October 28, 2015

عکس:توجیه اسلامی جنایت

قول میدم نسل اینها ریشه این خرافات از بین ببره اینا بچه 57 هفتی ها دیگه نیستن اینا بچه های نسل ما هستند

نتیجه نشستن رهبر میان دو منبر رهبری!


 
 
 
 

در جریان شب های عزاداری امام حسین، مطابق رسم همه ساله، مراسمی هم در بیت رهبری به همین مناسبت برگزار شد. پیاده نظام مداحان و عده ای از بسیجی ها که دستشان در جیب امثال روح الله حسینیان، رسائی، پدرخوانده آنها "مصباح یزدی"، سردار نقدی فرمانده بسیج و حسین شریعتمداری و سردار جوانی و بقیه این طیف است در این مراسم به بیت رهبری برده شدند. آنها در حضور رهبر جمهوری اسلامی که گفته می شود تمام مذاکرات اتمی زیر نظر مستقیم او انجام شد و به نتیجه رسید، علیه این توافق (برجام) و روسای دو قوه روحانی و علی لاریجانی شعار دادند. کاری که در دوران احمدی نژاد در سالگرد در گذشت آیت الله خمینی علیه حسین خمینی کردند و در قم با پرتاب لنگه کفش و مهر نماز به طرف علی لاریجانی کرده بودند. در سالگرد آیت الله خمینی رهبر جمهوری اسلامی پشت پرده نشسته بود و شنید و چیزی نگفت اما در مراسم چند شب پیش مقابل شعار دهندگان نشسته بود و به چشم خود دید و با گوش خود این شعارها را شنید:
«خواص بی بصیرت؛ مایه ننگ ملت»، «امان نامه برجام؛ تلاش بی سرانجام»، «مرگ بر منافق» و «هیهات منا الذله» سر دادند.
آنچه روی داد و از تکرار آن نیز متعجب نباید شد، نتیجه حرف های چند پهلوئی است که رهبر جمهوری اسلامی عادت دارد در باره مهم ترین مسائل مملکتی بزند. به نوعی که یکی به نعل باشد و دوتا به میخ و یا "نه سیخ بسوزد و نه کباب". این سیاست او در تمام دوران رهبری اش است و البته بیشتر تیشه به سود جناح راست. در همین دوران است که شبکه سراسری مداحان شکل گرفته و در واقع رقیب پرهیاهوئی برای روحانیت ساخته شده است. رقیبی که اگر ورق برگردد دسته جمعی به رادیو تلویزیون خواهند پیوست و ستار و ابی و داریوش و آغاسی خواهند شد. اتفاقا اقبال جوانان به آنها نیز همین است و خود آنها هم به این واقعیت آگاه اند و بی جهت ترانه های پوران و مرضیه و هایده را با کمی چاشنی "حسینی" نمی خوانند! آنها لیست برای مجلس آینده هم می خواهند بدهند. دبیرکل شان "منصور ارضی" این را به صراحت گفته است. آنچه در بیت رهبری به نمایش در آمد هشداری بود به خود. این که اگر در خط ما حرکت نکنی، بر تو نیز همان می رود که بر هاشمی و موسوی و خاتمی رفت! این که ما "دریده" تر از آن هستیم که تصور کرده ای! و آنها که پولشان را تامین می کنند همانهائی هستند که در دوران احمدی نژاد مملکت را غارت کردند. بحث برجام و اتم و این حرف ها نیست. بحث اینست که رهبر باید در خدمت ما بماند! حتی اگر کار به کودتا بکشد!

ویتامین "دی" به آنها نمی رسد پوکی استخوان زنان ایران از نتایج حجاب تحمیلی به آنهاست!


 
 
 
 

اظهارات رئیس اداره سلامت میانسالان و بانوان وزارت بهداشت بار دیگر تائید عواقب حجابی است که به زنان ایران تحمیل شده است. وی ضمن اشاره به آمار بالای کم تحرکی و چاقی میان زنان، بیماری‌های قلبی و عروقی گفته است از جمله علل مرگ زنان ایران بین سنین 30 تا 70 سال را برخی کمبودها مثل کمبود ویتامین دی است و ادامه داد:
کمبود ویتامین« دی» به طور خیلی جدی، مشکل بسیار شایع بین زنان در کشور است. تامین این ویتامین روی سلامت دستگا‌ه‌های مختلف بدن و پیشگیری از ابتلا به فشار خون بالا، سلامت استخوان‌ها، عضلات و افزایش قدرت و حفظ تعادل آنها تاثیرگذار است. مکمل ویتامین «دی» مورد نیازخانم‌ها به صورت قرص‌های 50 هزار واحدی توصیه می‌شود، حداقل ماهی یک عدد و در مورد کسانی که در معرض خطر هستند مثل آنهایی که در فضای سربسته زندگی می‌کنند یا در مناطقی که کمبود ویتامین "دی" شایع‌تر است، هر دو هفته یک بار از این ویتامین‌ها استفاده کنند.
49 درصد خانم‌ها به درجاتی از افزایش وزن و چاقی مبتلا هستند و 48 درصد آنها زندگی کم تحرکی دارند.
منبع اصلی تامین ویتامین دی نور آفتاب است که کمبود آن باعث پوکی استخوان می شود و دلیل اصلی نرسیدن نور آفتاب به زنان ایرانی حجابی است که به آنان تحمیل شده و ممنوعیت هائی که برای استفاده از دریا رفتن آنها وضع شده است.

برآورد سازمان ملل 60 ساله های ایران به رقم 26 میلیون خواهد رسد!


 

 
 
 
 
مطابق برآورد سازمان ملل، تا سال ۲۰۵۰ میلادی جمعیت سالمندان ایران به بیش از ۲۶ میلیون می رسد.
جمعیت بالای ۶۰ سال ایران، در سال ۲۰۲۱ به بیش از ۱۰ درصد جمعیت کل کشور و در سال ۲۰۵۰ به بیش از ۲۰ درصد این جمعیت بالغ می‌شود. در سال ۱۳۳۵ جمعیت بالای ۶۰ سال ایران تنها ۳.۲درصد جمعیت کشور بود اما در آخرین سر شماری سال ۱۳۸۵ حدود ۷درصد جمعیت ۷۰ میلیون نفری را سالمندان بالای ۶۰ سال تشکیل می دهند. یعنی حدود حدود ۵ میلیون که پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۰میلادی به حدود ۱۰ میلیون نفر برسد.
افزایش نسبت سالمندان ۶۰ سال و بالاتر از حدود ۷ درصد در سال 1415 به ۱۴ درصد، در سال ۱۴۱۵به۲۲ درصد در سال ۱۴۲۵ خواهد رسید.

گفتگو با مرتضی الویری آنها که 8 سال مملکت را چاپیدند حالا می خواهند مجلس را فتح کنند


 
 
 
 

مرتضی الویری شهردار اسبق تهران و از زندانیان سیاسی – مذهبی دوران شاه که پس از کودتای انتخاباتی 88 نیز دوران کوتاهی بازداشت شد، درباره انتخابات آینده دو مجلس شورا و خبرگان با خبرگزاری ایلنا مصاحبه کرده است.
او که سه دوره نماینده مجلس بوده و چند سال نیز رئیس سازمان مناطق آزاد تجاری و سپس سفیر جمهوری اسلامی در اسپانیا، دراین مصاحبه می گوید:
جریان‌هایی که در دوران هشت ساله احمدی‌نژاد به پول‌های کثیف دست پیدا کردند و ارقام چند هزار میلیاردی به جیب زدند، دارند وارد عرصه انتخابات می شوند.
نبود قانون شفاف برای کنترل هزینه‌های انتخابات یکی از اشکالات نظام انتخاباتی در جمهوری اسلامی است. البته قانون برای ابعاد پوستر صحبت کرده است اما برای حجم و تعداد پوسترها هیچ صحبتی به میان نیآورده است و اگر فردی به کل مردم حوزه انتخابیه هدیه دهد، قانون هیچ اشکالی به کار او نمی‌گیرد در صورتی که از نظر منطقی می‌توان این رفتارها را تطمیع رای‌دهندگان به‌شمار آورد.
البته شورای نگهبان در مواردی که خرید رای به صورت مستقیم صورت گرفته (مثلا سی هزار تومان بگیر برو به فلانی رای بده) دخالت کرده و انتخابات را باطل کرده است. اما در بسیاری موارد خرید رای به صورت مستقیم نیست و با نمک‌ گیر کردن رای دهندگان این کار صورت گرفته است. مثلا اعتبار خشکسالی را حدود یک سال پس از تصویب مجلس یک هفته مانده به انتخابات در روستاها توزیع کردند و گفتند این هدیه فلانی به شما مردم است.

نکات مهم خبری در مصاحبه و دیدار هاشمی


 
 
 
 
 در لابلای تازه ترین مصاحبه هاشمی رفسنجانی و  همچنین در سخنان کوتاه او با دیدار کنندگانی که روز گذشته (دوشنبه) داشته نکات خبری مهمی مطرح شده که در همین شماره پیک نت می خوانید. او در مصاحبه خود شرح دقیقی از ماجراهای اتمی ایران و مذاکراتی که خواص وقت با رهبری داشته اند و تصمیمات مشترک گرفته اند می دهد، از فاجعه 8 ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد که هنوز ابعاد آن باز نشده سخن می گوید که به گفته وی هنوز صلاح نیست همه چیز گفته شود. او همچنین اشاره به این نکته مهم می کند که دستآوردهای اتمی ایران به گونه ای هست و یا در مرحله ای قرار دارد که اگر غرب تفاهم اخیر اتمی را برهم بزند، ایران می تواند در عرض یکسال به قدرت (سلاح اتمی) دست یابد. او اشاره به هوچی بازی مخالفان دولت می کند و می گوید که آنها نگرانند که قدرت از دستشان در آورده شود. اشاره ای هم به نقش مخرب صدا و سیما و همسوئی آن با مخالفان دولت و مخالفان توافق اتمی می کند. در دیداری که داشته و آن را نیز در همین شماره پیک نت می خوانید او این نکته را نیز یادآوری می کند که توافق اخیر اتمی با اجازه "کتبی" رهبر صورت گرفته است!

بازی تکراری رهبر از بیم پذیرش مسئولیت!


 



 

در چند روز اخیر، یکبار دیگر رهبر جمهوری اسلامی مقامات را جمع کرده و نظرات دیگری درباره اجرای برجام داده است. البته اول یک نامه نوشت و سپس نامه را در این جمع تشریح کرد.
 دولت مذاکره می کند، مجلس تصویب می کند و باز رهبر روی سر همه نظراتی را می دهد که باید اجرا شود. یعنی ادامه دخالت مستقیم و آشکار و پنهان در تمام مسائل مملکتی و از آن بدتر، دم به دم و متاثر از فشارهای جناح راست نظر عوض کردن و بقول آیت الله خوئینی ها "هر روز مملکت را به یک طرف کشاندن". سیاستی که در همین برنامه اتمی هم ایران را به کام تحریم ها برد.
بدنبال سخنان اخیر علی خامنه ای در باره نحوه اجرای برجام و اعلام نظراتی که نه عملی است و نه قانونی خبرگزاری ایلنا با مسعود پزشکیان عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس گفتگو کرد. پزشکیان با خوش بینی در باره این نامه و سخنان تازه رهبر گفت:
مقام معظم رهبری با تحریر نامه سعی‌ کردند، مجموعه اختلاف‌های موجود درخصوص برجام را به یک وحدت و جمع‌بندی مشخص برساند تا دیگر گروه‌های موافق و مخالف برجام روبروی هم صف‌آرایی نکنند. در فضایی که برخی تداعی می‌کردند اگر کسی با برجام مخالفت کند، ضد رهبری است؛ نامه رهبری به‌ نوعی نقطه پایانی بر این جدل‌ها بود و البته هم‌اکنون هم برخی سعی می‌کنند،‌ این نامه را در راستای نظرات خود تفسیر کنند.
رهبر آنچه در مجلس و شورای‌عالی امنیت ملی تهیه شده‌ بود را تایید کردند و شروطی هم برای اجرای برجام پیش‌روی دولت، شورای‌عالی امنیت ملی و مجریان برجام گذاشتند تا با نظارت دقیق برجام را در راستای منافع ملی اجرا کنند
این ‌که در عمل، اجرای برجام چه مسیری طی خواهد کرد، قابل پیش‌بینی نیست.

عکس:توییت مدیرشرکت تلگرام دلیل مسدود شدن تلگرام رو توضیح داده

اینطور آدمها رو باید دستشون رو بوسید نه شماهایی که از صبح تا شب به زمین و زمان و عرب فحش میدین و بعد تا صبح برای همان عرب سینه خودتون میدرید

توجیه اعدام های خلخالی توسط دخترش ( دکتر فاطمه صادق)



رزا: این خانم فعال حقوق زنان هم مثل بقیه سبز اله ای ها به محض شل شدن کمر حکومت، چادر به کمر بسته ی زهرا خانمی اش را کنار گذاشت و مثل فاطمه عره های منکرات مانتو پوش خیابانهای تهران، پالان عوض کرد. ایشان مدرک دکترای علوم سیاسی اسلامی اش را از مستراح جمکران در آورده، بتدریج و با مشورت و همگرایی زنان اهل بیت رژیم، یک دست روبان سبز و یک دست چماق، بزودی پایش به اروپا هم رسید. او اما نه مثل بقیه خواهران زهرا ( در چراگاه حقوق بگیران بنگاههای خبر چرانی امپریالیستی) لچک را به کلاه تبدیل نکرده، بلکه هول هولکی در جلوی دوربین های زوم شده ی حقوق بشری پاریس و برای وحشت بازماندگان، پناهجویان و فراریان قتل عام های سیستماتیک رژیم اسلامی یکهو کشف حجاب کردند!

ایشان البته بعدا در چس ناله ای به اسم "مقاله ی پژوهشی"، تحقیقات شان را ابتدا اشک ریزان، بعدا خون ریزان در رسانه ی سبز خرس، چرس یا جرس؟! فورموله کردند که: " حجاب شرعی نیست بلکه عرفی"!
ایشان هم مانند برادر دکترشان در فلسفه و سفسطه، به حمایت از پدر قصابشان اینبار پرچم سبز را سپر کردند که:
خانم صادقی گیوی دختر آیت الله خلخالی در دفاع از انتقادات مطرح شده عليه او(خلخالی) گفته است اگراكنون خشونتی از طرف جريانی به نام دين صورت می گيرد، ربطي به سی سال پيش و محاكمات آقای خلخالی ندارد.
رزا: خوب اگر این خشونت به آن خشونت ربطی ندارد، پس چرا شما اسم فامیلتان را از قهوه ای گه ای(فاطی خلخالی) به سبز (فاطمه صادقی) تبدیل کردید؟
لابد این خشونت پدر قصابتان آنوقت ها شرعی بوده و خشونت احمقی نژادها عرفی!
و همانطور که برادر فیلسوفتان فرمودند اجتناب ناپذیر!

پدر عزیز شما (البته عزیز شما، و نه ما) مامور بود و معذور، عینهو آیشمن!
آنقدر که دستور اعدامها را به درخواستش در کفن گهی اش گذاشتید تا بقولی، سر پل صراط، انکر و منکر را به سراغ خمینی بفرستد....

انقلاب ۵۷ دارد ما را ترک می کند.
فاطمه صادقی گیوی (دختر خلخالی/ آیشمن ایران)

داستان سر زده رفتن اخوند علم الهدی به منزل اقا!

ملتي كه قدر دستهاي نوازشگر را ندانند ، زير پاي أهريمن له خواهند شد

جنگ و دعوا بر سر غذای نذری در ایران

6 کشته و 12 زخمی در 24 ساعت گذشته در صف های نذری

سردارنقدی:تعداد کشته های امسال از سالهای گذشته خیلی یشتر است.

دکتر فروزنده رییس بیمارستان میلاد از مراجعه بیش از 50 نفر به این بیمارستان در اثر ضایعه نخاعی در اثر علامت کشی ازشروع ماه محرم امسال خبر داد.
وی افزود تعداد 12 نفر از آنها به طور کامل قطع نخاع شدند.

مهندس موسوی معاون امور اجتماعی شهرداری منطقه 1 ،از کشته شدن 3 نفر در نیمه شب گذشته در امامزاده صالح خبر داد، وی افزود علت این اتفاق هجوم مردم برای گرفتن پارچه های سبزی بوده که بین مردم پخش میشده است.

ایرنا از کشته شدن یک پیره زن و دو دختر جوان در شهرستان ساوجبلاغ به علت هجوم مردم به چند گاو سر بریده شده که در حال جان دادن بودند خبر داد.پلیس ساوجبلاغ علت حادثه را شایعه ای مبنی بر اینکه گاو ها در حال جان دادن حسین حسین میگفته اند عنوان کرد.

عکس:قضاوت با شما

آخوندی وارد یک آسیاب گندم شد. دید چوب آسیاب به گردن یک قاطر بسته شده. قاطر می‌چرخید و آسیاب کار می‌کرد اما به گردن قاطر یک زنگوله آویزان بود. از صاحب آسیاب پرسید: «برای چه به گردن قاطرت زنگوله بسته‌ای!» آسیابان گفت: «برای اینکه اگر ایستاد بفهمم و متوجه شوم که آسیاب کار نمی‌کند». آن آخوند دوباره پرسید: «خب! اگر قاطر ایستاد و سرش را تکان داد، از کجا می‌فهمی؟»
آسیابان گفت: «بیا برو این پدرسوخته‌بازی‌ها رو به قاطر من یاد نده !!!

و این گونه من و و تو ایرانی ذلالت را افتخار و حقارت را اعتقاد دانستیم !

و این چنین شد که برای یک غیر ایرانی گل به سر زدیم و خاک بر سر شدیم و برای تجاوز و قتل و اسید فقط جوک ساختیم و خندیدیم
ایام حسینی بر شما حسینیان گرامی باد

بابک ایران بان

عکس:قضاوت مضللومیت با شما

فرزندان كوروش شدن سگ هاي حسين

عکس: گارد جان بگیران

عکس: درس تاریخ

گویند پول ریشه ی تمام شرارت هاست. شاید به همین دلیل است که دین تمام کوشش خود را می کند تا آن را از شما دور سازد.