چون که با عطر تنت،حالی به حالی می شوند
هیکل خوش فُرم خود را زیر چادر دفن کن
از وجود مانکنت،حالی به حالی می شوند
عده ای ایمانشان سست است،این بیچاره ها
با نظر بر گردنت،حالی به حالی می شوند
مومنان این روزها اوضاعشان اینگونه است
یکنظر با دیدنت،حالی به حالی می شوند

اثرات سخن گه ربار امام سیزدهم را که گفته بود: " اقتصاد مال خر است "

را حتی امروز هم میتوان بخوبی لمس و حس کرد!
»»»»
دلار ۳۶۰۰ تومان شد.
««««
حسن فریدون مچکریم.

به نام مقدسات! طرح از مانا نیستانی

هزاران سال است که انسانهای دگراندیش را با طناب باورها و خرافات دین و مذهب به دار می کشند! عجب جهانیست!؟

تصمیم گیرندگان سیاسی ملتی ۸۰ میلیونی در خانه قانونگذاری حکومت فقیه در ایران طاعون زده آخوندی:

راه حل جدید نظام اسلامی برای پر کردن مساجد دانشگاهها،