April 12, 2016

وقتی روزنامه سپاه، "دوران طلایی امام" را به کروبی یادآوری می‌کند


روزنامه‌ی "جوان" متعلق به سپاه پاسداران در یادداشتی کوتاه به نامه‌ی اخیر مهدی کروبی به حسن روحانی پاسخ داده و خطاب به وی نوشته: «شما به همان دلیل یا مصلحتی در حصر هستید و محاکمه هم نمی‌شوید که در "دوران طلایی امام"، آیات شریعتمداری، قمی، روحانی و... محاکمه نشدند و در حصر ماندند... نامه‌پراکنی‌های شما هم به همان دلیل دیده و مسموع نخواهد شد، که نامه‌های آنها نشد... امروز... نظام جمهوری اسلامی شما را به همان دوران بازگردانده و تنها چشمه کوچکی از نحوه مواجهه با شوریدگان بر نظام در آن دوران را به شما نشان داده است...»
متن کامل این یادداشت به قلم "محمدرضا کایینی" که در شماره‌ی روز دوشنبه (۲۳ فروردین-۱۱ اپریل) "جوان" منتشر شده به شرح زیر است:
آقای کروبی!
شما به همان دلیل یا مصلحتی در حصر هستید و محاکمه هم نمی‌شوید که در «دوران طلایی امام» آیات شریعتمداری، قمی، روحانی و... الخ محاکمه نشدند و در حصر ماندند... نامه‌پراکنی‌های شما هم به همان دلیل دیده و مسموع نخواهد شد، که نامه‌های آنها نشد...
به‌راستی شما و آقای موسوی در آن دوره درباره پدیده «حصر» چگونه می‌اندیشیدید؟ اگر شما یادتان نیست، من به خوبی به یاد دارم که کتک‌کاری خود با طرفداران آقای شریعتمداری در مراسم ترحیم مرحوم اثنی‌عشری را با افتخار تعریف می‌کردید و از بابت همان دعوا، به آلاف و الوف رسیدید! من یادم هست که در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، بازرگان و دوستانش را به باد ناسزا گرفتید که چرا خبرنگاران رسانه‌ها را برای مصاحبه به منزل آقای شریعتمداری می‌بردند؟ مگر مردم مسخره شما هستند که یک روز حصر را ارزش و روز دیگر ضدارزش می‌خوانید؟
مگر شما علاقه‌مند به بازگشت به دوران طلایی امام راحل نیستید؟ مگر به دریافت ده‌ها سمت از ایشان افتخار نمی‌کنید؟ امروز نظام جمهوری اسلامی شما را به همان دوران بازگردانده و تنها چشمه کوچکی از نحوه مواجهه با شوریدگان بر نظام در آن دوران را، به شما نشان داده است...
باز خدا پدر این «سید» را بیامرزد که نجیبانه تنها شما را «نانجیب» می‌خواند، اگر در آن دوران طلایی بودید، با چند کلمه فرمان، همه‌تان را آویزان می‌کردند.
------------------------------------------

چقدر کسی باید ناقص العقل باشد که دور یک سنگ بگردد و فکر کند که دارد خدا را پرستش میکند!

کاریکاتور:نشانه ی پیری!+18

ذوق زدگی رفسنجانی و وزیر سرخپوش با حجاب اسلامی!!!


 .
ایرنا: خانم مارینا کالجوراند، وزیر امور خارجه کشور استونی در سفر خود به ایران از جمله با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد.

اولین دختر ایرانی که کشف حجاب کرد


.
سایت مشرق نیوز: با علنی شدن دعوت سید علی محمد باب، طاهره به وی گروید و بدون آنکه موفق شود تا پایان عمر او را از نزدیک ببیند، در زمره نزدیک ترین یاران او درآمد. وی همانند یکی از عموهایش ابتدا به شیخیه گرایش پیدا کرد و برای مدتی رهبری بخشی از شیخیه در کربلا و عراق را به دست گرفت. با علنی شدن دعوت سید علی محمد باب، طاهره به وی گروید و بدون آنکه موفق شود تا پایان عمر او را از نزدیک ببیند، در زمره نزدیک ترین یاران او درآمد. او نخستین زن بابی بود که روبنده از صورت برگرفت و اعلام نمود که باآمدن آیین بابی، احکام اسلام ملغی شده است. او به اتهام دست داشتن در قتل عموی بزرگش محمدتقی برغانی معروف به «شهید ثالث» بازداشت شد و سه سال بعد، مدتی پس از ترور نافرجام ناصرالدین شاه و همزمان با بسیاری از بابیان دیگر، در تهران به جرم فساد فی الارض اعدام شد. او اولین زنی بود که به این اتهام اعدام شد.

این جوک نیست حقیقت است

ایشان خانم افسر الملوک یاسان رییس اتحادیه صنف آرایشگران و سالنهای زیبایی تهران هستند.

من سیاسی نیستم!

- من سیاسی نیستم!
- درصد زیادی از زنان متاهل از فقر تن فروش شدند.
- من سیاسی نیستم!
- به فرزندان آزادی، دختران و پسران در زندان تجاوز کردند.
- من سیاسی نیست...م!
- سن تن فروشی دختران بخت برگشته از فقر به زیر 12 سال رسید.
- من سیاسی نیستم!
- همشهری ات سالهاست در نوبت فروش کلیه است براي یک یخچال.
- من سیاسی نیستم!
- فرزندان تو در این سرزمین از نالایقی رهبران هر روز معتاد می شوند.
- من سیاسی نیستم!
- میادین شهرمان صحنه های جان کندن انسان ها گشته است.
- من سیاسی نیستم!
- هوای شهرمان آلوده است، خشم ونفرت آورده اند، زندگی را دزدیده اند.
- من سیاسی نیستم!
- مردم کشورمان براي تفریح به قبرستان می روند.
- من سیاسی نیستم!
- هر چه زشتی و پلشتی و سیاهی است این حکومت اسلامی آورده است.
- من سیاسی نیستم!
- همه کشورهای جهان آباد و شاد می شوند و ما هر روز خراب.
- من سیاسی نیستم!
- خانه ات ویران شده، به فرزندت تجاوز گشته، دخترت به تن فروشی افتاده است.
- من سیاسی نیستم!
- خانه ات سوخت،
- من سیاسی نیستم!

يکباره بگو من انسان نیستم...
 

آنتونیو مونتانا در سکارفیس VS مموتینو کونتانا در شِت فیس.

سوءاستفاده فروشندگان اجناس دست‌ دوم از دیوارهای مهربانی

روزنامه‌ی دولتی "ایران" در گزارشی از سوءاستفاده‌ی فروشندگان اجناس دست دوم از دیوارهای موسوم به "مهربانی" خبر داده و نوشته که سرقفلی هر کدام از این دیوارها به نام یک نفر خورده است....
این روزنامه در بخشی از گزارش خود می‌نویسد: «کافی است چند دقیقه روبه‌روی دیوارمهربانی نزدیکی‌های متروی فاطمی توقف کنید، دست‌تان به جالباسی بخورد، کارتان تمام است. آدم‌هایی که تا وقتی به دیوار نزدیک نشده‌اید، پنهان‌اند، به یک‌باره دوره‌تان می‌کنند تا مبادا جنسی را از دست بدهند. خیرین ساک را زمین نگذاشته، لباس‌ها روی هوا غلت می‌زند، اگر سالم بود که هیچ، اما اگر نه! جایش روی زمین زیر دست و پای آدم‌هاست.»
نویسنده‌ی گزارش "ایران" ادامه می‌دهد: «دیوار مهربانی مسجد‌النبی خیابان امیرآباد هم از دست آدم‌هایی که وقت و بی‌وقت به بهانه نیاز، لای لباس‌ها و کفش‌ها پرسه می‌زنند و گوشه دیوار را به کثیف‌ترین جای ممکن تبدیل کرده‌اند، در امان نمانده است. مردم می‌گویند از وقتی این دیوار رنگ‌آمیزی شده، سر و کله آشغال‌جمع‌کن‌های دوره‌گرد هم به جای سطل‌های زباله به اینجا باز شده است! خانمی که در گوهردشت کرج می‌نشیند هم حرف‌های جالبی دارد. او می‌گوید با چشم خودش دیده است که آقای پژوسواری، روزانه کیف و کفش‌ها و کت و شلوارها را داخل صندوق عقب ماشینش می‌گذارد و بعد در "زورآباد" و حاشیه‌های شهر به قیمت‌های نه چندان بالا می‌فروشد. مثل همان دوره‌گرد بیچاره‌ای که خرج اعتیاد خودش را از همین راه تأمین می‌کند...»
گزارش کامل را می‌توانید در لینک زیر بخوانید.
http://bit.ly/1VleBVt
کارتون از سلمان طاهری/ روزنامه وقایع اتفاقیه

فرمانده "سپاه ولی‌امر": صهیونیسم بین‌الملل سلحشور را مسموم کرد

فرمانده "سپاه ولی امر" که مسوولیت حفاظت از رهبر جمهوری اسلامی را بر عهده دارد، می‌گوید فرج‌الله سلحشور، کارگردان درگذشته‌ی حامی حکومت توسط «عوامل صهیونیسم بین‌الملل» مسموم شده است....
به نوشته‌ی خبرگزاری "مهر"، ابراهیم جباری، شام‌گاه دوشنبه (۲۳ فروردین-۱۱ اپریل) در مراسم "بزرگ‌داشت" آقای سلحشور گفت: «آثار فرج‌الله سلحشور چون منبعث از قرآن و در راستای اعتقادات انقلابی است، بنابراین در تضاد کامل با اندیشه صهیونیستی قرار دارد. فیلم‌نامه سریال "حضرت موسی" نیز تماما ضد صهیونیستی است. به دلیلِ همین آثار نیز من یقین دارم در سفرهای خارجی، عوامل صهیونیسمِ بین‌الملل ایشان را مسموم کرده‌اند؛ هرچند که نمی‌توانم این ادعا را که ناظر بر شهادت ایشان است، اثبات کنم.»
وی با بیان اینکه آثار سلحشور در بیش از ۴۰ کشور جهان به نمایش گذاشته شده، اضافه کرد: «در سفر به برخی از این کشورها افتخار همراهی با زنده‌یاد سلحشور را داشتم و مشاهده کردم که به محض ورود ایشان، شهرها تعطیل می‌شد و جمعیت زیادی به استقبال می‌آمدند. عالمگیر شدن نام نیک سلحشور فقط و فقط به دلیل ایمان و عقیده راستینش به دین مبین اسلام و کلام‌الله مجید بود.»
در این مراسم، هم‌چنین، علی‌اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران نیز در اظهاراتی گفت: «در دوره‌ای که نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بودم، روزی برای مذاکره به سفارت کانادا در اتریش رفتم. پس از پایان کار، معاون سفیر از من درخواست کرد وقتی به ایران بازگشتم برایش فیلم‌های ایرانی بفرستم چرا که به زعم او فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی تنها آثاری هستند که می‌توان آن‌ها را با حضور تمامی اعضای خانواده دید. این جریان، نشان‌دهنده بالندگی سینمای متعهد و دینی ایران و به ثمر رسیدن تلاش‌های هنرمندانی چون زنده‌یاد سلحشور است.»
فرج‌الله سلحشور از جمله کارگردانان سینمای ایران بود که ارتباط نزدیکی با رهبر جمهوری اسلامی و چهره‌های تندروی حامی او داشت.
او در مهرماه ۱۳۹۰ در سخنانی که بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد سینمای ایران را "فاحشه‌خانه" و آنجلینا جولی، بازیگر مطرح امریکایی را “فاحشه بین‌المللی” خوانده بود.
وی در خرداد ۱۳۹۴، و در حالی که با بیماری سرطان ریه مبارزه می‌کرد نیز به هفته‌نامه‌ی “تماشاگران امروز” گفت: «آنجلینا جولی یک صهیونیست است و تمام کره زمین هم گناه‌آلود بودن و فساد این زن را، هم می‌دانند و هم دیده‌اند؛ آن وقت به نظر شما این فرد می‌تواند آدم شود؟»
سلحشور روز ۸ اسفند ۱۳۹۴ در بیمارستان "بقیةالله" تهران درگذشت.
------------------------------------------