March 14, 2016

ايشالا امسال هيچ پدرى شب عيد شرمنده خانواده اش و نگاه هاى منتظر بچه هاش نشه.

"دولت ایران گرفتن تست بکارت از آتنا فرقدانی را تایید کرد "


http://justice4iran.org/…/j4iran-activ…/atena-farghadani-un/
از آتنا فرقدانی و فاطمه اختصاری آزمایش بکارت گرفته شده است
در گزارش دبیر کل سازمان ملل درباره وضعیت حقوق بشر در ایران که به تازگی منتشر شده، تایید شده که از آتنا فرقدانی زندانی سیاسی محبوس در اوین و فاطمه اختصاری، شاعر ایرانی تست بکارت و بارداری گرفته شده است.

سخن بزرگان: « محمدجواد لاریجانی: گزارش احمد شهید آبکی است »


بر اساس آخرین گزارش احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل، برای رسیدگی به وضعیت حقوق بشر در ایران که روز پنجشنبه (۲۰ اسفند / ۱۰ مارس) منتشر شد، در سال گذشته میلادی ۹۶۶ نفر در ایران اعدام شده‌اند. حدود نیمی از اعدام‌شدگان جرائمی در ارتباط با مواد مخدر مرتکب شده بودند که بر اساس قوانین ایران مفسد فی‌الارض شناخته می‌شوند.
.
لاریجانی اما درباره اعدام قاچاقچیان مواد مخدر گفته است: «دنیا باید بابت مبارزه ما با این مجرمان به ما جایزه بدهد زیرا ما عمدتا برای غرب در این باره هزینه می‌دهیم.»
.
محمد جواد لاریجانی ایران را بزرگترین دموکراسی غرب آسیا دانست و گفت "در این منطقه هیچ کشوری از نظر سازوکارهای دموکراتیک مانند کشور ما نیست".لاریجانی احمد شهید دعوت کرده که یک دوره درسی "حقوق بشر اسلامی" بگذراند و سپس به گزارشگری بپردازد.

کاریکاتور:خانه تکانیِ سال نو کاری از علی شافعی

عکس:کارشناسان ترافیک نسبت به کیفیت بسیار پایین بیمه های ابوالفضل چینی هشدار دادند.دقت کنید حضرت چینی نباشه میدِ این عربستان باشد.

کارشناسان ترافیک نسبت به کیفیت بسیار پایین بیمه های ابوالفضل چینی هشدار دادند.دقت کنید حضرت چینی نباشه میدِ این عربستان باشد.
مدردرظذظذدزغنتبدرمامبغدردردعسحینیع
.
.
.
.
.
....
.
مثلن الکی من سنگ شدم :))

عکس هفته اشپیگل

نمایش فیلم برای پناهجویانی که اجازه ورود به اروپا نیافتند/ مرز مقدونیه

عکس:وزیر خارجه بحرین شیخ خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه مساحتش از مساحت بحرین بیشتره:)