December 6, 2015

مجیزگویی‌های رییس دیوان عدالت اداری به بهانه نامه‌ تازه خامنه‌ای

رییس "دیوان عدالت اداری" جمهوری اسلامی می‌گوید نامه‌ی اخیر علی خامنه‌ای به جوانان اروپایی نشان می‌دهد که او «تنها رهبر نظامی جمهوری اسلامی نیست» بلکه رهبری است که «جوامع بشری را هدایت می‌کند».
محمدجعفر منتظری در گفتگویی با خبرگزاری "ایسنا" که روز پنج‌شنبه (۱۲ آذر-۳ دسامبر) منتشر شده، گفته نامه‌ی خامنه‌ای، «به موقع و با عنایت الهی بوده است».
این مقام قضایی ضمن تشبیه خامنه‌ای با پیامبر اسلام و امامان شیعه افزوده: «این از الطاف الهی است که قلم ایشان وقتی در این راستا به کاغذ گذاشته می‌شود قطعاً هدایت‌های الهی و عنایت‌های حضرت ولی عصر پشت این قضیه است.»
وی هم‌چنین رهبر جمهوری اسلامی را شخصیتی توصیف کرده که «افکار و اندیشه‌های ناب، بلند و عمیق اسلامی را به گوش بشریت می‌رساند و دنیا را از خطری که استکبار برای جهان به وجود آورده، آگاه می‌کند».
منتظری در پایان، خامنه‌ای را «باعث افتخار کشور و ملت» دانسته و گفته: «این کشور به خود می‌بالد که رهبری دوراندیش و جامع‌نگر دارد که جهان‌بینی ایشان تنها مشمول کشور اسلامی ایران و مسلمانان منطقه نیست بلکه اندیشه و تفکر ایشان اندیشه بشری است و جوامع بشری را حسب مورد و به مقتضای زمان هدایت می‌کند.»

No comments:

Post a Comment