January 18, 2016

خبر رد صلاحیت و اقدام مضحک یک کاندیدا


کاندیدایی که از یک منبع غیر موثق خبر رد صلاحیتش را شنیده بود ضیافت نهار چند صد نفره خود را تعطیل کرد.
به گزارش مرصادنیوز، یک کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی در یکی از حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه بعد از شنیدن خبر غیر موثق رد صلاحیتش، میهمانان نهار 500 نفری خود را از خوردن منع کرد!

وی که تلفنی شنیده بود رد صلاحیت شده است با صدای بلند از مهماندارانش خواست ورودی خانه محل ضیافت را ببندند و دیگر کسی را به داخل راه ندهند! 

ایران؛ با تانکر، مشروب و اسلحه وارد می‌ کنند


بهارنیوز: نماینده کرمانشاه در مجلس گفت: برخی افراد با نفوذ كه از آنها تحت عنوان يقه سفيدها ياد كرد، در تانکرهای سوختی که از عراق می‌آید مشروب‌های الکلی و اسلحه به ایران قاچاق می‌کنند.
عبدالرضا مصری، افزود: "هیچ نظارتی" بر تانکرهای مواد سوختی که از عراق به ایران می‌آیند وجود ندارد و با وجود اینکه امکان تخلیه سوخت در آن سوی مرز و انتقالش با خط لوله‌ای کوتاه وجود دارد، همچنان واردات با تانکرها ادامه دارد!
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: "ما هر چه پیگیری کرده‌ایم و از بسیاری از وزرا سوال کرده‌ایم اصلا خبر ندارند که چه کسی مجوز ورود روزانه هزار کامیون حامل سوخت را می‌دهد. معلوم نیست منافع واردات این مواد سوختی و حواشی آن به کدام آدم یقه سفید می‌رسد که حتی وزیر هم نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد!"
مصری، گفته است از مقام‌های گمرک و وزرای مربوطه درباره واردات سوخت از عراق و قاچاق ادعای مشروب و اسلحه سوال کرده، اما هیچ یک اطلاعی از این موضوع ندارند!

وي افزود: واردات بدون نظارت سوخت از عراق، با توجه به اینکه برخی مناطق و پالایشگاه‌های این کشور در کنترل داعش است، تهدیدی علیه امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

قیمت سکه، طلا و دلار در بازار تهران (یکشنبه)


جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز یکشنبه منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید امروز یک‌شنبه در بازار ۹۲۵ هزار تومان، طرح قدیم ۹۲۶ هزار تومان، نیم سکه ۴۶۷ هزار تومان، ربع سکه ۲۵۴ هزار تومان و سکه گرمی ۱۷۲ هزار تومان اعلام شد.
همچنین نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۹۴ هزار و ۱۷۰ تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی (دیروز) ۱۰۸۹ دلار است.
در همین حال، صرافان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را برای فروش ۳۶۳۵ تومان، هر یورو را ۳۹۶۰ تومان، هر پوند را ۵۲۰۰ تومان، لیر ترکیه ۱۲۰۵ تومان و درهم امارات را ۹۹۰ تومان اعلام کردند.

جدول قیمت سکه و ارز در روز یک‌شنبه
(قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه قیمت بازار
سکه‌ تمام‌ طرح‌ جدید ۹۲۵۰۰۰
سکه‌ تمام‌ طرح‌ قدیم ۹۲۶۰۰۰
نیم سکه ۴۶۷۰۰۰
ربع سکه ۲۵۴۰۰۰
گرمی ۱۷۲۰۰۰
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۴۱۷۰
نوع ارز
دلار ۳۶۳۵
یورو ۳۹۶۰
پوند ۵۲۰۰
درهم ۹۹۰
لیرترکیه