May 27, 2016

فاحشه دیروز و تجزیه طلب امروز

ایرانیها به مسی رحم نکردن رسما کلاستون تعطیل پانعرب کوچولو
فاحشه دیروز و تجزیه طلب امروز
خانم سحر بیت مشعل Sahar Beit Mashal یکی از دانشجویان رشته حقوق واحد دانشگاه آزاد فرهنگ شهر اهواز ( اواخر دهه 70 ) که در آن واحد با دو تن از پسرهای آن دوره دوست بود و ارتباط نزدیک داشت و در نهایت باعث رسواییش شد با آن صورت پُر از جوش و آکنه و لکه اش که نشان میداد نه سیرت درستی دارد و نه صورت درستی ، امروزه خود را به مافیای کشورهای عربی به ارزانی فروخته است و در ازای این خودفروشی و وطن فرو...شی از کشورهای عربی مواجب می گیرد.
ایشان در شب های گذشته در شبکه من و تو برنامه ای داشتند و برای جداسازی خوزستان از ایران توهمات و مزخرفات دیکته شده ای را عنوان کردند !!!
سحر جان یادت میاد که یکی از دوست پسرهایت جناب آقای سعید.الف در سال 78 برای درمان صورتت قرص داکسی سایکلین می خرید و شما هم در خونه دانشجوی ها از خجالتش در می آمدی حالا خودت رو به چه قیمتی به ال سعود فروختی ؟!!!
خیلی حرفها از جانب خیلی دوستان آن دوران با مدرک و مسند موجود می باشد که بوقتش علنی خواهد شد تا ذات یک ماده شتر وطن فروش پانعرب رو شود.
پ.ن : این خانم بی اصل و نسب که بزور فارسی حرف می زد چندسالیست به کمک حزب الاحوازیه و پانعربیسم به انگلیس رفته تا با سخنان خود با احساسات و آبروی اقوام شریف عرب ایرانی بازی کند.
در صفحه شخصی اش به بانوان ایرانی پیشنهاد داده خودفروشی به مردان عرب زا از راه درست انجام دهید !!! :))
کاری که خودش کرد و می کند.

No comments:

Post a Comment