January 25, 2016

پلمپ "بزرگ‌ترین رستوران شرق تهران" به دلیل مسائل "خلاف عفت عمومی"



"دادستان عمومی و انقلاب" شهرستان پردیس از پلمپ "بزرگ‌ترین رستوران شرق تهران" به دلیل وقوع "مسائل خلاف عفت عمومی" در آن خبر داده است.
"حیدر فتاحی" با اعلام این خبر به خبرگزاری "میزان" متعلق به قوه قضاییه جمهوری اسلامی گفت: «در راستای مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی و حسب گزارش‌های مردمی، دستور پلمپ این رستوران به دلیل عدم رعایت مسائل شرعی و قانونی صادر شد.»
آقای فتاحی در توضیح بیشتر در این خصوص اضافه کرد: «طبق گزارش‌های رسیده، مالک این رستوران به برگزاری مراسم‌هایی به صورت مختلط اقدام می‌کرده که مصرف مشروبات الکی و استعمال مواد مخدر نیز در اختیار مدعوین بوده است.»
وی با بیان این‌که در جریان پلمپ این رستوران، «مقادیری از مشروبات الکی و مواد مخدر کشف و ضبط گردید و هفت نفر نیز دستگیر شدند» خاطرنشان کرد که مالک رستوران در حال حاضر "متواری" است و تحت تعقیب قرار دارد.
به گفته‌ی دادستان "پردیس" این رستوران از طریق یک "راه مخفی" به ویلایی وصل بوده که در آن با حضور «خواننده‌های زیرزمینی»، مشروبات الکی و مواد مخدر مصرف می‌شده و «مراسم‌هایی خلاف منافی عفت» برگزار می‌گردیده است.
گفتنی است شهرستان "پردیس" متشکل از دو بخش بومهن و جاجرود، در شرق شهرستان تهران و غرب شهرستان دماوند قرار دارد. در سال‌های گذشته با راه‌اندازی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شهرها و بخش‌های شرقی استان تهران، این مناطق به محل زندگی و رفت‌وآمد جوانان دانشجو تبدیل شده و از نظر اقتصادی نیز رونق پیدا کرده است.

No comments:

Post a Comment