May 18, 2016

حیوان واقعی کدام است ...

حیوان واقعی کدام است ...
ما ایرانیها چمون شده؟ این آخوندها چه بلای به سرمان آوردند؟ به کجا قرار هست که برسیم؟
...( این نوشته را هم میهنی چندی پیش از ایران برایم... فرستاد )...
واقعیتی دردآور.
برای ورود زائری که چند روز دیگر می رسید گوسفندی خریداری کردم که چند روزی در خانه نگه دارم تا وقت قربانی کردن او برسد.
آن را داخل حیاط گذاشتیم ولی آن قدر صدا داد، صدایی که شباهتی به بع بع گوسفند نداشت و بیشتر به ناله شبیه بود تا این که همسایه هم شاکی شد و ما آن را درون دستشویی گذاشتیم و در را بستیم تا صدای او کمتر شنیده شود ولی ناله های او تمامی نداشت.
رفتم سری به او بزنم ببینم آیا می توانم بفهمم چه چیزی او را آزار می دهد که متوجه شدم او در این مدت هیچ دفعی نداشته.
خیلی تعجب کردم وقتی دقت کردم دیدم که محل دفع ادرارو مدفوغ این حیوان را دوختند که با نگه داشتن مواد دفعی چند کیلویی وزن آن اضافه شود و پول بیشتری عایدشان شود.
می توانید باور کنید انسان امروز جامعه ما به کجا رسیده ؟!

No comments:

Post a Comment