January 15, 2016

ديدار محرمانه برخی سران فتنه با دیپلمات غربی




جوان آنلاین (پاسداران): گمانه‌زني‌ها از فعال شدن برخي سفارتخانه‌ها براي اثرگذاري بر انتخابات آتي حكايت دارد. هفته گذشته نشست محرمانه‌اي در مركز دايره‌المعارف اسلامي واقع در منطقه كاشانك برگزار شده است. در این نشست برخی از سران فتنه حضور داشتند. سفير فرانسه نيز در اين جمع حضور يافته است.
در جريان فتنه 88 نيز برخي از سفارتخانه‌ها و سفراي كشورهاي خارجي در ايران با حضور در جلسات انتخاباتي برخي از فتنه‌گران، در جريان فتنه 88 دخالت‌هاي زيادي كرده و از فتنه‌گران حمايت كردند. سفارت فرانسه نيز يكي از سفارتخانه‌هايي بود كه به دفاع عملي از فتنه‌گران پرداخت و مقامات اين كشور نيز با حمايت از سران فتنه و عوامل آشوب در ايران در امور داخلي كشور دخالت كردند.
فرانسه با حمايت از بسياري از معاندين و افراد ضد نظام در ايران، تاكنون هزينه‌هاي زيادي را صرف جايزه براي اين افراد كرده است، به‌طوري كه هر ساله جايزه شواليه فرانسه به يكي از اين افراد تعلق مي‌گيرد.
محمدصالح جوكار، عضو كميسيون امنيت و سياست خارجي مجلس در خصوص حضور سفير فرانسه در جلسه محرمانه «كاشانك» گفت: حضور بعضي از سفراي كشورهاي خارجي در نشست‌هاي جبهه‌هاي سياسي بسيار خطرناك است و مي‌تواند شائبه دخالت بيگانگان در امور داخلي كشور را ايجاد كند.
وي با بيان اينكه نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي بايد دقتي ويژه روي اين مسئله داشته باشند، افزود: ما نمونه‌هاي اين دخالت‌ها را در سال 88 ديد‌ه‌ايم و بايد هرچه سريع‌تر از اين اتفاقات جلوگيري به عمل آيد.
عضو كميسيون سياست خارجي مجلس اظهار داشت: قطعا بحث در كميسيون امنيت مطرح خواهد شد و وزارت امور خارجه هم بايد نسبت به اين موضوع پاسخگو باشد.

No comments:

Post a Comment