August 25, 2015

تیم ملی اختلاس ایران


عکس


عکس....................................................


عکس....................................................



عرق سگی ایران جهانی شد
کاریکاتور صد سال پیش مجله "ملانصرالدین" چاپ باکو؛ درباره جنگ ایران و روس آن زمان

عکس

مریلین مونرو ایرانی

اعتراض شدید عبادی به خروج قاسم سلیمانی از جلسه مقامات عراقی انجامید


عبادی پس از ورود به نشست هیات سیاسی ائتلاف ملی شیعه عراق، به ریاست ابراهیم جعفری، از حضور سلیمانی در این نشست شگفت زده شد.
در این نشست نوری المالکی، معاون نخست وزیر، عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای عراق، هادی عامری، فرمانده گروه بدر، و نماینده‌ای از مقتدی صدر حضور داشتند.رهبری ایران سلیمانی را به عراق فرستاده تا در مورد محاکمه نشدن نوری مالکی، نخست وزیر سابق و باز نشدن پرونده‌ای علیه او به مقامات عراقی تاکید کند، زیرا به اعتقاد تهران چنین محاکمه‌ای در نهایت مساله‌ای شخصی نیست؛ بلکه به مفهوم محاکمه الگوی شیعی در حاکمیت عراق خواهد بود.
یک مقام عالیرتبه به عنوان منبع الشرق الاوسط گفته که در این نشست سلیمانی به گونه‌ای دال بر عدم رضایت از اصلاحات عبادی سخن گفته و بویژه اصلاحتی که چه بسا تهدیدی علیه مالکی باشد، این سخنان با مخالفت شدید عبادی رو‌به رو شد بطوریکه سلیمانی در واکنش به عبادی با عصبانیت جلسه را ترک کرد.
این برخورد تمامی رهبران ائتلاف ملی عراق را غافگیر کرد، زیر گمان نمی کردند که عبادی جرأت مواجهه با سلیمانی را داشته باشد تا جاییکه به شخصی در سطح وی بی‌احترامی کند.
به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، این اولین اختلاف بین عبادی و سلیمانی است که علنی شده است.

پاسخ وزیر کشور به لاریحانی: با ادب و اخلاق حرف بزنیم


صادق لاریجانی: یک آقایی که هم به دیانت و هم به انقلابی بودنش اعتقاد دارم سخنی گفته است مبنی بر اینکه ما فقط از مجاری قانونی چهارگانه می توانیم نظارت کنیم. نظارت در شورای نگهبان از هر کانالی که باشد انجام می شود. گفته اند که ما عدم احراز صلاحیت نداریم؛ این حرف باطل و غلطی است و این حرف ها برای کسی است که قانون را نمی شناسد. / رحمانی فضلی‌: کجای قانون گفته دستگاه‌های نظارتی باید در امر اجرا دخالت کنند، این موضوعات کاملا روشن است. کافی است ما حسن نیت داشته باشیم و با ادب و اخلاق با هم صحبت کنیم و تعامل داشته باشیم.

۲۴ سال حبس برای چهار فعال مدنی در ایران

بیانیه فعالان حقوق زنان برای آزادی بی قید و شرط بهاره هدایت و نرگس محمدی

مانتوی بی دکمه و ناف نما!

مانتوی بی دکمه و ناف نما!نوعی دهن کجی است به فشارهائی که روی پوشش خانم ها حکومت می آورد. این دهن کجی ممکن است برای چند لحظه ای جهت گرفتن عکس باشد، اما حتی اگر همین هم باشد، باز هم دهن کجی به حکومت است. مانتوی بی دکمه ناف نما!
وقتی حکومت شورش را در می آورد، هستند کسانی که از آنطرف که می بینید شورش را در می آورند!