January 6, 2018

حتی یک نفر در حکومت نمی گوید۱۴۱۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان پول مردم ایران کجا هزینه شده است؟


دکتر حشمدار در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف : حتی یک نفر در حکومت دهان باز نمی کند و نمی گوید آمریکا ۳۳٫۶  میلیارد دلار پول نقدی که به ایران پرداخت کرده است و برای مردم بوده را  حکومت کجا هزینه کرده است؟ و به دستور چه کسانی بوده و با مجوز کدام مرجع قانونی بوده است؟
۳۳٫۶ میلیارد دلار      ۴۲۰۰ قیمت فعلی دلار
۳۳۶۰۰۰۰۰۰۰۰*۴۲۰۰= ۱۴۱۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان
۱۴۱ تریلیون تومان اصلا معلوم نیست کجاست؟ در کل دنیا چنین موضوعی بی سابقه است
اگر بین مردم ایران فقط این پول تفسیم می شد تا دونسل مشکل اقتصادی نشادند.
حتی یک نفر در حکومت دهان باز نمی کند و نمی گوید این موسسات اعتباری سرنخشان به کدام نهادهای حکومتی بند است و بر اساس کدام رهنمود و یا دستور تشکیل شدند. دستور یا رهنمود دهنده چه کسانی بودند و صاحبان این نهادها چه کسانی هستند؟ چقدر پول سپرده نزد آنها بود؟ از ایران گریخته اند؟  آیا هنوز هستند اما پشتشان به کوه دماوند است چه خبری از نام آنها نیست؟
اکثر مردم ایران ذر فقر و تنگدستی زندگی می کنند چه کسی پاسخگو هست؟ مسولین کشوری به جای اینکه بگویند قرار است چه کنیم و چه نکنیم و در آینده شغل ایجاد کنیم و اقتصاد را بالا ببریم و هزار یک وعده ،    اول به همین دوسوال ساده و شفاف پاسخ بدهند


منبع : لینک
خبرگزاری فارس: درحالی که رسانه‌های آمریکایی طی هفته‌های گذشته جنجال گسترده‌ای برسر پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار از سوی آمریکا به ایران درست کردند، اکنون ادعا می‌کنند دولت «باراک اوباما» رئیس جمهور ایالات متحده احتمالا طی دو سال گذشته حدود ۳۳٫۶ میلیارد دلار پول نقد به ایران پرداخت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی «واشنگتن فری بیکن» در مطلبی مدعی شد: «ایران احتمالا مبلغ ۳۳٫۶ میلیارد دلار را (علاوه بر ۴۰۰ میلیون دلار) مخفیانه بصورت پول نقد و طلا بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ دریافت کرده است.»
فری بیکن منبع خبر خود را جلسه استماع «مارک دوبوویتز» مدیرعامل بنیاد دفاع از دموکراسی، در کنگره عنوان کرده و ادامه داد: «بین ژانویه سال ۲۰۱۴ و جولای ۲۰۱۵، زمانی که دولت اوباما مشغول تنظیم جزئیات نهایی توافق هسته‌ای با ایران بود، ماهانه ۷۰۰ میلیون دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران در آمریکا، به این کشور پرداخت شد.»
این پایگاه خبری به نقل از دوبوویتز افزود: «مجموع ۱۱٫۹ میلیارد دلار در کل به ایران پرداخت شد اما جزئیات این پرداخت‌ها هنوز یک راز باقی مانده است. در کل ایران احتمالا ۳۳٫۶ میلیارد دلار را بصورت نقد، طلا و دیگر فلزات گران قیمت از آمریکا دریافت کرده است.»

No comments:

Post a Comment