March 12, 2016

امروزه دیگه کسی یادی از اسکناس پنجاه تومنی (همون که تصویر سر در دانشکاه تهران پشتش بود) نمی کنه.

امروزه دیگه کسی یادی از اسکناس پنجاه تومنی (همون که تصویر سر در دانشکاه تهران پشتش بود) نمی کنه. حتی سکه 50 تومنی هم دیگه به کار کسی نمیاد. اما بد نیست بدونید که اسکناس 50 تومنی یه زمانی معادل 5 سکه طلا ارزش داشت و به اسکناس پنج پهلوی شناخته می شد. دقیقا در سال 1317 شمسی

عکس:اصلا ما می پذیریم که موسوی و کروبی و 25 میلیون نفری که در سال 88 به اون ها رای دادند و میلیون ها نفری که به نتایج اعلام شده اعتراض کردند «نانجیب» هستند.

اصلا ما می پذیریم که موسوی و کروبی و 25 میلیون نفری که در سال 88 به اون ها رای دادند و میلیون ها نفری که به نتایج اعلام شده اعتراض کردند «نانجیب» هستند. 
اشکال اینه که «نجیب ها» (رحیمی و بابک زنجانی و بقایی و ...) و «نجیب زادگان» (آقازاده های نمایندگان اصولگرای مجلس و ....) الان توی زندان هستند و فرصتی نیست که ازشون به خاطر نجابتی که در انجام تقلب و اختلاس و ..... داشتند قدردانی کامل بکنیم!

محمود احمدی نژاد گفت «اگر مسئولین "وعده" می دهند که تحریم ها را از بین ببرنند، واقعا به آن عمل کنند» وی در ادامه نگفت بالاخره «تحریم نمه نه دی» یا چی؟

عکس:علت اصلی‌ مشکلات مردم ایران مشخص شد

عکس:سخن بزرگان

عکس:مسعود جزائری معاون کلّ نیروهای مسلح در اظهار نظری عجیب در مورد شهدا

خسارت 11 سپتامبر2001 به گردن ایران افتاد!

خسارت 11 سپتامبر2001 به گردن ایران افتاد! چون قاضی دانیلز به این نتیجه رسید که ایران نتوانسته ادعاهای حمایت آن کشور از هواپیماربایان حملات 11 سپتامبر را رد کند و بنابراين در پرداخت خسارات مربوط به این حملات مسئول است.
ایران به پرداخت بیش از «10میلیارد دلار» به خانواده قربانیان 11 سپتامبر محکوم شد
رادیو فردا: دادگاهی در نیویورک حکم داده است که ایران باید به خانواده قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر و چند موسسه بیمه 10.5 میلیارد دلار غرامت بپردازد.
به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، جورج دانیلز، قاضی دادگاهی در نیویورک روز چهارشنبه ۱۹ اسفند با صدور حکمی غیابی علیه ایران، مقرر کرد که تهران به خانواده‌ها و بازماندگان قربانیان حملات یازده سپتامبر به مرکز تجارت جهانی درشهر نیویورک و پنتاگون روی هم رفته مبلغ ۷.۵ میلیارد دلار بپردازد.
این مبلغ شامل دو میلیون دلار به هر خانواده برای رنج و مصیبتی است که قربانیان تحمل کرده و ۶.۸۸ میلیون دلار جرایم کیفری است.
قاضی دانیلز همچنین درحکم خود مقرر کرده که ایران باید به موسسه‌های بیمه که خسارات مربوط به این حادثه، از جمله تخریب اموال، اختلال در فعالیت تجاری و سایر موارد را پرداخت کرده‌اند، در مجموع مبلغ سه میلیارد دلار غرامت پرداخت کند.
در مراحل قبلی این پرونده قاضی دانیلز به این نتیجه رسیده بود که ایران نتوانسته است ادعاهای مربوط به حمایت آن کشور از هواپیماربایان حملات یازده سپتامبر را رد کند و بنابراين در پرداخت خسارات مربوط به این حملات مسئول است.
قاضی دانیلز در حکم خود غرامت تعیین شده از سوی یک قاضی دیگر در پایان دادرسی جداگانه‌ای که در ماه دسامبر اعلام شد را منظور کرده است.
با وجودی که دريافت غرامت از یک دولت خارجی که تمایلی به پرداخت ندارد کار دشواری خواهد بود ولی شاکیان ممکن است با استفاده از قانونی در آمریکا که اجازه می‌دهد در موارد مربوط به تروریسم دولتی از اموال مسدود شده کشورهای خارجی برداشت کند، ادعای غرامت را دنبال کنند.
این حکم در حالی صادر شده که گزارش‌های منتشره حاکی است که ۱۵ نفر از ۱۹ عامل این حملات از اتباع عربستان سعودی بوده‌اند. در این حملات حدود سه هزار نفر جان باختند.
موضوع دخالت اتباع عربستان در حملات ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ به تنش رابطه تهران و ریاض نیز کشیده شده است، تا جایی که منابع خبری ایران آذرماه امسال گزارش دادند که در جریان نشست وین برای حل بحران سوریه، محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران خطاب به عادل الجیبر همتای سعودی‌اش گفته که اتباع عربستانی عامل حملات ۱۱ سپتامبر بوده‌اند.
آقای ظریف دی ماه امسال نیز در یادداشتی در روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» بار دیگر به این موضوع اشاره کرده و نوشت که «عاملین بسیاری از اقدامات تروریستی، از واقعه دهشتناک ۱۱ سپتامبر گرفته تا تیراندازی در سن برناردینو و دیگر صحنه‌های توحش افراطی در این فاصله و تقریبا تمامی اعضای گروه‌های افراطی نظیر القاعده و جبهه النصره، یا از اتباع سعودی هستند و یا توسط عوام فریبانی که به پشتوانه دلارهای نفتی دهه‌هاست پیام‌های ضد اسلامی نفرت و فرقه‌گرایی را ترویج می‌کنند، شستشوی مغزی گردیده‌اند».

اهرم هجوم پناهندگان به اروپا: مرکل: رئیس اردوغان واقعا ممنون میشیم اگر شما اینو بچلونی برای ما. اردوغان: فکر کنم بتونم... من (در مورد چلوندن) خیلی تمرین داشتم.

دادسرای نظامی در انتظار محاکمه نادر قاضی پور بعنوان جنایتکار جنگی

بر طبق قانون مجازات جرائم نیروهای مسلح، پرونده جرائم قاضی پور در دوران فعالیت نظامی، باید در دادسرای نظامی بررسی شود.
یکی از عبارات گفته شده توسط نادر قاضی پور بدین شرح است: « ما در جبهه ۱۲ نفر بودیم و من فرمانده … در جاده بصره - العماره حدود ۷۰۰-۸۰۰ عراقی تسلیم ما شدند … چون امکانات انتقال اسرا را نداشتیم از دستشان خلاص شدیم! البته می‌دانم خیلی از مردم تحمل دیدن سربریدن یک گوسفند را ندارند اما ما به‌خاطر امام و شهداء این کار را کردیم»
قانون مجازات جرائم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که مشتمل بر یکصد و سی و هفت ماده و پنجاه و یک تبصره است به مواردی اشاره دارد که برخی از آنها، موضوع قاضی پور و سخنانش را شامل می شود.
در فصل اول این قانون و در ماده یک، نظامیان را اینگونه معرفی می کند:«۱- کلیه پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان‌های وابسته.۲- کلیه پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان‌های وابسته و اعضای بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.۳- کلیه پرسنل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های وابسته.۴- کلیه پرسنل وظیفه از تاریخ شروع خدمت تا پایان آن.۵- کلیه پرسنل مشمول قانون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۶۹/۴/۲۷.۶- محصلان مراکز آموزشی نظامی و انتظامی در داخل و خارج از کشور.۷- کلیه کسانی که به طور موقت در خدمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می‌باشند اعم از ایرانی و غیرایرانی در مدت مزبور.»
در تبصره دوم از ماده یک، چنین بیان می دارد: « رهایی از خدمت مانع رسیدگی به جرائم زمان اشتغال نمی‌شود.»
در بند اول از ماده 18 بدین نحو حکم می نماید: « نظامیان زیر که حداقل تعداد آنان بیش از دو نفر باشد شورش کننده محسوب و به ترتیب ذیل محکوم می شوند: نظامیان مسلحی که با تبانی قبلی یا به صورت دسته‌جمعی از اطاعت از فرماندهان یا رؤسای خود سرپیچی نمایند چنانچه از مصادیق محارب نباشند هر یک به حبس از سه تا پانزده سال.»
و همچنین ماده 23 می گوید: «تخلف از قوانین و مقررات نظامی و انتظامی، لغو دستور محسوب می‌شود و چنانچه در قانون، مجازات خاصی برای آن در نظر گرفته نشده باشد مرتکب به حبس از دو ماه تا دو سال محکوم می گردد.»
خمینی به عنوان فرمانده کل قوا، در شهریورماه سال ۶۰ بیان کردند: «اسلام و مسلمین باید، مسلمین باید همانطوری که در اسلام هست با تأنی، با طمأنینه، بدون اینکه دست و پای خودشان را گم بکنند، به کار خودشان ادامه بدهند و با اسرا رفتار خوب بکنند و آنچه که قانون اسلامی اقتضا می‌کند با آنها عمل بکنند و هرگز با عصبانیت و با دستپاچگی کاری را انجام ندهند و به طور متانت و طمأنینه بر موازین قانونی و بر موازین اسلامی با آنها عمل بکنند. مبادا یک وقت شهادت عزیزان ما اسباب این بشود که با شدت عمل بیشتر از آن مقداری که باید با آنها عمل بشود، عمل بکنند. با زندانیان رفتار خوب می‌کنند و بیشتر کنند و با اسرا رفتار خوب می‌کردند و می‌کنند و بیشتر کنند.» (صحیفه امام خمینی، ج ۱۵، تجلیل از رزمندگان اسلام - انسجام ملت‌های مستضعف در مقابل قدرت‌ها - رشد آگاهی ملت در مقابل توطئه‌ها - ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۶۰)
دادسرای نظامی در انتظار محاکمه قاضی پور
با توجه به مطالب مذکور، موارد زیر حاصل می شود:
1- نادر قاضی پور به عنوان یکی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس و شخص دارنده سلاح گرم، نظامی محسوب شده و مشمول قوانین نظامی می شود.
2- بر طبق قانون مجازات جرائم نیروهای مسلح، پرونده جرائم قاضی پور در دوران فعالیت نظامی، باید در دادسرای نظامی بررسی شود.
3- با توجه به حکم فرمانده کل قوای نظامی مبنی بر رفتاری خاص با اسرای دربند و عملکرد فرمانبر برخلاف دستور فرمانده، مجازات فرد مذکور باید در دادسرای نظامی لحاظ گردد.
4- با توجه به اظهارعلنی تخلف و در نتیجه، متهم شدن قوای نظامی جمهوری اسلامی ایران به عدم رعایت قوانین انسانی و نظامی، و ایجاد هجمه رسانه ای و تشکیل پرونده های قضایی علیه جمهوری اسلامی ایران در محاکم بین المللی، برخورد سریع و قاطع دادسرای نظامی، لازم می باشد.

بعد از اعطای مدال به شاهزاده عربستان ، این ۲ تا کوچولو‌ها هم منتظر گرفتن مدال از رئیس جمهور فرانسه هستند

No comments...!

عکس:کور بشی وقتی وارد مجلس بشی و جواب این همه محبت و تلاش رو ندی !!!!

عکس:رفقای پارسال اعدامیهای امسال

عکس:در مقابل تمام تاریخ و آثار به جا مانده از اعراب قتل و غارت و کشتار بوده

عکس:رفسنجانی: قیافشو نیم وجبی! بتمرگ همین ردیف آخر جُنب نخور.جیش هم نکنیا !!!

ایشون شیخ فضل‌الله نوری هستن با جمعی از حامیان او که به مشروعه خواهان شهرت داشتند.این آقا یکی از زن ستیزترین کسانی بودن که در اون دوران وجود داشت

 که گفته بود «محال است مساوات زنان و مردان در اسلام» و اعدام اون یکی از موجه ترین اعدامها قرن بوده.
.
حالا جالب اینجاست که نوه این بشر ضدزن اختر کیانوری (فرزند شیخ مهدی نوری) به عنوان شاگرد اول اولین دوره ۹ نفره پزشکی بانوان ایران در دانشگاه تهران بعنوان اولین پزشک زن در ایران مدرک و مدال طلای دوره را از محمد رضا شاه پهلوی ذریافت کرد، اولین راننده زن در ایران، اولین ویولن نواز زن در ایران، اولین استاد پزشکی و جراحی زن ایرانی دز دانشگاه‌های غرب، دارای دو مدال به خاطر خدمات پزشکی از المان دموکراتیک.
.
پ.ن: فضل الله نوری، فضل الله آل کیا کجوری طبرسی مازندرانی از خاندان رستمدار (یا اسم امروزی نوری) می‌باشد. دودمان، خاندان یا سلسله نوری یکی از قدیمیترین دودمانها در جهان و از اسپهبدان اباختر یا اصفهبدان پریم (ساسانیان تبرستان) شروع می‌شود و تقریبا ۲ هزار سال تاریخ این دودمان هست.

یک جنایتکار( ابراهیم رئیسی) در مقام تولیت «آستان ضامن آهو!» بهشون بیشتر میاد ضامن چاقو باشن.

ایشون یکی از عاملین کشتارهای دهه ۶۰ هستن که به دستور خمینی در "دوران طلاییشون" انجام شد.خصوصن خاوران.

بدون بحران این حکومت چگونه می تواند دوام داشته باشد . . گروگان گیری نشد .جنگ .جنگ نشد سلمان رشدی نشد هسته ای فتنه نشد نفوذ نشد نشد موشک .

این عکس رو که منتخب نشنال جغرافی بود قبلا گذاشته بودم؛اما الان دیدم یکی گذاشته با این کامنت برام جالب بود:)

"سلامتی عقاب که وقتی دید دخترش جهیزیه میخواد، رفت و مسافرکشی کرد!"

تنها چیزی که بعداز انقلاب نتونستن اسمشو تغییر بدن میوه شاه توت بود.یعنی ما الان باید میگفتیم امام توت,همین‌جوری همه چی‌ رو ملت تو عمام کرده بودن،حتی برجِ میلاد!! .


پ.ن:این جوکُ خوندم یاد این افتادم:قنادی پدرم بودم یه آخونده اومد گفت توت دارید؟ منم گفتم اون لنگه ( گونی) توتِ؛ یارو فکر کرد دارم بهش تیکه میندازم!گفت این چه حرفیه؟؟؟؟ گفتم والا اون لنگه توتِ:))) هیچی اخمخ بدون خدافظی رفتش ...

عکس:خونه ای که مرز هلند و بلژیک از وسطش گذشته، هر کشوری هم یک پلاک بهش داده! چه جالب.

احمدی نژاد تو ورامین گفته : بیش از ۶ هزار سال قبل مردم این خطه مردمانی متمدن و مومن و اهل عبادت بودند (یعنی ورامین!!!) در جایی دیگه فرمودن در زمان خلافت عباسیان، ۱۰ #پیامبر کشته شدند!!



-به قول دوستان مموتی ماذا فاذا؟! آخه ۱۰ تا پیامبر ؟! ۶ هزار سال قدمتِ عبادت و مؤمنی؟! یک بشر مگه چندبار میتونه سوتی بده و بازم خجالت نکشه و پررو پررو باز بیاد سخنرانی کنه!! بابا دکتر* مهندس* غربتی .... بتمرگ خونه ت نون و ماستت رو بخور و بکش از سیاست بیرون؛والا سیاست از دست تو شونزده قلو زایید از پس فاکیدیش.