January 29, 2016

نقدی: آمریکا در قبال "جیسون رضائیان" یک میلیارد و 700 میلیون دلار پول‎‎های بلوکه شده کشور را پس داد

سیاست > نظامی - ایسنا نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین تمام پیروزی‎‎ها، عظمت‎‏‏ها و عزت‎‎های کشورمان را ثمره‎‎ دلدادگی به اباعبدالله(ع) و حاصل نهضت عاشورا دانست.
سردار محمدرضا نقدی شامگاه پنجشنبه در همایش مدیران هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) استان یزد اظهار کرد: از روزی که ملت ایران پرچم قیام امام حسین (ع) را برافراشت و تصمیم گرفت مسیر اجتماعی خود را در خط اباعبدالله(ع) دنبال کند تا به امروز زنجیره‎‎ای از پیروزی‏‌ها، عظمت‎‎ها و عزت‎‎ها نصیب این مردم شده است.
وی تمام این موفقیت‎‎ها را حاصل و ثمره دلداگی به اباعبدالله(ع) دانست و عنوان کرد: هیئات مذهبی زادگاه این عظمت‎‎ها و پیروزی‎‎هاست و هر چه داریم از نهضت عاشورا داریم.
وی گفت: پیامی که امروز دشمنان و استکبار را به وحشت انداخته است، همان پیام و منطق امام حسین(ع) است، منطقی که ملت ما آن را انتخاب کرده و پیش روی خود قرار داده است.
نقدی خاطرنشان کرد: براساس این پیام مرگ از زندگی با ظالمان بهتر است و همین منطق و پیام منجر به حرکت‎‎های الهی در سال 56 ابتدا در قم، بعد در تبریز و سپس در یزد شد.
وی، قیام دهم فرودین مردم یزد در چهلم کشتار مردم تبریز در سال 56 و ندای الله اکبر جوانان این دیار را نمادی برای انقلاب اسلامی و یک جوشش فرهنگی خواند که بر اساس منطق امام حسین(ع)، انقلاب ما را به پیروزی رساند.
وی به حقارت‎‎های دولتمردان دوره ستمشاهی پهلوی اشاره کرد و گفت: ولی امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی حرف اول را در منطقه می‎‎زند به طوری که آمریکایی‎‎ها را در حمایت از رژیم غاصب اسرائیل و لشرکشی به لبنان، حمله نظامی به عراق و حمایت از تروریست‌‏‏های سوریه ناکام گذاشته است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امروز اسلام در قلب اروپا و آمریکا رسوخ پیدا کرده است، این عظمت و موفقیت را نه ثمره سازش بلکه حاصل مبارزه با آمریکا دانست.
وی با اشاره به انهدام سه ناو اسرائیل در دریای مدیترانه و 8 ناو رژیم آل سعود در دریای سرخ از سوی انقلاب اسلامی، عظمت امروز ایران اسلامی را باعث وحشت دشمنان خواند.
نقدی، با بیان این که آمریکایی‎‎ها از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه کشورمان اقدامات خصمانه انجام دادند، گفت: امروز دولتمردان این کشور با شکست‏‏‌های مکرر علیه نظام جمهوری اسلامی، خلع سلاح شده‎‎اند و با چرب‎‎زبانی‎‎هایی که در آن نیز موفق نیستند، سعی دارند رای مردم و انتخابات را بی‎‎فایده نمایش دهند و به اسم دموکراسی برای براندازی نظام اقدام کنند.
وی با اشاره به خدعه شوم دشمن برای نفوذ در کشورمان، اظهار کرد: دشمن امروز عوامل نفوذی و تشکیلاتی دارد و حتی حاضر می‎‎شود در قبال "جیسون رضائیان" یک میلیارد و 700 میلیون دلار پول‎‎های بلوکه شده کشور را پس بدهد هرچند که برخی اینها را به پای دیپلماسی خود می‎‎نویسند.
وی گفت: دشمن در بحث تشکیلاتی موسسات مردم نهاد را دستاویز قرار داده چرا که مخوف‌ترین موسسات جاسوسی در قالب این موسسات شکل می‎‎گیرند، اینها کسانی هستند که با نفوذ، اولویت‎‎ها را عوض می‎‎کنند و آدرس‎‎های غلط می‎‎دهند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که آنچه به ملت ما عزت داده است، منطق حسینی و منطق شهادت‎‎طلبانه و زیر بار ظلم نرفتن است، اظهار کرد: این همان منطق قرآن است و هیات‎‎های مذهبی باید مراقبت کنند تا دشمن این منطق را از آنها نگیرد.

No comments:

Post a Comment