January 10, 2017

ترفند کثیف و جنایتکارانه رژیم: مصادره تلفن وکامپیوتر و سوءاستفاده از آیدی و مشخصات افراد:

عکس ‏‎Mahmud Maheri‎‏
 در جمهوری اسلامی ایران، اگر کسی بظاهر دستگیرو در واقع آدم ربایی میشود، نوعی تهدید به سکوت و قرنطینه خبری در مورد اقدامات تبهکارانه و غیرقانونی ماموران حکمفرما میگردد. اطرافیان فرد مظنون، اگر خودخواه و منفعت طلب باشند، از فرط ترس واهی، همکاری میکنند تا آش متهم پخته ترشود. اطلاعات آخوندی از خانواده فردی که دستگیر و یا ربوده میشود، می خواهد که سر و صدا و اطلاع رسانی نکنند تا فرصت برای شکستن قربانی، گرفتن اعترافات کذایی و اجباری  و جمع آوری مدارک محکمه پسند! را داشته باشد. اینجاست که خانواده فرد ربوده شده با سکوت خود، شکنجه فرد بازداشت شده را دوچندان میکنند تا تمام گناهان منسوب به متهم، پرونده سازی شده و مدارک برای محکومیت فرمایشی جفت و جور گردد. انگار اگر صدای دستگیری و آدم ربایی بلند نشود شخصیت جنایتکار حکومتیان عوض و یا بهتر خواهد شد!
 در حالیکه اگر بازداشت و آدم ربایی، وجه قانونی داشته و یا چندان اهمیتی نداشته باشد، چرا حکومت از افشای اقدام ضد انسانی خود وحشت دارد و اصرار به سکوت و خفقان می کند؟
در حالیکه سکوت خبری، قوت قلب به شکنجه گران میدهد که با خیال راحت فشار بیاورند و در وادی وحشت و بیخبری، چپق اسیر را چاق کنند و دوستان وی را هم بدام بیندازند.
 رژیم جنایتکار ملایان باید بداند دنیای هوشمند مجازی و سراسری اینترنت، دیگر قابل کنترل و سرکوب نیست و بدرستی اینترنت کابوس دهشتناکی برای همه دیکتاتوری ها و انسان ستیزها شده است.
 یقینا اطلاع رسانی بموقع و سریع از گزند بیشتر به متهم جلوگیری میکند.

3 گزارشگر سازمان ملل نگران جان دریندان در حال اعتصاب غذا ،امروز

." برای آنها راهی نمانده جز اینکه با به خطر انداختن جانشان به غیرقانونی بودن بازداشت خود اعتراض کنند."
عاصمه جهانگیر ،میشل فرست ورولان آژوی 3 گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل.
 خبر از "هرانا "عکس ‏‎Monir Jalali‎‏عکس ‏‎Monir Jalali‎‏عکس ‏‎Monir Jalali‎‏عکس ‏‎Monir Jalali‎‏

عکس رفسنجانی به عنوان سوپرمیلیونر روی مجله معتبر فرانسوی


آیت الله علی اكبر هاشمى رفسنجانی تنها غول اقتصادی بی چون و چرای ایران

حافظ:
زیرکی را گفتم این احوال بین خندید و گفت
صعب روزی بوالعجب کاری پریشان عالمی

"تنها حقیقت است که رهایی می بخشد"
این دزد کثیف فقط بیش از دویست و بیست میلیون تو بانک‌های کشور کانادا داره حالا بانک‌های دیگر بماند، اونوقت ما تعجب می‌کنیم که چرا ملت اینطور فقیر و بیچاره شده و مجبور هست کلیه فروشی کنه، همین دخترش فائزه مسئول شرکت‌های کلیه فروشی برای خارجی‌ها شده بود، این پول‌ها پول خون ما ملت است که اینها تو این ۳۸ سال برای خودشون جمع کردن
عکس ‏‎Minou Moghaddam‎‏

شاهزاده ایرانی که بیش از دشمن خارجی به کشورمان صدمه زد !؟

عکس ‏‎Shahab Shahmohammadi‎‏
مسبب انقراض چندین گونه جانوری و مخرب تعداد زیادی بنای تاریخی نامش سلطان مسعود میرزا فرزند ناصرالدین شاه قاجار بود . او 34 سال حاکم اصفهان بود و طی این مدت حداقل 50 اثر تاریخی ، قصر ، عمارت باستانی و باغهای ارزشمند ایرانی را از نقشه اصفهان محو کرد و به اکثر بناهای باستانی صدمات جبران ناپذیری زد که کمترین آنان از بین بردن آیینه کاریهای عالی قاپو و نقاشیهای چهل ستون بوده. صدمات او به حیات وحش نیز چنان بود که یک تنه و به تنهایی مسبب انقراض برخی از گونه های جانوری کشورمان معرفی میشود! تنها در یکی از قشون کشیهای شکاریش به میانکاله 18 پلنگ 35 ببر 62 گاومیش وحشی 150 گوزن بزرگ، بیش از هزار قرقاول و تعداد زیادی شوکا (آهوی کوچک) را از بین برد.
او در سال 1297 در اصفهان مرد و احتمالأ میتوانید حدس بزنید در کجا
 مدفون است ؟!.... در مشهد مقدس و در جوار امام رضا !!!!!

عکس؛لبخند رفسنجانی به کتک خوردن نماینده مجلس




عکس ‏‎Shahab Shahmohammadi‎‏