July 10, 2016

جوان دیگری را با باتوم به کما فرستادند+عکس

خشونت نیروی انتظامی این بار جوان دهدشتی را به کما فرستاد؛ قطع امید پزشکان
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سجاد توفیقیان جوان دهدشتی که توسط ماموران نیروی انتظامی مضروب شده بود در بیمارستان امام سجاد یاسوج به کما رفت و پزشکان از وی قطع امید کرده‌اند.
یک منبع نزدیک به خانواده توفیقیان با اعلام این‌ خبر در گفتگو با گزارشگر هرانا گفت: “یک شب قبل از عید فطر سجاد توفیقیان به همراه دو خواهر زاده اش جهت زیارت با موتور به امامزاده حمزه در منطقه گردشگری سر فاریاب راهی شدند که در بین راه دو نفر از مامورین نیروی انتظامی از پاسگاه سرفاریاب در سی کیلومتری دهدشت به نام های آقایان مسکینی و جعفریان با ایشان برخورد کرده و ضمن ضرب و شتم شدید با باتوم برقی و ضربه های مهلک به سر و بدن وی ایشان را بشدت مضروب ساختند و بعد از ضبط موتور و کلیه وسایل شخصی از محل دور شدند.”
این منبع مطلع در ادامه خاطرنشان کرد: “بلافاصله بدلیل شدت جراحات، خواهرزاده ها ضمن اقدام جهت اعزام سجاد به مراکز درمانی، به پاسگاه چرام مراجعه و شکایتی مطرح نمودند که به دلیل تعطیلات به روز شنبه موکول شد.”
منبع نزدیک به خانواده توفیقیان هم‌چنین در مورد وضعیت جسمی این شهروند در اثر ضرب‌وشتم ماموران نیروی انتظامی گفت: “ضربات بی رحمانه مامورین فوق به حدی بود که وی در بیمارستان درمانی امام سجاد یاسوج در کمال بی گناهی متاسفانه به کما رفته و پزشکان معالج تا این لحظه از ایشان قطع امید کرده اند.”
وی درپایان تاکید کرد: “خانواده توفیقیان درحال حاضر به شدت تحت فشار هستند که با رسانه‌ها صحبت نکنند و مساله در خود پاسگاه پلیس حل می‌شود. امروز نیز مسئولان محلی و استانی از جمله آقای عدل هاشمی نماینده کهگیلویه در مجلس و همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی به ملاقات رفته اند و قول پیگیری داده اند.”


دولت اوباما؛ تحویل چمدان دلار در مهرآباد!


خبرگزاری حکومتی خانه ملت: معاوضه چمدان های حاوی دلار در فرودگاه مهرآباد با جیسون رضاییان (گروگان آمریکايی که اخیرا آزاد شد)
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، به تشریح فرایند آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در پرونده قراردادهای تسلیحاتی قبل از انقلاب پرداخت.
جواد کریمی قدوسی در تشریح فرایند آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در پرونده قراردادهای تسلیحاتی قبل و بعد از انقلاب، تصریح کرد: آزادسازی این منابع اعتباری از سوی آمریکا در پی توافق ایران و آمریکا برای تبادل جیسون رضائیان شکل گرفت، رضائیان مسئول پایگاه اطلاعاتی آمریکا بود و پس از دستگیری دادگاهی و حتی در آستانه حکم اعدام به اتهام جاسوسی قرار گرفت که در آن زمان آمریکایی ها سریعا اعلام کردند که ما آماده هر گونه توافق در این رابطه هستیم.
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با اعلام آمادگی آمریکا، گروهی از سوی ایران که اعضای آن خارج از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای بودند، برای انجام مذاکره اعزام شدند که در نهایت توافق صورت گرفت، که نتیجه آن آزادی جیسون رضائیان و هفت زندانی دیگر، خارج شدن بانک سپه از تحریم و توقف پیگیری آمریکا برای تعقیب و تحریم افراد جدید بود.
وی افزود: همچنین مقرر شد که اعتبارات بلوکه شده ایران که برای خرید تسلیحات قبل از انقلاب به آمریکا داده شده بود، با احتساب نرخ بهره، تا تاریخ آزادسازی رضائیان به ایران برگردانده شود که این اعتبار به حدود ۱.۶ میلیارد دلار می رسید، البته در زمان خرید تسلیحات حدود ۲۰۰ میلیون دلار به آمریکایی ها پرداخت شده بود.

کریمی قدوسی تصریح کرد: بعد از توافقات صورت گرفته، این توافق به اجرا گذاشته شد، از این رو آمریکایی ها هفت زندانی ایرانی و چمدانی حاوی ۱.۶ میلیارد دلار اسکناس دلار را در فرودگاه مهرآباد تحویل دادند و جیسون رضائیان و دو زندانی دیگر را گرفتند.

عکاس آمریکاییه که بخاطر عکس‌ هاش از گروه‌های مردم برهنه، خیلی معروفه+18

اسپنسر تونیک یه عکاس آمریکاییه که بخاطر عکس‌ هاش از گروه‌های مردم برهنه، خیلی معروفه. باهمین سبک درباره گرمایش جهانی زمین هم آگاه‌سازی می‌ کنه. گفته همه این تن‌های آبی تو خیابونای شهر اشاره داره به خطر بالااومدن سطح آب دریاها و خطرات محیط زیستی ناشی از گرمایش جهانی زمینه.

عکس:نوشته بسیار عالی‌ از رضا نظامدوست

حضور کشیش صلحجو! #سعیدعابدینی در همایش مزاحمین خلق


حضور کشیش صلحجو!
#سعیدعابدینی در همایش مزاحمین خلق؛
او روز توافق هسته‌ای در تبادل زندانیان به آمریکا تحویل داده شد. 

عکس:رونمایی از لباس جدید پلیس زن ایرانی


یه لحظه فک کردم لباس شوهرش رو پوشیده و یقه رو کشیده رو سرش 😂😂

عکس:تیتر روزنامه آفتاب,پرونده دکل گم شده، گمشد

دكل به اون بزرگى گم شد هيچ كس متهم نشد حالا پروندش هم گم شد

قهرمانی "شام اسد" دختر بشار اسد رییس جمهوری سوریه در مسابقات پرش با اسب تهران



در حالی که سوریه در اتش و خون است و مردم سوریه لحظه ای ارامش ندارند و مسئولین ایران برای سوریه سینه چاک کرده اند دختر کوچک بشار اسد از پیروزی پرش اسب مصور است و در تهران ضیافت شام راه انداخته است 
دو ماه پیش در فلسطین جشن ابجو برگزار شد
دختران فلسطینی و سوری مهاجر در المان .فرانسه و سایر کشورها داوطلبانه در دیسکوها رقص و شادی به راه انداخته اند 
انوقت ملت فقیرو بیچاره ایران را مجبور به کمک های مالی و جانی و دعا و عزاداری برای سلامتی مردم مفتخور فلسطین و سوریه و غیره میکنند واقعا شرم