March 4, 2016

ساعت هشت امشب در برنامه اخبار شبکه اول سیما قراره مصباح یزدی آهنگ نجات خویش را بخواند!

مصباح رو به مردم:
.
دربه درم کردی گلم
نمی دونی چه حالییم
یه تیکه استخون شدم
انگار یه مرده با منه
خودم میترسم از خودم
گریه هام بی اثره
چشام هنوزم به دره
تقصیر من نیست که دلم تورو از یاد نمیبره
دربه درم کردی گلم 
خبر نداری از دلم
جلوی راهمو بگیر نزار برم
چرا دعام بی اثره
دلت ازم بی خبره 
شبا که بی خواب توام چه طوری خوابت میبره
دربه درم کردی گلم 
خبر نداری از دلم
جلوی راهمو بگیر نزار برم
چرا دعام بی اثره
دلت ازم بی خبره 
شبا که بی خواب توام چه طوری خوابت میبره
رفنی نکردی باورم
همین مونده تو خاطرم
برای تو فرقی نداشت
گفتی از عشقت میگذرم
دربه درم کردی گلم 
خبر نداری از دلم
جلوی راهمو بگیر نزار برم
چرا دعام بی اثره
دلت ازم بی خبره 
شبا که بی خواب توام چه طوری خوابت میبره

No comments:

Post a Comment