March 5, 2016

عکس:این کیسه ها فقط از صندوق چهارگوشه فراخ معصومه در قم جمع شده

این کیسه ها فقط از صندوق چهارگوشه فراخ معصومه در قم جمع شده
گناه اخوندا چیه وقتی ملتی پول زحمت کشیده خودش رو می بره می ریزه درون صندوقی که اصلا نمی دونه زیر ان سنگ داخل صندوق چه خبره
اقایان برادران اخوندا بخورین نوش جونتون از شیر مادر حلالتر

وقتی‌ قحط الرجال می‌شه رفسنجانی‌ می‌شه منجی مردم ما

با همین فتوا کشتار دانشجویان شروع شد,در واقع حماقت هم برای بعضیها سعادته

با همین فتوا کشتار دانشجویان شروع شد
ادمی که میلیارد میلیارد از دانشگاه ازاد به جیب زد و به جیب میزنه چندتا دانشجوی بدون شهریه پذیرفته؟
بقول ناپلون
در واقع حماقت هم برای بعضیها سعادته

چه فرقی می کند حاکم چه حکمی می دهد وقتی که هنوز کشورم کودکانی دارد که دنبال لقمه نانی در کوی و برزن ساز نفس کشیدن می نوازند

اینان که شادی می اورند با لباسی نو و اسباب بازی نو و ترقه ای و فشفشه ای شادشان کنیم

عکس:لباس آمریکایی تنشون میکنن و شعار مرگ بر آمریکا سرمیدن

( حالا چرا اون موز رو قائم کردی زیر کاپشن )

عکس:تنها موجود زنده ای که از سطح کره ماه قابل رويت است

حالا که جنتی رای نیاورده ، مردم باید بریزن تو خیابون و بگن طرفدار جنتی هستیم . بلکه بگیرن بندازنش تو حصر .

عکس:معروف‌ترین قاتل زنجیره‌ای دهه ۲۰ ایران

عکس:روزنامه ترکی: نام لیونل مسی در قرآن کریم آمده برای همین وی موفق هست .

 پس اسم من این همه تو قرآن اومده چرا موفق نیستم :):):)
😂😂😂😂😂

گفتاری با حق جویان شیعه

پسر شهید رجایی؛
می گویند:
آیت الله بهجت نگاه برزخی داشت،
درون افراد را می خواند،
آقای بها الدینی طی الارض می کرد ، برایش بلیط هواپیما گرفته بودند برود یزد منبر، با مدعوین نرفت گفت شما بروید، آنها با هواپیما رفتند تا اعلام کنند آقا نمی آید، اما آقا آنجا بود یک ساعت پیش از آنها رسیده بود و منبر رفته بود ،
در خانه ای که می خواستند در لانه مورچه سم بریزند جلو این کار را گرفت، دهانش را به سوراخ آنها نزدیک کرد و چیزی گفت و از آن روز به بعد دیگر مورچه ای در آن منزل دیده نشد!
و ...رجبعلی خیاط وحسنعلی نخودکی ودکترنباتی و....
من البته بدلیل بی اطلاعی هیچ نظر و امکان تایید یا تکذیب این ادعاها را ندارم.
شما هم حتما تا کنون از این حکایت ها بسیار شنیده اید. اما به هر حال با شنیدن این کرامات طبعا سوال هایی به ذهن می رسد که به مختصری از آنها اشاره می کنم:
چرا خود این بزرگان در زمان حیات شان از این کرامات سخنی نمی گویند؟ و آن را مستند نمی کنند؟
چرا از این کرامات برای تبلیغ دین و شیعه استفاده نمی کنند؟ مثلا اگر آقای بها الدینی طی الارض می کرد و طبعا با این کار قوانین فیزیک را در می نوردید چرا این معجزه بزرگ را به نام خدا و دین خدا و شیعه مستند نکرد تا از یک سو به دانشمندان عالم و غرب بگوید ما هم از این علوم بی بهره نیستیم و شب زنده داری و ارتباط معنوی با ائمه و خدا می تواند این چنین عالم و قوانین حاکم بر آن را زیر رو کند ! پس برای کشف رازهای عالم در فکر راه های رسیدن به سرعت مافوق نور نباشید و بیاید به جای فرمول های فیزیک و ریاضی، شب زنده داری کنید تا عالم کوانتوم بر شما مکشوف گردد و سریعتر از نور طی الارض کنید. چه تبلیغی برای خدا و دین خدا و شیعه مظلوم بالاتر از این؟ در نظر بگیرید که در آن صورت چه انقلابی در عالم دین و دینداری و علم پیش می آمد و فوج فوج جوانان به دین خدا می گرویدند و رهزنان ایمان جوانان و کفار باید ماست هایشان را کیسه می کردند!
کسی که با حیوانات حرف می زند و زبانشان را می فهمد دست کم با این قدرت خارق العاده دین خدا را تبلیغ میکرد ، شیعه را تبلیغ می کرد و حقانیت آن را بر سنی ها و سلفی ها ثابت می کرد! یا دردی از دردهای مادی یا معنوی انسان ها دوا می کرد، دارویی برای بیماری های لاعلاج معرفی می کرد، یا اصلا در جامعه امروز ما که دروغ مثل نقل و نبات فروان شده تا آنجا که اگر کسی راستی از کسی شنید ذوق زده می شود، این مشکلات اخلاقی و معنوی را التیام می بخشید!
حیف این توانایی نیست که فقط برای جابجایی لانه مورچگان و نجات جان آنها مورد استفاده قرار گیرد؟
چرا آقای بهجت آنطور که می گویند که چشم برزخی داشت ، فقط جوانان تارک صلوه و مشروب خوار را می دید؟ و با آن چشم تیزبین سیاستمداران دروغگویی که در مقام معاونت رییس جمهور و رییس ستاد مبارزه با مفاسد ، به چپاول بیت المال مشغول بودند را ندید؟ و از غارت بیت المال جلوگیری نکرد؟
مگر نه این که جمهوری اسلامی وصل به امام زمان ع است و این بزرگان نیز همچنین، پس چرا از این توانایی ها برای یاری رساندن به حکومتی که زمینه ساز ظهور است استفاده نمی کنند!
امروزه اگر افرادی از این راه های قدیمی برای تبلیغ استفاده می کنند، لاجرم باید پاسخگوی سوالاتی که در مورد این ادعاها پیش می آید نیز پاسخگو باشند.
چرا اگر دیگران مثلا دراویش ادعاهای ارتباط با غیب را داشته باشند به عنوان عرفان کاذب دستگیر می شوند اما این ارتباط برای علمای ما قانونی است و مجاز؟
چه کسی باید راست و دروغ را تشخیص دهد ؟ و میزان چیست؟ این توانایی ها صرفا در اختیار روحانیون شیعه است؟ یا دیگران اعم از روحانی و یا غیر روحانی ، شیعه و یا غیر شیعه ، مسلمان و یا غیر مسلمان نیز ممکن است از چنین توانایی هایی بهرمند باشند؟