October 19, 2016

شکوه و اخلاق یک اجتماع را از رفتار با حیوانات می‌توان قضاوت کرد

پرورش و تولید آخوند

سعید طوسی ( قاری بزرگ و ممتاز قرآن در بیت رهبری )


مطمئنا اکثریت دوستان و مهربان یاران گرامی درباره سعید طوسی سخنان بسیاری شنیده اید بخصوص از روزی که برنامه صفحه آخر ( صدای آمریکا ) در این رابطه با تعدادی از نوجوانان پاک ، معصوم و فریب خورده که تحت شکنجه جنسی این شخص قرار گرفته اند ،تماس تلفنی برقرار و نحوه روابط جنسی سعید طوسی را بازگو کردند طوری که برنامه مورد توجه اکثریت بینندگان یا شنوندگان قرار گرفت . مهربان یاران گرامی توجه فرمائید این شخص قاری بزرگ و ممتاز قرآن است و در بیت رهبری ، مراسمهای بزرگ و تشریفاتی کشوری ، افتتاح مجلس شورای اسلامی و ... از ایشان با احترامات کامل دعوت بعمل می آید .
*** سعید طوسی اول با شما سخنی و بعد از خانواده ات سوالی دارم :
1 – سعید طوسی ، نه تنها من بلکه تمامی پدران و مادران ، تحمل فرو رفتن یک خار کوچک به پای فرزندانشان را ندارند تا برسد باینکه به آنان تجاوز جنسی شود .
2 – شما چگونه به چشمان و صورت آن کودکان و نوجوانان معصوم نگاه میکردید و اعمال زشت و پلید خود را انجام می دادید . آیا در آن هنگام به پدر و مادران آنها فکر نکردید که چگونه با اعتماد و بمنظور آموزش کلام خدا دسته های گلشان را بشما سپرده اند ؟ آیا شما از همان قرآن شرمتان نشد ؟ شمایک بیمار و پریشان حال جنسی هستین که امیال و هوس خود را با کودکان و نوجوانان کم سن و سال ارضاع میکنید .
3 - شما بدور از هر گونه انسانیت ، شرف ، غیرت و مردانگی هستید . شما همجنس بازی هستید که باید بدنبال هم نوع خود جای دگر باشید نه با کودکان و نوجوانانی که برسم امانت به نزد شما سپرده اند .
4 – شما با این اعمالتان به تمامی اعتقادات خود همانا دین مبین اسلام ، قرآن ، رفتار و اخلاق اسلامی پشت کرده و توهین بزرگ و نا بخشودنی انجام داده اید که سزای اعمال شما طبق همان قرآن سنگسار میباشد و هیچ آبروی نزد خداوند ، خانواده و اطرافیانت ( بیت رهبری ، محل کار ) ندارید .
5 – همسر و فرزندان طوسی ، شماها چگونه چنین همسری و پدری را تحمل میکنید ؟ چگونه تنهایی خود را در منزل با وی سپری میکنید ؟ چگونه ایشان اعمال خود را توجیه میکند ؟ مگر میشود چنین شخصی را همسر و پدر خطاب کرد ؟ ایشان بر نام مقدس و زیبای پدر توهینی بس بسیار بزرگ کرده اند .
*** آقای رهبر حکومت اسلامی ، رئیس قوه قضائیه و رئیس شعبه دادگاه مربوطه از شما بعنوان پدر خانواده سوال دارم و بعنوان مسئول اقدام قانونی در اسرع وقت : 
1 - اگر شما بجای پدران یکی از این نوجوانان بودین چه حس و حالی داشتید ؟ اگر با فرزند یا نوه ( دختر – پسر ) شما چنین میکردند چه اقدامی میکردین ؟ اگر به امانت شما خیانت میشد چه میکردید ؟ و سوالات بیشمار . لذا برای تسکین درد این خانواده ها دستور دهید پرونده مربوطه مجددا در مسیر قضایی خود قرار بگیرد . تا مرهمی باشد بر دل خانواده ها . مبادا که کینه باشد تا پایان به قصد انتقام .