April 24, 2016

عکس:نیرو‌های ویژه گشت نامحسوس ارشاد در کوهستان؛)

یکی‌ تو این مملکت پیدا نشده به این بی‌ همه چیز بگه اینو از کجات در آوردی

هشدار موحدی کرمانی به «لاابالی‌ها»: تمام کارهای زشت‌تان تحت نظر پلیس سری است؛ ما اصلا نمایشگاه کتاب نمی‌خواهیم که جامعه‌ را به انحراف بکشانیم


‫#‏موحدی_کرمانی‬ ‫#‏لیست_امید‬ ‫#‏حجاب_اجباری‬ ‫#‏گشت_نامحسوس‬ ‫#‏نمایشگاه_کتاب‬
محمدعلی موحدی کرمانی، "امام‌جمعه" تهران به افراد به گفته‌ی او «لاابالی» هشدار داد که «تمام کارهای زشت‌شان تحت نظر پلیس سری است».
...
موحدی کرمانی که به تازگی با حمایت "اصلاح‌طلبان" و با بیش از ۲/۱ میلیون رای، برای یک دوره‌ی دیگر به عضویت مجلس خبرگان رهبری جمهوری اسلامی درآمده، در "نمازجمعه" روز ۳ اردیبهشت (۲۲ اپریل) تهران گفت: «فصل تابستان نزدیک است و از مردم شریف و نجیب ایران و به ویژه استان تهران انتظار می‌رود پوشش اسلامی را رعایت کنند و نیروی انتظامی نیز هزاران مامور نامحسوس را به کار گرفته است و با روش‌های بسیار متین، ارزنده و حساب‌شده و با مراعاتِ تمامِ شرایطِ امر به معروف و نهی از منکر، به این موضوع توجه خواهد کرد.»
وی با بیان این‌که «وظیفه نیروی انتظامی است که با گناه علنی برخورد کند و اگر برخورد نکند خودش گناهکار است» افزود: «به افراد لاابالی تذکر می‌دهم که بدانید تمام اعمال زشت شما تحت نظر پلیس سری است و با شما به مناسب‌ترین نحو برخورد خواهد شد.»
"دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران" اضافه کرد: «به اعتقاد من کسانی که می‌خواهند به نظام دهن‌کجی کنند، بی‌حجابی و یا کشف حجاب می‌کنند. من برخی از این صحنه‌ها را دیده‌ام و خجالت کشید‌ه‌ام.»
موحدی کرمانی با تاکید بر این‌که «آزادی مردم محدودیت دارد» گفت: «آن آزادی که بخواهد وزن نظام را پایین بیاورد و هتک خون شهدا را بکند ممنوع است. اگر کسی در خانه‌اش گناهی بکند نه من مسوولم نه نیروی انتظامی و نه کس دیگری اما وقتی پشت فرمان اتومبیل کشف حجاب می‌کنند دیگر نمی‌شود بی‌تفاوت بود.»
نماینده‌ی پیشین رهبر جمهوری اسلامی در سپاه پاسداران، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: «من وقتی در سپاه پاسداران مشغول بودم یک بار دستور دادم کتاب‌هایی را که به نمایشگاه می‌رود بررسی کنم و گزارشی که به من رسید نشان داد که تعداد بسیاری از این کتاب‌ها ضد اسلام، ضد خدا، ضد پیامبر و ضد نظام است و از برگزاری آن نمایشگاه کتاب صرفنظر کردیم.»
وی با بیان این‌که «ما اصلا نمایشگاه کتاب نمی‌خواهیم تا درهای کشورمان را به هر کشوری بازکنیم و جامعه‌مان را به انحراف بکشانیم» افزود: «هنوز هم دیر نشده و لازم است جمعی از کارشناسان بر روی کتاب‌هایی که به نمایشگاه وارد می‌شود نظارت داشته باشند تا اجازه ورود کتاب‌های انحرافی و گمراه‌کننده را به نمایشگاه کتاب ندهند.»

علم‌الهدی: بی‌حجابی منشاء فساد اقتصادی است؛ مردم ما خون دادند که هرزگی زن ایتالیایی در مملکت پیاده شود؟


‫#‏حجاب_اجباری‬ ‫#‏پوشش_اجباری‬ ‫#‏نماز_جمعه‬ ‫#‏احمد_علم‌الهدی‬
"امام‌جمعه" مشهد می‌گوید بی‌حجابی، "کلیدواژه" و "منشاء" فساد اقتصادی و اخلاقی و اجتماعی است و مقابله و مبارزه با آن، به معنی حجاب اجباری نیست.
...
احمد علم‌الهدی در "نمازجمعه" روز ۳ اردیبهشت (۲۲ اپریل) مشهد با تکذیب اظهارات منتسب به خود مبنی بر این‌که «بی‌حجابی بدتر از اختلاس است» گفت: «فساد اقتصادی و فساد اخلاقی درواقع وابسته و ملازم یکدیگرند، کلیدواژه هر دو این‌ها هم بی‌حجابی است... وقتی بنا شد یک زن و دختر جوانی با کشف حجاب، صورت آرایش‌کرده، ‌موی پریشان، گَل‌ و گردنِ عریان، خودش را در اختیار نگاه‌های زهرآلود مردهای هرزه گذاشت، فساد اخلاقی توسعه پیدا می‌کند و با توسعه فساد اخلاقی، انسان‌هایی که می‌خواهند این شهوت‌رانی تحریک‌شده و این عیاشی‌های به-مظهر-رسیده با این بی‌حجابی را عملی کنند، راهی جز آلوده شدن به دزدی‌ها، به اختلاس‌ها، ‌به رشوه‌بازی‌ها و جنایت‌های اقتصادی ندارند و این، فساد اقتصادی را تولید می‌کند.»
وی با تاکید بر این‌که «بزرگ‌ترین کلیدواژه امنیت اجتماعی، مقابله با بی‌حجابی است» افزود: «مقابله با بی‌حجابی، حجاب اجباری نیست. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با یک کلیدواژه فساد اخلاقی، فساد اقتصادی و فساد اجتماعی است.»
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تشکر از نیروی انتظامی به خاطر "مبارزه با بی‌حجابی" گفت: «این دخالت در زندگی عمومی و خصوص مردم نیست... شما که این حرف‌ها را می‌زنید، چه کسانی را می‌خواهد دنبال خود راه بیندازید؟ چه عناصری را می‌خواهید برای خود یدک سیاسی بکشید و چه جریانی می‌خواهد از شما حمایت کند؟ از این حرف‌های شما چه کسی خوشش می‌آید؟ این نمازگزارهای نماز جمعه از این حرف‌ها خوش‌شان می‌آید یا یک‌ مشت افراد هوس‌باز هرزه‌ای که می‌خواهند خانواده‌های باعفت را به میدان فساد بیاورند و آن‌ها را ابزار شهوت‌رانی و عیاشی خودشان قرار بدهند. آن‌ها خوش‌شان می‌آید.»
علم‌الهدی در سخنانی که به نظر می‌رسید مخاطبش دولت حسن روحانی باشد، ادامه داد: «نمی‌توانید معیشت مردم را اداره کنید، در عرصه فرهنگ و اقتصاد جامعه ضربه می‌زنید. ‌ به این وسیله می‌خواهید خلأ مدیریتی خودتان را پرکنید که یک‌مشت لاابالی از شما راضی بشوند و یک‌مشت لاابالی از شما خوش‌شان بیاید؟»
نماینده‌ی علی خامنه‌ای در خراسان سپس با اشاره به حضور شرکت‌های مطرح مد و لباس ایتالیایی در ایران گفت: «این هم از ارتباطات اقتصادی ما با دنیایی که می‌گوییم بیاید در این مملکت سرمایه‌گذاری کند. این شرکت‌ها را برای سرمایه‌گذاری آورده‌اید؟ شرکت‌های مدلینگ ایتالیایی را آورده‌اید که سرمایه‌گذاری کند؟ طرح پوشاک هرزگی و بی‌بندوباری که در اروپا هست بیاورد در بازار مسلمان‌ها؟ ما به چه روزی باید بیفتیم؟ چه وضع دیگری باید داشته باشیم؟ مردم ما خون داده‌اند، جان داده‌اند شما وزیر و وکیل شده‌اید که این کار را بکنید؟ این بچه‌های ما روی پیشانی‌شان نوشتند یا مهدی ادرکنی، یا فاطمه الزهرا، زیر باران آتش رفتند تا عصمت زهرا در این مملکت پیاده شود نه هرزگی زن ایتالیایی با شرکت مدلینگ ایتالیا.»