April 12, 2016

من سیاسی نیستم!

- من سیاسی نیستم!
- درصد زیادی از زنان متاهل از فقر تن فروش شدند.
- من سیاسی نیستم!
- به فرزندان آزادی، دختران و پسران در زندان تجاوز کردند.
- من سیاسی نیست...م!
- سن تن فروشی دختران بخت برگشته از فقر به زیر 12 سال رسید.
- من سیاسی نیستم!
- همشهری ات سالهاست در نوبت فروش کلیه است براي یک یخچال.
- من سیاسی نیستم!
- فرزندان تو در این سرزمین از نالایقی رهبران هر روز معتاد می شوند.
- من سیاسی نیستم!
- میادین شهرمان صحنه های جان کندن انسان ها گشته است.
- من سیاسی نیستم!
- هوای شهرمان آلوده است، خشم ونفرت آورده اند، زندگی را دزدیده اند.
- من سیاسی نیستم!
- مردم کشورمان براي تفریح به قبرستان می روند.
- من سیاسی نیستم!
- هر چه زشتی و پلشتی و سیاهی است این حکومت اسلامی آورده است.
- من سیاسی نیستم!
- همه کشورهای جهان آباد و شاد می شوند و ما هر روز خراب.
- من سیاسی نیستم!
- خانه ات ویران شده، به فرزندت تجاوز گشته، دخترت به تن فروشی افتاده است.
- من سیاسی نیستم!
- خانه ات سوخت،
- من سیاسی نیستم!

يکباره بگو من انسان نیستم...
 

No comments:

Post a Comment