September 14, 2017

خدعه در اسلام جایز است: "من مسلمانم و به شما اعتماد دارم! آیا شما هم آنقدر به من اعتماد دارید که در آغوش بگیرید؟ و...

عکس ‏‎Mahmud Maheri‎‏

عکس؛نرخ پرده بکارت در بازار داغ این روزهای این کالا



در قرآن برای بکارت چنان تبلیغ شده که بازار فروش انواع آن همچنان داغ بماند!
لَمْ یطْمِثْهُنَّ إِنْسٌ قَبْلَهُمْ وَ لا جَانٌّ (رحمن/56 و رحمن/ 74).... هیچ انس و جن قبلا با آنها تماس نگرفته است. یعنی: حوریان بهشتى دست نخورده اند، و قبل از همسران هیچ جن و انسى ازاله بکارت از ایشان نکرده .(تفسیر المیزان ج 19 ص 185)
کأَنَّهُنَّ الْیاقُوتُ وَ الْمَرْجانُ (رحمن/58) آنها همچون یاقوت و مرجانند!
وفرش مرفوعة• انا انشانـهن انشاء• فجعلنـهن ابکارا؛ و همسرانی بلندمرتبه که ما آنها را آفرینش نوینی بخشیدیم، و همه را دوشیزه (همیشه بکر) قرار دادیم. بطوری که هر بار که همسران ایشان با آنان بیامیزند ایشان را بکر بیابند. حوران بهشتی، بکارت دائمی دارند.
عکس ‏‎Mahmud Maheri‎‏

آخرین عکس حسین گیل در مراسم مرگ یک سردارسپاه (تیرماه 1395) سردار حسین گیل

آخرین عکس حسین گیل در مراسم مرگ یک سردارسپاه (تیرماه 1395) سردار حسین گیل دقایقی به سخنرانی پرداخت و از روزهای بودن کنار شهید غلامرضا خلیلی شهانقی گفت: بنده 1357.11.21 در مدرسه رفاه خدمت امام رسیدم و پس از آن کارم را کنار شهید محمد کچویی شروع کردم. بنده جزو اولین کسانی بودم که در گردان 23 نوهد خدمت کردم و همانجا غلامرضا را دیدم. شهید شهانقی جزو اولین کسانی بود که نیروهای سپاه را آموزش می‌داد و در مسائل اخلاقی هیچ ادعایی نداشت،‌ اما در تخصص خودش حرف اول را می‌زد. فرزند من از شاگردان حاج غلامرضا در گردان رهایی گروگان بود که به این واسطه بنده افتخار داشتم بیشتر با او برخورد داشته باشم.
من در زمانی که آقای قالیباف رئیس پلیس شدند به عنوان مشاور فرهنگیشان انتخاب شدم یکبار حاج خلیل مرا صدا زد و گفت آقای گیل نمی‌شود سریالی پلیسی مانند کبری 11 ساخته شود که در آن اقتدار پلیس کاملاً مشهود باشد؟ بنده گفتم چرا نمی‌شود. آن روزها از آقای فخیم‌زاده دعوت کردم تا برای سریال خواب و بیدار در خدمتشان باشیم. به غلامرضا هم زنگ زدم و گفتم آیا به ما کمک می‌کنی؟ او با کمال میل قبول کرد و به ما پیوست. برای فیلمبرداری یکی از سکانس‌ها لوکیشنی با مختصات خاص می‌خواستیم. حاج غلامرضا آمد و به من گفت میدانی در شهرک غرب برای این امر پیدا کرده‌ام. هنگام فیلمبرداری ناگهان متوجه شدیم ساختمانی چند طبقه مقابل میدان برق‌هایش خاموش شد و عده‌ای از آن بیرون ریختند و در حال فرار کردن هستند. آقای فخیم‌زاده از من ماجرا را جویا شد من گفتم شما فعلاً فیلمت را بگیر که این موضوع باعث شد تصاویر ما خیلی واقعی‌تر گرفته شود. بعدها متوجه شدیم آنجا ساختمانی است که عده‌ای در آن مشغول عیش و عشرت بودند و شهید خلیلی که از این ماجرا باخبر شده بود، عمداً این میدان را انتخاب کرد تا سور و ساط آنها را نیز به هم بریزد. منبع مشرق نیوز: https://www.mashreghnews.ir/.../سخنان-حسین-گیل-درباره-شهی...

عکس ‏‎Mahmud Maheri‎‏

عکس؛خواهران زینب در پاتایا

عکس ‏‎Mahmud Maheri‎‏

متهم فساد ۳۰۰۰میلیارد تومانی، معاون “سازمان برنامه و بودجه” شد


تقاطع: “حمید پورمحمدی گل‌سفیدی” یکی از متهمان پرونده فساد بانکی ۳۰۰۰میلیارد تومانی به عنوان معاون “سازمان برنامه و بودجه” دولت حسن روحانی منصوب شد.
حمید پورمحمدی که در بیش از یک دهه‌ی گذشته سمت‌هایی چون قائم‌مقام و مشاور عالی رییس کل بانک مرکزی و معاون امور بانکی وزارت اقتصاد و دارایی را بر عهده داشته، در آبان ۱۳۹۰ همراه با سی متهم دیگر پرونده‌ی هلدینگ “امیر منصور آریا” بازداشت و دو ماه بعد با سپردن وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.
او با این وجود در آخرین روزهای دولت احمدی‌نژاد، “نشان درجه دو لیاقت و مدیریت” را از وی دریافت کرد و سپس در دولت حسن روحانی نیز به عنوان “معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی”، “دبیر ستاد تدوین برنامه ششم توسعه”، “عضو شورای گفت‌و‌گو” و “عضو کارگروه تخصصی ستاد هماهنگی امور اقتصادی” منصوب شد.
او با این وجود در آخرین روزهای دولت احمدی‌نژاد، “نشان درجه دو لیاقت و مدیریت” را از وی دریافت کرد و سپس در دولت حسن روحانی نیز به عنوان “دبیر ستاد تدوین برنامه ششم توسعه”، “عضو شورای گفت‌و‌گو” و “عضو کارگروه تخصصی ستاد هماهنگی امور اقتصادی” منصوب شد.
“حمید پورمحمدی گل‌سفیدی” در عین حال در دولت احمدی‌نژاد توانست با استفاده از نفوذ خود، خواهرزاده‌اش “فرهاد همتی گل‌سفیدی” را با مدرک تحصیلی غیرمعتبر به مدیرعاملی “صندوق مشترک ایران و ونزوئلا” و عضویت در هیأت مدیره “بانک بین‌المللی توسعه” (از زیرمجموعه‌های “بانک توسعه صادرات” در ونزوئلا) در بیاورد.
فرهاد همتی بعدتر در دولت روحانی به عنوان “مدیر حقوقی صندوق توسعه ملی” منصوب شد و هنوز نیز این سمت را بر عهده دارد.