February 15, 2018

مدارس مذهبی در سوئد محدود تر خواهند شد!

مدارس مذهبی در سوئد محدود تر خواهند شد!

بخش خبری رادیو سوئد به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد، شعبات محلی حزب سوسیال دموکرات در نظر دارند موضوع ممنوعیت مدارس مذهبی را مطرح کنند.
Swedish Christian School

به گزارش«محبت نیوز» رهبری حزب سوسیال دموکرات خواستار بقای مدارس مذهبی ولی اعمال سختگیری بیشتر بر آنهاست. اما این موضوع مورد تایید بسیاری از حوزه‌های محلی این حزب نیست.
بخش خبری رادیو سوئد به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد، شعبات محلی حزب سوسیال دموکرات در نظر دارند تا در جریان کنفرانس عمومی این حزب، موضوع ممنوعیت مدارس مذهبی را مطرح کنند.
دانیل فرم، نماینده استان استکهلم می‌گوید: «کنترل بیشتر این مدارس قدمی مثبت است اما کافی نیست، چرا که مدارس مذهبی با مشخصاتی که امروز از آنان سراغ داریم، همچنان باقی خواهند ماند.»
رهبری حزب سوسیال دموکرات خواستار سخت تر کردن کنترل بر روی مدارس مذهبی است. در پیشنویس راهکارهای پیشنهادی کنگره عمومی آینده این حزب همچنین آمده است که آنان خواستار دقیق کردن نظارت بر اینگونه مدارس هستند.
اما این دیدگاه رهبری حزب، با انتقاد درونی مواجه است. بر این اساس، بسیاری از حوزه‌های محلی تحت کنترل سوسیال دموکرات‌ها خواهان برخورد سختتری با این موضوع هستند و این راهبرد را کافی نمی‌دانند.

No comments:

Post a Comment