October 23, 2015

چي بوديم چي شديم واي به حال ما

خاك عالم برسر اين همه احمق

کارتون از ماریان کامِنسکی، کارتونیست اهل اسلواکی+۱۸

پوتین به اسد: عملیات تولید پناهنده‌ی ما به زودی باعث به قدرت رسیدن دوستان فاشیست‌مان در اروپا می‌شود.

و زمانيكه خبر آوردند از شام خبري نيست...

عکس:حرف حساب

ایا می توانید برای این تصویر شرح بنویسید؟

ای داد بی داد حالا متخصص خون ھم شدہ اند!

عکس:حرکت زیبای مردم ایلام

مجسمه نذری در شیراز بعد از دزدیده شدن دیگ

عکس:عامل فاجعه منا

عکس:بدون شرح

عکس:از عجایب سرزمینم همین ...

این بیلها در صحرای کربلا چه نقشی داشتند؟

شیر بی یال و دم ادم رو یاد برجام و جام و خلاصه خلاصه خلاصه می ندازه جام چی شد؟


جام چی شد؟

یادشان تا ابد با ماست

عکس:یهودیان دنیا اعلام کردند


بعد از جانفشانی های بسیار ایرانیان پارسی در مراسم عاشورا
یهودیان دنیا اعلام کردند
زین پس دهه هیتلر را با سینه زنی قمه زنی نذر و نذورات و با شکوه هر چه تمامتر برقرار خواهیم کزد
درگوشی:والله هیتلر ما مگه چی کم از بقیه داشت؟!!!!!

اعتصاب یکپارچه کارگران و کارمندان معدن زغال سنگ البرز شرقی


• صبح روز ۲۹ مهر، کارگران معدن ذغال سنگ البرز شرقی در اعتراض به خصوصی سازی این معدن و همچنین واگذاری زمینهای در تملک معدن به شهرداری شاهرود دست از کار کشیدند ...
اخبار روز: www.akhbar-rooz.com 
چهارشنبه  ۲۹ مهر ۱٣۹۴ -  ۲۱ اکتبر ۲۰۱۵

صبح روز ۲۹ مهر، کارگران معدن ذغال سنگ البرز شرقی (واقع در منطقه طزره استان سمنان) در اعتراض به خصوصی سازی این معدن و همچنین واگذاری زمینهای در تملک معدن به شهرداری شاهرود دست از کار کشیدند. همزمان با تجمع این کارگران برای بیان مطالباتشان، کارکنان و کارمندان ساختمان مرکزی این شرکت نیز دفاتر خود را تعطیل و در سالن اجتماعات شرکت تجمع کردند.

به گفته کارگران این معدن از جمعیت ۱۲۰۰ نفری کارگران معدن طزره دست کم ۲۰۰ کارگر به اتفاق خانواده خود در خانه‌های سازمانی مستقر در این زمین‌ها ساکن هستند و برای همین موضوع این واگذاری برای آنها حائز اهمیت است.
همچنین به دلیل آنکه در زمین‌های واگذار شده به شهرداری شاهرود به غیر از خانه‌های سازمانی تاسیسات رفاهی و خدماتی دیگری همچون مراکز خرید، ورزشگاه، مجتمع تفریحی، سینما، آمفی‌تئا‌تر، کتابخانه، دانشگاه و موسسات آموزشی واقع شده است، باقی کارگران معدن طزره نیز در اعتراض امروز حاضر بودند.

به گزارش ۲۹ مهر مهر، کارگران و کارکنان معدن ذغال سنگ البرز شرقی، خواستار رسیدگی دقیق و کامل مراجع قضایی و قانونی به فرایند و روش عملکرد سازمان خصوصی‌سازی کشور در واگذاری اراضی این شرکت به بخش خصوصی شدند.
بنابه همین گزارش بنقل از کارگران معترض، عملکرد سازمان خصوصی‌سازی پس از نامه شماره ۳۲/۶۵۷۸ مورخه سوم تیرماه سال ۹۴ این سازمان و عدم ابطال مزایده، معضلی است که مسئولان سازمان خصوصی‌سازی هیچ پاسخی برای آن نداشته و ارائه نمی‌دهند.
کارکنان این معدن با اشاره به غیرقانونی بودن مراحل واگذاری شرکت به بخش خصوصی در دولت دهم افزودند، پاسخگو نبودن مسئولان سازمان خصوصی‌سازی به کارگران و فشار به مدیر عامل شرکت برای انتقال سند مالکیت زمین شرکت، جز فرصت طلبی برای سرپوش گذاشتن به عملکرد غیر قانونی‌شان، توجیه دیگری ندارد.
به گفته کارگران، همانگونه که مدیر عامل شرکت در گفتگو با اصحاب رسانه تاکید کرده است، دولت قبل در قبال سهام عدالتی که به همه مردم داده، مصوب نموده بود تا ۵درصد سهام شرکت‌های دولتی را در قالب سهام ترجیحی به کارکنان و کارگران آن شرکت‌ها واگذار کنند.
تصمیم‌ سازمان خصوصی‌سازی نیز با استفاده از ضعف قانون، ۵درصد سهم کارگران و کارکنان این شرکت را از محل معادنی که همواره زیان ده هستند، تامین نموده و این کارگران را از بخش دوم واگذاری که زمین سایت شرکت با ارزش افزوده بالا است، محروم ساخته‌اند.
کارگران و کارکنان شرکت زغال سنگ البرز شرقی از مدیران این شرکت تقاضا کرده اند تا بررسی کامل موضوع در مراجع قانونی، از امضاء هرگونه سندی که برای واگذاری شرکت تعهدآور باشد، پرهیز نمایند.
همچنین از سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه‌های قضایی خواسته اند بررسی نمایند چرا نامه‌ای که سازمان خصوصی‌سازی خطاب به شهردار شاهرود در خصوص ابطال مزایده واگذاری شرکت نوشته شده در این میان نادیده گرفته شده است.
به گزارش ایلنا در همین رابطه،از قرار معلوم این روزها موضوع واگذاری آن قسمت از زمین‌های معدن طزره که در آن خانه‌های سازمانی کارگران و تاسیسات رفاهی و خدماتی متعلق به آنها واقع شده است به شهرداری شاهرود مطرح شده است.
به نقل از کارگران این واحد معدنی گفته می‌شود که از جمعیت ۱۲۰۰ نفری کارگران معدن طزره دست کم ۲۰۰ کارگر به اتفاق خانواده خود در خانه‌های سازمانی مستقر در این زمین‌ها ساکن هستند و برای همین موضوع این واگذاری برای آنها حائز اهمیت است.
همچنین به دلیل آنکه در زمین‌های واگذار شده به شهرداری شاهرود به غیر از خانه‌های سازمانی تاسیسات رفاهی وخدماتی دیگری همچون مراکز خرید، ورزشگاه، مجتمع تفریحی، سینما، آمفی‌تئا‌تر، کتابخانه، دانشگاه و موسسات آموزشی واقع شده است، باقی کارگران معدن طزره نیز در در اجتماع اعتراضی امروز حاضر بودند.
کارگران معدن طزره بایادآوری اینکه تابستان سال گذشته نیز در اعتراض به این واگذاری دست از کارکشیده و تجمعی برپا کرده بودند، افزودند: طبق مقررات هرگونه واگذاری باید از طریق برگزاری مزایده باشد اما ظاهرا سازمان خصوصی سازی قصد دارد تا بدون توجه به الزامات قانونی اراضی مورد نظر را به شهرداری شاهرود واگذار کند.

رئیس قوه قضائیه بیخ دیوار نقض حقوق بشر قصاص در ایران همان گردن زدن داعش نیست؟


دیگ ها برای 10 تن حلوای نذری در شهر زنجان بار گذاشته میشود!

ز صبح جمعه پخش می شود

 
 
 
 

دیگ های بزرگ برای پختن 10 تن حلوای نذری در شهر زنجان آماده بارگذاری شده است. قرار است این 10 تن حلوا از صبح جمعه (تاسوعا) در شهر زنجان میان عزاداران و هیات های مذهبی توزیع شود.
روابط‌ عمومی هیئت چهارده معصوم زنجان به خبرگزاری ایسنا گفته است:
این هیات پختن حلوای نذری را از یک کیلو آغاز کرد و امسال  10 تن می پزد. 300 زن و مرد در پختن این حلوا سهم دارند.