February 21, 2016

بیماران جنسی در ایران حکومت میکنند


آیت الله ری شهری: دختر ۱۱ ساله آیت الله مشکینی را گرفتم گفتند صبر کن بزرگ شود گفتم مال من است و به خانه بردم وچون در آن هنگام يازده سال بيشتر نداشت اما من موضوع را با جديت پيگيري مي‌كردم كه همسر من است و شرعا حق دارم او را به خانه خود ببرم... سرانجام با اصرار من ايشان (مشكيني) راضي شد و جشن ازدواج‌مان در سال 1347 برگزار شد
****************************************
بیوگرافی محمد ری‌شهری حرام زاده:
محمد محمدی نیک (زادهٔ آبان ۱۳۲۵) با نام قبلی محمد درون‌پرور و معروف به محمد ری‌شهری، حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب اسلامی، دادگاه انقلاب ارتش، وزیر اطلاعات، دادستان کل کشو دوران ریاست میر حسین موسوی و دادستان دادگاه ویژه روحانیت و سرپرست حجاج ایرانی بود و هم اکنون نایب تولیه شاه‌عبدالعظیم و رئیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث است.
ری شهری مسئولیت محاکمه افراد سرشناس را به عهده داشت که برخی افرادی که به حکم وی اعدام شده اند عبارتند از:
صادق قطب‌زاده
فتح‌الله امید نجف‌آبادی
سید مهدی هاشمی (پاسدار)
فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی در جنگ ایران و عراق، به اتهام عضو حزب توده: بهرام افضلی، هوشنگ عطاریان، حسن آذرفر و بیژن کبیری
۱۲۱ نفر از افسران و درجه‌داران ارتش در ماجرای کودتای نوژه
۱۰ نفر از افسران و درجه‌داران ارتش در ماجرای حزب خلق مسلمان
***************************************
از جمله دو نفر از عزیزان من رو همین حیوان بی پدر مادر بی ناموس در زمان موسوی بعد از 6 ماه شکنجه اعدام کرد —

No comments:

Post a Comment