January 26, 2016

ورزش-مسی گمشده ای که میخواست را پیدا کرد


06 بهمن 1394 - 
  •  
دانشجو آنلاین 94/11/6 :« کودکی که مسی به دنبال او بود تا یکی از پیراهن هایش را به او هدیه کند، در کردستان عراق پیدا شد.»ورزش-مسی گمشده ای که میخواست را پیدا کرد

بُرش هدفمند تصویر ظریف!

برجام، به فرجام رسید اما مخالفان ظریف دست از سر او برنداشتند. در آخرین نمونه ی تلاش جریان مخالف توافق هسته ای، تصاویری تقطیع و تحریف شده از محمدجواد ظریف در سطح گسترده در فضای مجازی منتشر کرده اند. در این تصاویر ظریف درحالیکه دست خود را به سمت یک دیپلمات خارجی زن دراز کرده نشان داده می شود. براساس تصاویری که در زیر می آید، وزیر خارجه دست خود را به سمت یکی از دیپلمات های مرد وزارت خارجه تایلند دراز کرده است. (البته دست ندادن هم افتخاری نیست که هیچ، آبروریزی هم هست)

تصویری: جنگ خونین سگ‌ها در ایران+16

تصویری: مجسمه هایی خاص که در طول روز فقط دو بار دیده می شوند



در ماه های سپتامبر مردم وقتی از کنار گوشه ای از خط ساحلی رودخانه تایمز در لندن عبور کنند با ۴ مجسمه مرد های اسب سوار مواجه می شوند. jason decaires taylor، طراح و مجسمه ساز که با ساخت مجسمه هایی در زیر آب به شهرت رسیده، ۴ مجسمه اسب سوار را در مقابل موزه هنر بریتانیا قرار داده است. همراه با حرکت و جزر و مد آب در طول روز دو بار این مجسمه ها پدیدار و پنهان می شوند.

دروغ بزرگ کیهان! (تصویر)



روزنامه کیهان در شماره امروز خود به هیاهوی اخیر درباره ردصلاحیت اصلاح طلبان از سوی هیات نظارت بر انتخابات در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد و در تیتر صفحه نخست خود نوشت: «دروغ بزرگ!حذف اصلاح‌طلبان از میدان رقابت».
کیهان در ادامه آورده است: در حالی که جریان اصلاحات با هیاهو علیه شورای نگهبان مدعی است 99 درصد داوطلبانش برای انتخابات مجلس دهم رد صلاحیت شده‌اند، اخبار و شواهد موثق حاکی است این ادعا چیزی جز یک دروغ بزرگ و قطعه‌ای از پازل طراحی شده آنان برای انتخابات پیش رو نیست.

در پشت این دیوار مهربانی درتهران چه بیزنس میلیاردی می شود! (تصویر)

خواستگاری ظریف برای صالحی! +عکس

دو تصویر از رژه ارتش ایران در لندن


تصاویر دیدار امروز روحانی با پاپ فرانسیس در واتیکان



خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از واتیکان گزارش داد که پاپ فرانسیس در دیداری 40 دقیقه ای با حسن روحانی در این شهر، از وی خواست تا ایران تلاش های خود را برای تحقق این مهم عملی سازد.
دیدار رییس جمهوری ایران با رهبر کاتولیک های جهان پس از 16 سال
ایرنا: رهبر کاتولیک های جهان روز سه شنبه در دیدار با رییس جمهوری ایران، خواستار افزایش تلاش های ایران برای حل و فصل سیاسی مسائل خاور میانه شد.
rouhanipope0.JPG
rouhanipope1.JPG
rouhanipope2.JPG
rouhanipope3.JPG
حسن روحانی رییس جمهوری ایران پس از انجام مراسم استقبال رسمی از سوی 'سراسقف گئورک' رییس تشریفات دربار پاپ، با رهبر کاتولیک های جهان دیدار و گفت وگو کرد.
دیدار امروز با پاپ نخستین دیدار رییس جمهوری ایران با رهبر کاتولیک های جهان پس از 16 سال است.
پیش از این سید محمد خاتمی در اولین دوره ریاست جمهوری خود با پاپ ژان پل دوم دیدار کرده بود.
در این دیدار ظریف، نهاوندیان، فریدون و قاضی زاده هاشمی نیز حضور داشتند.

به "احترام روحانی" مجسمه‌های عریان موزه شهر رم پوشانده شد + تصویر



گفته می‌شود پوشاندن مجسمه‌ها به دلیل «احترام» به حسن روحانی بوده است.
توانا - حسن روحانی در سفری به کشور ایتالیا همراه با ماتئو رنتسی، نخست وزیر این کشور به تماشای آثار هنری موزه کاپیتولین رفت. مسئولین این موزه هنگام بازدید روحانی مجسمه‌های برهنه را با دیوارهایی کاغذی پوشاندند. چندین عکس از مجسمه‌های پوشانده شده توسط روزنامه لاریپوبلیکا و کوریر دلاسیرا منتشر شده است که چهره کاملا تغییر یافته این موزه را نشان می‌دهد.
اما مردم ایتالیا در شبکه‌‌های اجتماعی به این اقدام اعتراض کرده‌اند. آنها عکس‌ها و مطالبی با هشتگ statuenude# در توییتر منتشر کرده‌اند و دولت ایتالیا را متهم کرده‌اند که به دلیل اهداف اقتصادی دست به سانسور آثار هنری و تاریخی ایتالیا زده است.
حسن روحانی قرار است در این سفر چندین قرارداد تجاری با دولت ایتالیا به ارزش ۱۷ میلیارد یورو به امضا رساند.
rouhaniStatItl1.JPG
rouhaniStatItl2.JPG
rouhaniStatItl4.JPG
rouhaniStatItl3.JPG

واکنش پسر سیدحسن خمینی به عدم احراز صلاحیت پدر + تصویر



hassanKhRS.JPGپسر سیدحسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود این تصویر و متن را منتشر کرد:

پروین خیربخش، ستاره "فروزان" در دوران قبل از سیطره ظلمات اسلامی، اندوه گورستانی مذهب را با رقص و شادی شکست و در یادها زندگی کرد و رفت.



زندگی شاید یاد هنرمندی ست که خاطره ها را می سازد و پس از سالها که محکوم به سکوت و زنده بگورش کردند، در غریبانه ترین سرزمین تنهایی، از دنیا می رود.
پروین خیربخش، ستاره "فروزان" در دوران قبل از سیطره ظلمات اسلامی، اندوه گورستانی مذهب را با رقص و شادی شکست و در یادها زندگی کرد و رفت.
زندگی شاید یاد هنرمندی ست که خاطره ها را می سازد و پس از سالها که محکوم به سکوت و زنده بگورش کردند، در غریبانه ترین سرزمین تنهایی، از دنیا می رود.