April 28, 2016

علیرضا بانک:سخنان اخیر آیت الله خامنه ای نکات جالبی داشت

:
امروز دیگر کمتر کسی است که نداند تنها سپاه است که می تواند با «ده ها و بلکه صدها کانتینر» کالای قاچاق وارد کشور کند. ایشان در این سخنان اکیدا قاچاق در این سطح را ممنوع اعلام کردند. در عوض دولت را از برخورد با کولبران قاچاقچی برحذر داشتند. تا اینجا دستشان هم درد نکند. خبر خوبی است.
مشکل از جایی آغاز می شود که ایشان فرمودند «باید قوی ترین افراد را مسئول مبارزه با قاچاق بکنیم»! خوب در شرایط فعلی قویترین افراد چه کسانی هستند؟ کسانی ...که هم پول فراوان و هم اسلحه فراوان دارند! بله! سرداران فربه سپاه یا به قول احمدی نژاد - برادران قاچاقچی- مسئول مبارزه با خودشان شدند. به سلامتی ‎smile emoticon‎
نکته بعدی سخنان مقام رهبری مخالفت با واردات خودروی آمریکایی است. البته ذهنیت ایشان از خودروی آمریکایی گویا به دهه 60 و 70 میلادی باز می گردد. چرا که به گمان ایشان «خود امریکایی‌ها به علت مصرف زیاد و سنگین بودن این خودروها، رغبتی به خرید آنها ندارند». بنده به عنوان یکی از ساکنین آمریکای شمالی فرمایش ایشان را نقض می کنم! خودروی آمریکایی در آمریکای شمالی طرفداران زیادی دارد و بر خلاف 40-50 سال پیش، سنگین و پر مصرف هم نیست! ‎smile emoticon‎
اما ایشان به غیر از خودروی آمریکایی، در مورد بقیه کالاها تاکید مستقیم برای منع واردات نداشتند. بر اساس فرمایشات ایشان واردات خودروی بی کیفیت چینی آزاد است. حتی اگر صنعت مملکت را به نابودی بکشاند. البته باید «به عنوان یک ضد ارزش» بر علیه واردات خودروهای بی کیفیت کشور دوست و برادر و آقا بالاسر و فرمانروا، چین، تبلیغ شود!
ایشان در فراز دیگری از سخنان خود گفتند که خیلی «زشت» است که در فروشگاه های زنجیره ای دولتی کالای خارجی یافت می شود. فکر می کنم درخواست این تذکر را جناب اسدلله عسگراولادی از حزب موتلفه داده بودند. معنی ندارد که دولت با آقای عسگر اولادی رقابت کند!
البته حمایت مقام معظم رهبری از عسگراولادی و تجار موتلفه ای به همینجا ختم نشد. ایشان دولت را مکلف کردند که با «فراهم کردن زمینه صادرات و دفاع از حقوق صادرکنندگان در کشورهای خارجی» گرفتاری های عسگراولادی را رفع کند. واقعیت این است که تنها صادر کننده بزرگ خشکبار و فرش و آجیل و ..... بر و بچه های موتلفه هستند. اساسا به غیر از این دوستان هیچ احدی اجازه ندارد نیم کیلو کشمش و مویز به خارج صادر کند!
ایشان یک مثلث ارائه کردند برای افزایش کیفیت کار کارگران که تاکنون احدی چنین نظریه ای نداده بود: «ترویج محصول کارگر ایرانی»، «سلامت محیط کار» و «افزایش سهم دستمزد در هزینه تولید»! البته من در مقام نقد این نظریه نوین مدیریتی نیستم. ولی اجازه می خواهم اون بخش سخنان ایشان که مسئولیت کارگران رو «درست، با کیفیت و با استحکام انجام دادنِ کار» دانستند نقد کنم. فرض کنیم یک کارگری کارش تولید آبلیمو، شربت سینه، یا وازلین است. آخه وازلین یا آبلیموی «با استحکام» به چه درد می خوره؟
در مجموع به گمانم سخنان دیروز ایشون یکی از ضعیف ترین سخنرانی های اخیرشون بود که اون احتمال بیماری که مکررا این اواخر شنیده میشه رو تقویت می کنه.

* عبارات داخل گیومه عین گفته رهبری است.

حضور گشت نامحسوس در کارناوال ریو

حداد عادل :حضرت آقا روزی یه بس کوچولو(انقذه)به من حال میداد


تو این دوره که رای نیاوردم اون یه بس و هم نمیده

اینم از وضعیت معرفی دختران تیزهوش!یواش یواش داریم به دوره شکوفایی اسلام اصیل بر میگردیم


قبلان دیدن گردی صورت خانوما مشکل شرعی نداشت جدیداً احکام اسلامی به روز شده انگار