February 26, 2016

مهر تو شناسنامت خورد باز هم باختی

مهر تو شناسنامت خورد باز هم باختی باز هم فریب جانیان و دزدها و شیادهارو خوردی..باز هم از فردا تو سری خوردنت از اشغالگران کشورت ایران ادامه خواهد داشت

خسته نباشین!

دوستانی که لطف کردین، رفتین رای دادین، خسته نباشین! با تلاش‌های شما عزیزان، می‌توانید تو ۴ سال آینده از رفاهی هم سطح کشور دانمارک‌ برخوردار باشید. طبق آخرین تحقیقات، دانمارکی‌ها هم همیشه کاندیدای بد رو انتخاب می‌کنن.

تصرف سایبری سایت وزارت اطلاعات، پوشالی بودن رژیم آخوندی را تایید میکند در آستانه انتخابات، سایت‌هاى وزارت اطلاعات و نيروى انتظامى ايران هک شد.


دبی-العربیه.نت، فارسی
سایت‌هاى متعلق به وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی ايران در آستانه انتخابات دو مجلس شورا و خبرگان هک و از دسترس خارج شد.
گروهى با نام " گروه سایبری صبا " يا (صبر و استقامت تا پیروزی) با صدور بيانيه اى كه نسخه اى از آن به "العربية.نت" رسيده است، مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفته است.
اين گروه مى‌گويد كه در اعتراض به حصر ۵ ساله رهبران جنبش سبز و سرکوب وحشیانه مردم در کودتای انتخاباتی سال ۸۸ اين سايت‌ها را مورد نفوذ و هک قرار داده وعکس رهبران جنبش سبز بر فراز سایت وزارت اطلاعات ایران منتشر كرده است.
در بيانيه اين گروه سایبری آمده است كه در عملیات موسوم به «شب مرداب» مورخ ۶ بهمن ۹۴، مطابق با ۲۵ فوریه ۲۰۱۶، در شبی که قرار است ۲ انتخابات مهم در ایران برای برگزیدن نمایندگان مجلس و نمایندگان خبرگان رهبری انجام شود، وبسایت‌های دو نهاد وزارت اطلاعات (واجا) و نیروی انتظامی (ناجا) را هک کرده است.
طبق اين بيانيه اين وبسايت‌ها مختل شده و «کلیه اطلاعات» برای اهداف بعدی اين گروه «تخلیه» شده است.
اين گروه هدف از ين اقدام را جلب توجه به «پنج سال حصر ستمکارانه و غیرقانونی خانم زهرا رهنورد، آقای میرحسین موسوی و آقای مهدی کروبی رهبران محصور جنبش سبز و کاندیداهای محصور کودتای انتخاباتی سال ۸۸ " اعلام كرده‌اند.
اين بيانيه همچنين افزوده: اقتدارگرایان در ایران که گاهی از همنوایی با سیاسیون تندروی سایر ملل هم بهره می‌برند، با سوء استفاده از امکانات حاکمیتی یکجانبه خود، از تهدید و بازجویی تا اسلحه و دادسرا در سایه شعبده بازی دولتی توانستند ضمن بی پاسخ گذاشتن ابهامات و اتهامات خود و سرکوب مردم معترض و زندانی کردن بسیاری از چهره‌های کشور و فعالان اجتماعی با زندان و حصر خانگی کاندیداهای معترض، ما را به سمت سکوت در مقابل عوامل سیاسی و تباهی بکشند. اما ما اجازه نداده و نخواهیم داد".

عکس:انتقال روستائیان به تهران تحت پوشش تورهای زیارتی برای پرکردن صندوق رای!

سپاه پاسداران به بهانه زیارت گور خمینی، تور سه روزه صلواتی راه انداخته و قرار است خانواده های روستایی سه روز آخر هفته را در تهران باشند، به آنها تاکید شده داشتن شناسنامه و کارت ملی الزامی است. جوانان شهرهای کوچک و روستا ها بسیار گزارشهای مشابهی را در شبکه های اجتماعی بازتاب میدهند. گویی برادران قاچاقچی سپاه تمام تلاش خود را بکار بستند تا "جیم" جنتی یزدی مصباح را در تهران به هر قیمتی بعنوان نفر اول تا سوم از صندوق در آورد. پیش بینی میشود جمعیتی حدود پانصد هزار نفر در این تور "زیارت صندوق" شرکت کنند.

میرحسین موسوی رای نداد

میرحسین موسوی و زهرارهنورد برخلاف مهدی کروبی، علیرغم حضور صندوق رای سیار در منزلشان، از رای دادن خودداری کردند.

عکس:سلطان آستان رای داد بعد جان داد

آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی معروف به "سلطان شکر" که پیش از ظهر امروز با حضور در حرم مطهر رضوی رای خود را به صندوق انداخت، عصر امروز به دلیل عارضه تنفسی به بیمارستان منتقل شد و دار فانی را وداع گفت.
با تهنیت و تسلیت به صنف حلوا ساز و امت حلوا خور و شیرین عقل ها!
اما جنتی هنوز از رو نرفته است! خدا پی ام داده به جنتی که: عزرائیل مرد، منم دروازه بهشت رو بستم و دارم میرم خونه مادرم. تو هم اگه خیال مردن داری، اول خورشید رو خاموش کن و بعد برو به جهنم که لاقل سر پناهی داشته باشی، به "سنگ پا" هم سلام برسون!

جنتی، دبیرشورای نگهبان رهبر، ‌درحال تقلب اسامی از لیست تبلیغاتی اصولگرایان‌‌‌!

طبق مقررات مصوبه، بردن هرگونه برگه تبلیغاتی بداخل حوزه انتخابات مطلقا ممنوع است! اما جنتی در برابر ‌دوربین خبرنگاران، اینگونه پز نقض قانون و مقررات هم می‌دهد.



عکس: کلاه مخملی‌ها با ملّاها تو ردیف اول

عکس:میگن خدا گفته جنتی نمیمیره ولی اینقد کوچیک میشه تا تموم بشه