May 15, 2016

منتظرالمهدی از دستگیری یکی از عناصر منافق (مجاهدین خلق) در کشور آلبانی که در انفجار دفتر نخست وزیری نقش آفرین بود با کمک اینترپل خبر داد.

منتظرالمهدی از دستگیری یکی از عناصر منافق (مجاهدین خلق) در کشور آلبانی که در انفجار دفتر نخست وزیری نقش آفرین بود با کمک اینترپل خبر داد.چون مظنون اصلی مسعود کشمیری معاون نخست وزیر بوده همه فکر میکنن اونه!اما یکسری هم میگن زهره عطریان فر هست!به هر حال این خبر و دستگیری خیلی مهمه و پیامدهای زیادی داره و پای افراد جدیدی توی پرونده باز میشه!
.
زهره عطریانفر(خواهر محمد عطریان فر از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ) از اعضای ارشدسازمان مجاهدین خلق است که گفته می شود ه...م اکنون همسر چهارم مسعودرجوی است و تشکیلات نظامی این سازمان را رهبری می کند. جواد قدیری شوهر اول زهره عطریانفر بوده است. قدیری که از اعضای باند خسرو تهرانی و کشمیری بوده، در ابتدای انقلاب از سوی سازمان مجاهدین مامور نفوذ در نهاد های امنیتی می شود .
.
تهران ، ساختمان نخست وزیری ، خیابان پاستور، 8 شهریور 1360. ساعت روی دیوار یك ربع به سه بعدازظهر را نشان می دهد. شورای امنیت كشور امروز جلسه دارد. این بالاترین مرجع تصمیم گیری درباره مسائل امنیتی و سیاسی كشور است. رجایی قسمت بالای میز و باهنر در كنار او سمت چپش نشسته، مسعود كشمیری دبیر جلسه سمت راست مقابل باهنر، تیمسار وحید دستجردی كنار باهنر و بعد از او اخیانی به جای فرماندهی ژاندارمری كل نشسته، در كنار وی به ترتیب تیمسار كتیبه، سرورالدینی معاون وزیر كشور، خسرو تهرانی از اطلاعات نخست وزیری، كلاهدوز قائم مقام سپاه یك طرف میز بودند و طرف دیگر میز تیمسار شرف خواه معاون نیروی زمینی، سرهنگ وحیدی معاون هماهنگی ستاد مشترك، سرهنگ وصالی فرمانده عملیات نیروی زمینی، و سرهنگ صفاپور فرمانده عملیات ستاد مشترك نشسته بودند.
.
دقایقی از شروع جلسه گذشت. دستجردی گزارش وقایع مهم هفته گذشته را می داد. از جمله كشته شدن سرگرد همتی در اثر تیراندازی یكی از محافظانش كه بحث بود كه این تیراندازی عمدی یا سهوی بوده است. كنار سالن فلاسك چایی گذاشته بودند و هر كس چای می خواست خودش می رفت و چای می ریخت. تردد اعضای جلسه امری عادی بود و درمیان این بحث ها كسی نفهمید كه كشمیری از جلسه بیرون رفته است.
ناگهان صدایی مهیب همراه با شعله های آتش و دود غلیظ قهوه ای همه چیز را به هم ریخت. معلوم نبود چه اتفاقی افتاده است، هر كس دست و پایی سالم داشت به طرف در ورودی می دوید. كارمندان داخل ساختمان سراسیمه این سو و آن سو می دویدند. همه یاد فاجعه هفتم تیرماه گذشته در دفتر حزب جمهوری افتادند و صحنه های دلخراش آنجا جلو چشمشان می آمد. لحظاتی بعد كه دودها فروكش كرد معلوم شد كه چه اتفاقی افتاده است. كسانی مجروح و تكه پاره شده بودند.

No comments:

Post a Comment