November 29, 2015

ممانعت از نوازندگی زنان باعث لغو اجرای ارکسترسمفونیک تهران شد


اجرای ارکستر سمفونیک تهران در افتتاحیه‌ی رقابت‌های کشتی باشگاه‌های جهان به‌دلیل ممانعت از نوازندگی زنان لغو شد.
آن‌گونه که علی رهبری، مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران به خبرگزاری "ایسنا" گفته، این ارکستر قرار بود روز پنج‌شنبه (۵ آذر-۲۶ نوامبر) در سالن ۱۲ هزار نفری "آزادی" تهران، سرود جمهوری اسلامی، و قطعه‌های "ای ایران" و "علم‌دار" را اجرا کند اما در حالی که تنها ۱۵ دقیقه به شروع اجرا باقی مانده و صندلی‌ها نیز برای نوازندگان چیده شده بود، به وی اعلام شد که زنان نباید روی صحنه ساز بزنند.
آقای رهبری با بیان این‌که «تقریبا نیمی از نوازندگان این ارکستر را زنان تشکیل می‌دهند» در شرح ماجرا گفته: «من از این اتفاق ناراحت شدم و گفتم امکان ندارد این اهانت را بپذیرم یا همه با هم اجرا می‌کنیم یا سالن را ترک می‌کنیم. بعد عده‌ای رفتند که رایزنی کنند تا این مشکل حل شود. در نهایت هم گفتند، اصلا نمی‌شود خانم‌ها ساز بزنند. من هم پاسخ دادم، اصلا اجرا نمی‌کنیم.»
وی با تاکید بر این‌که «نوازندگان زن قرار بود سرود رسمی کشور را اجرا کنند» افزوده: «این برخورد با آن‌ها خجالت‌آور بود. قرار نبود زنان کار خاصی انجام دهند؛ فقط چند قطعه‌ی مشخص را اجرا می‌کردند. چرا نباید آن‌ها بتوانند سرود رسمی کشورشان را اجرا کنند؟ بارها گفته‌ام، من هم در این کشور بزرگ شده‌ام و خط قرمزها را خیلی بهتر از دیگران می‌شناسم، اما تا وقتی ارکستر را هدایت می‌کنم، اجازه‌ی چنین برخوردی را نخواهم داد. آن‌ها خودشان ما را دعوت و در عین حال، به ما بی‌احترامی کردند.»

به گفته بنیانگذار محک؛ بیمارستانها کودکان سرطانی بدحال را پذیرش نمی‌کنند


خبرگزاری هرانا ـ بنیان‌گذار محک گفت که بیمارستانها از پذیرش کودکان مبتلا به سرطان که امیدی به زندگی ندارند خودداری می‌کنند، به‌طوریکه این کودکان بیمار که از شهرهای دور مانند سیستان و شهرهای دیگر به تهران منتقل می‌شوند دچار مشکل پذیرش بیمارستانی هستند.

هشدار روزنامه‌نگاران زندانی ترکیه به رهبران اروپایی


دو روزنامه‌نگار ترکیه  زندانی در نامه‌ای به رهبران اتحادیه اروپا از آنها خواستند که بر سر حقوق بشر با ترکیه مصالحه نکنند. سردبیر و رئیس دفتر روزنامه “جمهوریت” ترکیه به اتهام “جاسوسی” بازداشت شده‌اند …
جان دوندار، سردبیر روزنامه “جمهوریت” و اردم گل، رئیس دفتر این روزنامه در آنکارا، نامه‌ای را به رهبران کشورهای اروپایی نوشته‌‌ از آنها خواسته‌اند تا بر سر مساله حقوق‌بشر با دولت ترکیه مصالحه نکند.
این دو روزنامه‌نگار که در زندان سیلیوری در نزدیکی استانبول ترکیه به سر می‌برند نامه خود را پیش از نشست روز یکشنبه ۲۹ نوامبر (۸ آذر) میان رهبران اتحادیه اروپا و ترکیه نوشته‌اند.
در این نامه که برای آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه و دیوید کامرون نخست‌وزیر بریتانیا ارسال شده، آماده است: «ما همچنان امیدواریم که تلاش شما برای پایان دادن به بحران پناهجویی، ناقض ارزش‌های اساسی غرب از جمله حقوق بشر، آزادی بیان و مطبوعات نباشد.»
سخنگوی صدراعظم آلمان دریافت این نامه را تایید کرده است.
دولت‌های اتحادیه اروپا می‌خواهند به طرحی برای همکاری نزدیک‌تر با ترکیه بر سر مسئله پناهجویان برسند. ترکیه نیز در مقابل به دنبال گرفتن امتیازاتی از اتحادیه اروپاست.
پیش‌‌تر گزارش کمیسیون اتحادیه اروپا درباره محدودیت آزادی‌های دمکراتیک در ترکیه منتشر شده بود، اما به گفته منتقدان انتشار این گزارش پس از انتخابات پارلمانی این کشور بدین خاطر بود که لطمه‌ کم‌تری به اعتبار رجب ‌طیب اردوغان، پیروز این انتخابات بزند.
فشرده گزارش دویچه وله

عکس :مقام زن

نه همین رکوردِ دنیاست، نشان آدمیت

«صحنه را دیدیم»، پاک شدن رکوردهای رضازاده را. {سال آینده در برزیل، رکوردها را بهداد پس می‌گیرد.}
در نیمه دوم قرن بیستم و پس از خداحافظی پل آندرسون آمریکایی، تنها کسی که در المپیک به روسها نباخت حسین رضازاده بود. المپیک ۱۹۶۰ رم، یوری ولاسوف رمان‌ نویس اهل شوروی قهرمان شد. کیفیت ‌نوشته‌هایش همسنگ وزنه‌هایی نبود که بالای سر می‌برد، اما این فرضیه را که وزنه‌ برداران سنگین وزن، بهره هوشی پایینی دارند، مدتی باطل کرد.
واسیلی آلکسیف در دهه 70 میلادی از مشهورترین ورزشکاران دنیا بود. در حد یوهان کرویف، محمدعلی کلی و فرانتس بکن بایر. رضازاده که جایگزین افسانه‌های شوروی شده بود.
موقع خداحافظی گفت: "مطمئنم پسرم رکوردهایم را می‌شکند." تهدیدات داخلی را کنار زد تا رکورد جهانی را موروثی کند. سعیدعلی حسینی همشهری خودش بود اما بلایی سرش آورد که حدود یکسال، سازمان تربیت بدنی هم نفهمید بالاخره سعید محروم شده یا نه؟ قصه سعید، غم‌انگیزترین داستان دوپینگ در تاریخ ورزش ایران است.
بیست و پنجم آذر 88 فدراسیون وزنه برداری به دلیل رواج دوپینگ، رضازاده را مادام العمر محروم کرد اما یک روز بعد با تشر جانانه از آسمان هفتم، رضازاده به مدیریت فدراسیون ارتقا یافت! عجب دنیای خندوانه‌ای.
رشید شریفی از اصفهان قرار نبود رکوردهای رضازاده را بشکند اما همینکه قهرمان آسیا شده بود باید کنار می‌رفت. سجاد انوشیروانی در همین وزن نقره المپیک گرفت اما معتقد بود همشهری‌اش وزنه برداری را نابود کرده. بهداد سلیمی هم نصف توان خود را صرف حاشیه‌های فدراسیون رضازاده می‌کرد و با نصف دیگر، قهرمان جهان و المپیک می‌شد.
آلکسی لوفچف بدون اینکه عکس ولادیمیر پوتین را بالای سر ببرد، روی سکو ایستاد. طلا را تقدیم کرد به روح مادرش. لوفچف دوپینگ می‌کند اما رضازاده هم پاک نبود. مهر ۸۵، پنج روز به مسابقات جهانی ، تست ۹ وزنه بردار مثبت شد. فقط یک نفر منفی بود، رضازاده! چون با ترفند و تقلب فدراسیون علی مرادی، مسئولیت خطیر ادرار ایشان را کمک مربی بلغاری به عهده گرفت. 400 هزاردلار جریمه دادیم تا رضازاده تنهایی برود دومنیکن.
گاهی جابه‌جایی رکوردها، طلاها، نقره‌ها، برنزها و قویترین مرد جهان شدنها، به یک لیوان ادرار بند است.

عکس :ابتکار راهسازی

هر چند دیر ولی باز درود به شرفش که به اشتباهش اقرار کرد!

#طلبه ۳۰ ساله ای که پیام "فرزند بیشتر زندگی بهتر" روی بیلبوردهای شهر را جدی گرفت؟!!

امروز هفت اذر ماه زرتشت ازاد نشد

امروز هفت اذر ماه زرتشت ازاد نشد زرتشتی که همیشه درتجمعات اعتراضی حضور داشت امروز شش روز میشود که دربنداست مسئولین پاسخ درستی نمی دهند امروز زرتشت احمدی نیزبه جمع زندانیانی که اعتصاب غذای خشک کرده بودند پیوست صدای زرتشت ودیگر دوستان دربند باشیم

وحدت ما ایرانی ها با همديگر در حدزمين لرزه هشت ريشتري است .

حماقت انسان (مذهبی) انتها ندارد ـ آلبرت آینشتاین

انسان کور را میتوان درمان کرد ولی نادان متعصب را هرگز ...


تعصب کور‌‌کورانه انسان بینا را کودن میکند ...
تعصب یک امر اشتباه است ، حال فرقی نمیکند
که این تعصب نسبت به دین ، مذهب ، نژاد ، قوم ، رنگ ، و حتی فردی باشد ... تعصب ، تعصب نام دارد ...
انسان متعصب برای مخفی کردن ضعف اجتماعی خود همواره در حال فرافکنی ، انگ زدن ، تهمت ، افتراء ،
دروغپردازی ، جعل سازی و ... نسبت به منتقدان خویش است ... غافل از اینکه برجسته ترین راه شناخت یک انسان بزرگ ، اعتراف شجاعانه او به اشتباهات گذشته ی خویش است ...
از تعصب بپرهیزیم ... تعصب ، بیجا و بجا ندارد ... تعصب ، تعصب است....
هرکس به وسعت تفکرش آزاداست

عمل زيبايی چال لپ؛ چال گونه‌ای دو ميليون.

انتشار تصاویری از دختر و داماد حسین الله کرم از فرماندهان لباس شخصی‌ها در ایران و مسئول اصلی حمله به کوی دانشگاه.


با اینکه انتشار تصاویر فرزندان مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی پیش از این نیز خبر ساز شده است، اما این برای نخستین بار است که تعدادی از تصاویر خصوصی دختر حسین الله کرم بدون داشتن حجاب منتشر می شود که پدر او برای رعایت حجاب اجباری در ایران بارها مردم را مورد ضرب وشتم قرار داده است.
تصاویر منتشر شده از شمیم دختر حسین الله کرم، او را در یک بندر اروپایی، مهمانی فارغ التحصیلی از یک دانشگاه در خارج از ایران و نیز در ایالت کالیفرنیا در غرب آمریکا نشان می‌دهد. وجه مشخص این تصاویر آن است که دختر این مقام شبه نظامی در جمهوری اسلامی، بدون رعایت حجابی که پدرش برای تحمیل آن به دختران ایران بارها از خشونت استفاده کرده است، ظاهر شده‌است.
خانم الله کرم در این تصاویر در حال در دست داشتن گیلاس نوشیدنی، رقص و استفاده از لباس‌های کوتاه دیده می‌شود. این مواد در ایران جرم شناخته شده و مرتکب شدن به آن می‌تواند با مجازات شلاق و زندان همراه باشد.
حسین الله کرم از فعالان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس کنونی شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله است. وی در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی به عنوان عامل اصلی گروه موسوم به فشار در خدمت رژیم اسلامی بود و در دو دوره انتخابات در سال‌های 1384 و 1388 از محمود احمدی نژاد حمایت کرد.
الله کرم به دلیل نقش گسترده‌ای که در سرکوب مردم بعد از انتخابات 1388 و در جریان جنبش سبز داشت، در سال 1390 خورشیدی از سوی اتحادیه اروپا در لیست تحریم‌ها قرار گرفت. بر اساس این تحریم کلیه دارایی‌های او در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بلوکه شد. در آن زمان او گفته بود که حتی یک پاپاسی در خارج از ایران ندارد، اما انتشارتصاویر دختر و داماد او در اروپا و آمریکا و نوع زندگی اشرافی آنها نشان می‌دهد، تحریم‌های اتحادیه اروپا به جا بوده است.
اطلاعاتی درباره داماد حسین الله کرم در دست‌رس نیست.

ماموران رژیم در خارج



فرخ نگهدار از چریک‌های فدایی سابق و چروک‌های امروز رژیم در لندن. عضو باند مهاجرانی و کسی‌ که مزد خود را از طریق انتقال مقادیر زیادی پول نقد و سهام در شرکت‌های ساختمانی رژیم در ونزوئلا به دایی خود از او دریافت میدارد. بوی کثافت این لجن دنیا را برداشته. راست میگفت شاهنشاه ایران که اتحاد سرخ و سیاه به دنبال نبودی کشور است چرا که خود امروز میبینیم چه چطور کمونیست هم به خاطر پول مسلمان میشود.

ظاهــرشــاه: مــن از قبیــلۀ بنیــامین یهــودی هســتم

روزنامۀلوفیگاروی فرانسه
ظاهــرشــاه: مــن از قبیــلۀ بنیــامین یهــودی هســتم
وزارت خارجۀ اسرائیل تائید نموده است که دولت اسرائیل تحقیقات گستردۀ را جهت شناسائی قبایل پشتونهای افغانستان و پاکستان که اصلیت یهودی دارند آغاز نموده است.
سخنگوی وزارت خارجۀ اسرائیل به روز جمعه ۱۵ جنوری ۲۰۱۰ به روزنامۀ
لوفیگاروی فرانسه گفته است که دولت اسرائیل تحقیقات گستردۀ را جهت شناسائی قبایل پتان در افغانستان و پاکستان که یکی از ده قبیلۀ گمشدۀ یهودی اند از طریق تمویل مرکز تحقیقات ملی ممبی در هند رسماً آغاز نموده است
وی می افزاید از اینکه در شرائط کنونی گشایش چنین مرکز تحقیقاتی در افغانستان و پاکستان امکان نداشت، ما تصمیم گرفتیم که این تحقیقات را در هندوستان که اکثراً میزبان پشتونها می باشد راه اندازی نماییم. قرار است که این تحقیقات از سه ماه الی یک سال کامل را در بر بگیرد… تحقیقات ما قبلا در بخشهای (ریشه یابی تاریخی، رسوم و عنعنات و تقارب در زبان) تکمیل گردیده است.
بناً این مرکز این بار نتائج تحقیقات خویش را از آزمایشات خون (دی ان ای) به دست خواهد آورد. تا کنون هزاران سی سی خون از قبایل پشتون افغانستان در منطقۀ مالهباد ولایت اتوراپردیش در شمال هند جهت آزمایشات جمع آوری شده است…
بنا بر اظهارات سخنگوی وزارت خارجۀ اسرائیل، از لحاظ بیولوژی کارشناسان بیولوژیک اسرائیل تمام تلاش خودشان را به کار بسته اند تا ارتباط ژنتیکی میان پشتونها و یهودیان را به اثبات برسانند تا اینکه به این طریق مؤرخان اسرائیلی را یاری کنند که گویا پشتونها در اصل از ریشۀ یهودیان واسرائیلی ها اند. در این باره کارشناسان بیولوژی اسرائیلی در مرکز تحقیقات ملی ممبی از لحاظ ژنتیکی میان اسرائیلی ها و افرادی از قبایل پشتون آزمایشاتی را انجام خواهند داد و با توجه به نتایج این آزمایشات که گویا پشتونها از لحاظ ژنتیکی نزدیکترین ملت به یهودیهای سفاردیم (یهودیهای شرقی) می باشند و به این طریق می خواهند ثابت کنند که پشتون و یهودیان از یک نژاد هستند.
روزنامۀ لوفیگارو در ادامۀ گزارش خود می افزاید: از مدتها قبل واضح بود که قبایل پشتون که در جنوب و جنوب شرقی افغانستان و در غرب و شمال غربی پاکستان زندگی میکنند همه از یک نسل اند و مربوط به قبایل گمشدۀ یهودی میباشند. این روزنامه می افزاید: همنوای کامل در رسوم و عنعنات، نحوۀ پوشیدن لباس، عادتهای خوانوادگی و امورات فرهنگی وجود دارد که این همه بیانگر این است که پشتونها این همه را از اجداد یهودی شان به ارث برده اند.
این اولین بار است که وزارت خارجۀ اسرائیل رسماً تائید میکند که تحقیقاتی گستردۀ را در راستائی شناسائی اصلیت یهودی پشتونها آغاز نموده است که با این کار خود بر عمل کرد سازمانهای غیر دولتی یهودی که از سالیان درازی در جستجوی قبایل گمشدۀ یهود در قرن هشتم قبل از میلادی فعالیت داشتند مهر صحه گذاشت.
مؤرخین اسرائیلی میگویند: موسی علیه السلام حین خروج از مصر با دوازده قبیله از قبیلۀ بنی اسرائیل خارج شده و در فلسطین مسکن گزین شدند که این دوازده قبیلۀ بنی اسرائیل به نامهای (بنیامین، روبین، لاوی، یهودا، جاد، اشیر، زبولون، ساعر، یوسف، نفتالی، دان و شمعون) یاد می گردیدند و از این جمله دو قبیلۀ آنها (بنیامین و یهودا) در جنوب فلسطین جا بجا شده که یهودیان امروزی از نسل آنها می باشند ولی متباقی ده قبیلۀ دیگر در شمال فلسطین جا بجا گردیدند که بعداً از آنجا به مناطق دیگر مهاجر شدند که سپس به نام قبایل گمشدۀ یهودی مسمی گردیدند.
روزنامۀ لوفیگارو در تحلیل خود راجع به این مسئله میگوید پشتونهای افغانستان اکثریت در میان سایر قومیت های مطرح در افغانستان می باشند، همچنان نظریۀ اصلیت یهودی آنها در منطقه و در میان مردم به سطح قابل ملاحظۀ منتشر شده است، ولی تا هنوز کدام مطالعۀ علمی دقیق که ثابت کند که پشتونها در اصل یهود اند صورت نگرفته است اما اکثریت پشتونها ایمان دارند که آنها اصلیت یهودی دارند. حتی اخرین پادشاه افغانستان، ظاهر شاه، در جواب خبرنگار ایتالیائی در بارۀ نسبش گفته بود که من از قبیلۀ بنیامین یهودی هستم.
سایت انترنیتی شبکۀ خبری العربیه نیز به بررسی این مسئله پرداخته و گزارش داده است که اسرائیل تلاش دارد حوالی ۱۵ ملیون پشتون افغانستان را دوباره به دین آبائی شان � یهودیت � برگرداند که متاسفانه تا هنوز تعداد از قبایل پتان را یهودی ساخته و آنها را به اسرائیل مهاجرت داده است.
همچنان این شبکۀ معتبر عربی زبان گزارش میدهد که در دهۀ هفتاد و هشتاد قرن بیستم سازمانهای یهودی فعالیتهای چشمگیری را در جهت کشانیدن قبایل پشتون افغانستان به آئین یهودیت از طریق استخدام و تربیۀ جوانان پشتون در بیروت، پایتخت لبنان و برخی کشور های غربی راه اندازی نموده بود. این شبکۀ خبری به نقل قول از برخی رسانه های اسرائیلی گزارش میدهد که سازمانهای یهودی توانسته اند برخی دانشجویان افغان در آن زمان (مانند زلمی خلیل زاد، اشرف غنی احمد زی و انوارالحق احدی) در بیروت را به دین یهودیت برگردانند. البته این دانشجویان کسانی بودن که بعدها پستهای مهمی را در حکومت کرزی به دست آوردند و زلمی خلیلزاد نیز شناخته ترین دپلومات امریکائی افغانی الاصل در افغانستان، عراق و سازمان ملل متحد ایفای وظیفه نموده است که خانم یهودی دارد.
این سه تن از نخبه گان تحصیل کردۀ پشتون وظیفه گرفتند تا حس نشنلیستی پشتون ها را تقویه نموده و بعد برای پشتونها توضیح دهند که اصلیت آنها یهود اند و باید به اصل خویش برگردند. این جوانان در ابتدای گرایش خود به دین یهودیت بیشتر احساساتی بوده و تلاش داشتند که به طور آشکار دست به فعالیت زنند ولی بنا بر تجارب سازمانهای یهودی و مطالعۀ آنها از اوضاع منطقه به آنها تعلیمات داده شد که باید از مهارت خود کار گرفته و مطابق برنامه های که برای شان داده میشود رفتار کنند. آنها باید اوضاع منطقه را دقیق ارزیابی کنند. آنها باید بدانند که درموقعیت بسیار حساس قرار دارند، آنها در میان دشمنان سرسخت یهودیت (ایران، پاکستان و عربستان سعودی) قرار دارند. اگر آنها با همکاری اسرائیل و برخی سازمانهای غیر دولتی یهودی دست به فعالیت آشکار زنند به زودی از طریق دشمنان اسرائیل و یهودیت در ایران، پاکستان، عربستان سعودی و حتی اقلیت های قومی غیر پشتون درافغانستان سرکوب میشوند. همین بود که آنها رسماً گرایش خود به دین یهودیت را اعلان ننموده ولی فعالیت های عمدۀ را در این بخش مخصوصاً در قسمت تقویۀ حس نشنلیستی پشتونها و داعیۀ برتری آنها از سایر اقلیت های قومی در افغانستان انجام داده اند.
همچنان چندی قبل سایت عربی زبان القدس العربی، چاپ لندن، در مصاحبۀ با داکتر جعفر هادی حسن، نویسندۀ برجستۀ جهان عرب و پژوهش گر مسایل یهود و یهودیت (دارندۀ درجۀ دکترا از دانشگاه مانچستر بریتانیا در یهود شناسی و نویسندۀ کتابهای فرقه الدونمه بین الیهودیه و الاسلام، فرقه القرائین الیهود، الیهود الحسیدیم و پیدایش، تاریخ، عقاید، فرهنگ و عنعنات یهود) به مسلمانان و عربها هشدار داده بود که متوجه باشند که اسرائیل به زودی افغانستان را توسط قبیلۀّ پتان تحت اشغال خود در خواهد آورد.
وی در مصاحبۀ خود می گوید: پروسۀ یهودی سازی قبیلۀ پشتون در افغانستان از چندین دهه بدینسو جریان دارد و ما شاهد روزی خواهیم بود که رسانه های خبری گزارش گرویدن ملیونها تن از پشتونهای افغانستان به آئین یهودیت را در اثر تلاشهای همه روزۀ اسرائیل به نشر خواهند رساند. تعداد زیادی از سازمانهای غیر حکومتی در اسرائیل همین اکنون مصروف جستجوی قبایل گمشدۀ خود اند. آنها میگویند که قبایل گمشدۀ یهود در قرن هشتم قبل از میلاد توسط آشوریها اسیر گردیده و بعد در سراسر جهان پراگنده شدند ولی هنوز آنها عادتهای یهودی خود را حفظ نموده اند. از جمله عادتهای یهودی: تندروی، تعصب، نژاد پرستی (پشتونوالی) عدم احترام به حقوق زن، به فروش رسانیدن زنها، خشونت قبیلوی، به نکاح در آوردن خانم برادر بعد از مرگ وی، علاقمندی به قتل و کشتار، حفظ آداب و سنت های گذشتۀ خود از قبیل لباس، کلاه جالی، رقص عنعنوی مردان در مراسم خوشی (اتــن) و برتری طلبی قومی می باشد که درمیان قبایل پشتونهای افغانستان هنوز حفظ گردیده است.
این پژوهشگر عرب می افزاید: سازمانهای یهودی از گذشته های دور سرگرم جستجوی قبایل گمشده اند، آنها قبایل گمشدۀ خود را در افغانستان، ایران، چین، هند و امریکائی جنوبی جستجو میکنند. تا کنون طبق آمار آنها قبایل پشتون در افغانستان و پاکستان شناسائی شده اند که اصلیت آنها یهود اند و بحث بالای کشورهای دیگر جریان دارد. اسرائیل با بهانۀ دریافت قبایل گمشدۀ خود میخواهد اسرائیل کبرا را از رود نیل در مصر الی دریای فرات در عراق که پلان ستراتیژِیک آن کشور است تشکیل دهد. یکی از حاخامهای (رجال دین) یهود بنام آبیحل در کتاب خویش تحت عنوان قبایل گمشده میگوید که تعداد آنها به ۱۰۰ ملیون نفر خواهد رسید.
داکتر جعفر هادی حسن در ادامه می افزاید: اسرائیل نهایت تلاش دارد تا قبیلۀ پشتون در افغانستان را که نفوس آنها تقریبا ۱۵ ملیون تن می باشد به دعوای اینکه اصل آنها یهود اند به آئین یهودیت برگرداند. تا کنون ده ها نهاد وسازمانهای یهودی تماسهای متعددی با سران قبایل و رهبران پشتون که در دو طرف مرز افغانستان و پاکستان قرار دارند انجام داده اند وهمچنان ده ها جلد کتاب یهودی را به زبان پشتو ترجمه گردیده و در آنها از اصالت یهودیت پشتونها و خصوصیت یهودی آنها توضیح داده شده است. همچنین در این کتابها توضیح داده شده است که پتانها نسب شان بر میگردد به (افغان بن شاوول) که در تورات از شاوول منحیث اولین پادشاه یهودی در سرزمین فلسطین نامبرده شده است. باید یاد آور شد که سازمانهای یهودی (مانند سازمان عامی شاب � بازگشت ملت) توانسته اند عدۀ از افراد قبیلۀ پشتون را به دین یهودیت برگردانده و آنها را به اسرائیل مهاجرت نمایند که این افراد به مرور زمان اقارب و خویشاوندان خویش را نیز به یهودیت دعوت نموده و آنها را به اسرائیل مهاجرت خواهند داد. و همچنان عدۀ دیگر از تکنوکراتهای پشتون که مخفیانه به یهودیت گرویده اند هنوز در افغانستان فعالیت دارند.
برگردان: حسیب الله افضل
شهر اوتاوا – کانادا

آقازاده مهدی خزعلی و سعید امامی


پسر جان خزعلی، نوه شیخ خزعل انگلیسی که میخواست خوزستان را از ایران سوا کند، از خوبی‌‌های سعید امامی قاتل زنجیره‌ ائ‌ می‌گوید. او که نویسنده و ناشر کتاب هویت به فرمان وزارت اطلاعات رژیم است چند وقتیست که مثلا و زیر لبی با رژیم مخالفت می‌کند. یعنی‌ از هر کجایشان شده برای ما اپوزیسیون داخلی‌ و خارجی‌ فراهم میکنند غافل از اینکه مردم هم عقل دارند و اینبار دیگر قرار نیست که یک خمینی دیگر را آنهم بدون آنکه بدانیم کیست را به ما بیندازند. کسی‌ که به پدر متحجّر خود را دانشمند و معظم له‌ می‌خواند به درد کشور نمی‌خورد. او که یک آقازاده به تمام معنا امتیاز گرفته، از سهمیه دانشگاه گرفته تا مثلا کسب و کارش، است چگونه میتواند به فکر مردم باشد؟ امیدوارم که روزی برسد که هر چه ملّای سیاسیست به جهنم و هر چه ملّای روحانیست، اگر باشد، به مساجد برگردند و ایران از وجود و حضور ملا در جامعه تهی شود که این طبقه در این ۳۷ سال امتحان بسیار بدی پس داد.

منزل میلیاردی ,,,,,, جناب علی انصاری............ شوهر خواهر....... سردار جعفری.... فرمانده سپاه پاسداران جنایتکار چپاولگر

کاخ علی‌ انصاری دایی فرخ نگهدار و شوهر خواهر سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران در ایران
این همان بی‌ همه چیزیست که پول برای فرخ نگهدار می‌گیرد تا که نظام را حفظ کند. ۱۸۰ میلیارد تومان قیمت این خانه زعفرانیه تهران است، ۱۸۰ میلیارد تومان یا ۶۰ میلیون دلار به خاطر نزدیکی‌ به ولی‌ سفیه. بازار مبل ایران، شرکت case۱, بانک تات ، سهام باشگاه استقلال و و و و ..... اگر به‌خود نیایید و این مافیا را در هم نکوبید تقصیر خودتان است. روز روشن خون شما را در شیشه کرده اند و بر سر در کاخ خود طاووس زنده گذشته اند و شما هم از بی‌ پولی‌ مینالید. مقصر کیست؟

جماعت ایرانی مسلمان نادان تر از آن هستند که بفهمند.! بجای پرسش, برای حسین قاتل ایرانیان گریه میکنند

چرا ایرانیها از خودشان پرسش نمی کنند که چرا پدران و مادرانشان در عربستان برده بودند؟
آخوند اعتراف می کند که سپاه اسلام ایرانیان را به بردگی به مکه و مدینه بردند. مدرک برای شما مسلمانان از این بالاتر؟
حرف ما را که گوش نمی کنید و می گویید دروغ است.
چرا این جماعت گوسفندی از این آخوند پرسش نمی کنند که چرا ایرانیان در مکه و مدینه برده و غلام بودند؟
این آخوند به یک واقعیت تلخ اشاره کرد ولی جماعت نادان تر از آن هستند که بفهمند. بجای پرسش برای حسین قاتل ایرانیان گریه میکنند
جالب اینجاست که آخونده می گه سجاد جراٌت نمی کرد قیام کنه بعد فوری زیر حرفش می زنه که امام بودند جراٌت داشتند ولی نمیخواستند
درد ما آخوند نیست آخوند با زبان بی زبانی واقعیت را بازگو میکند ولی امت نادان درک نمی کند.
به ایران سوگند آخوندها بهتر روشنگری می کنند ولی این ملت گوشش بدهکار نیست
درست مثل سال 57 خمینی ایران را قبول نداشت و می گفت بداد اسلام برسید گور پدر تمدن و فرهنگ ایرانی ولی سیاسیون ابله و ملت مبتلا به ویروس اسلامی
درک آن را نداشتند بفهمند.
پس اعتراف می کنید که سپاه اسلام در ایران کشتار کرد و ایرانیان با آغوش باز به اسلام نگرویدند.
این باید درسی برای ایرانیان نسل امروز باشد.
افسوس هزاران افسوس.

«بهشت» کارتون از ماریان کامنسکی، کارتونیست اهل اسلواکی

از کلاه‌مخملی‌های "شهرزاد" تا لات‌های شورا | مهدی رستم‌پور

در سریال «شهرزاد» با هنرنمایی استاد نصیریان، کلاه‌مخملی‌‌ها از عوامل سلطنت، شیتیل می‌گیرند و خلاف می‌کنند؛ الان کلاه‌مخملی‌ها خودشان رجل سیاسی شده‌اند!
در "شهرزاد"، لات‌ها بی‌سوادند؛ الان بدون سوم راهنمایی به‌شان دکترا می‌دهند.
لات‌های سریال، روزنامه‌ها را تخریب می‌کنند؛ الان روزنامه‌ها را مدیریت می‌کنند.
درآمد لات‌های سریال، پاکت نازکی است که «بزرگ‌آقا» مرحمت می‌کند؛ او انحصار منسوجات را دارد؛ الان لات‌ها خودشان "بزرگ‌آقا" شده‌اند؛ از منسوجات تا زمین‌خواری و برج‌سازی، آی می‌تازند.
بی‌دلیل نیست که تیتراژ محسن چاووشی و ترانه حصر را کسی به حساب دوران دکتر مصدق نمی‌گذارد. هر دو ترانه را به خودمان گرفته‌ایم.
عباس جدیدی، چهارمین راننده‌اش را هم روانه‌ی درمانگاه می‌کند. خبرش سانسور می‌شود. نصف رسانه‌ها در تیول شهرداری است. بقیه هم سری را که درد نمی‌کند با «اصلان توپچی» در نمی‌اندازند.
به بیشتر کشورهای غربی می‌گویند سرزمین فرصت‌ها، گرچه برای افراد قلدر و بزن‌بهادر، یکی دو فرصت بیشتر ندارند: ایستادن مقابل کازینو یا دیسکو برای نگهبانی.
سرزمین فرصت برای «قلدر‌ها» ایران است. جامعه چقدر باج بدهد برای تک‌مدال طلای جدیدی که در تهران و با تساوی ۰-۰ مقابل گارمولوویچ لهستانی به دست آمده؟
سایت تابناک نوشته «همسر موقت او بچه‌بغل برای دادخواهی آمد شورا». اما شخصاً از عدالت می‌نویسد برای ۲۲۰ هزار فالوئر در اینستاگرام! به قول بزرگ‌آقای سریال: تو یکی از عدالت حرف نزن که عقم می‌گیره.
قهرمان غول‌پیکر دیگری که در «عرض ارادت» روی رضازاده را هم سفید کرده، این هفته به جرم تجاوز محکوم شد. برای جبران گفته در المپیک مدال می‌گیرم!
ما از سرنوشت رضازاده، جدیدی و... درس گرفته‌ایم. مدال‌های کسی را که فردا در شورا یا مجلس، اهرم چپاول ملت خواهد شد نمی‌خواهیم. آن هم کسی که از همین حالا برای دستگرمی، با تجاوز شروع کرده.

حمله با چاقو به زندانیان سیاسی زندان رجایی‌شهر

سعید رضوی‌فقیه، سعید مدنی، جعفر اقدامی، بهزاد عرب‌گل و کامران ایازی پنج زندانی سیاسی و عقیدتی سالن ۱۲ بند ۴ زندان رجایی‌شهر کرج، ظهر روز شنبه (۷ آذر-۲۸ نوامبر) توسط دو زندانی دیگر این بند مورد حمله قرار گرفته و با چاقو زخمی‌ شده‌اند.
وب‌سایت‌ "آمدنیوز" نزدیک به اصلاح‌طلبان بدون اشاره به نام دو زندانی حمله‌کننده، آن‌ها را از «اوباش مورد حمایت مدیریت و حفاظت اطلاعات زندان رجایی‌شهر کرج» توصیف کرده و نوشته‌ «دو نفر از زندانیان با سابقه درگیری و شرارت، پس از تهدید و ارعاب گروهی از زندانیان سبز با چاقو به آن‌ها حمله‌ور شده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند».
هم‌چنین مسعود باستانی، روزنامه‌نگار، و زندانی سیاسی سابق زندان رجایی‌شهر در صفحه‌ی اینستگرام خود نوشته که زندانیان مورد حمله قرار گرفته در اعتراض به این اتفاق از شام‌گاه شنبه دست به اعتصاب غذا زده‌اند و خواهان اخراج حمله‌کنندگان از بند زندانیان سیاسی-عقیدتی هستند.
در عکس، سعید رضوی‌فقیه و سعید مدنی، دو زندانی سیاسی که در این حمله زخمی شده‌اند، دیده می‌شوند.

بی‌کاری بیش از ۱۱۰ هزار نفر با مدرک دکترا در ایران