December 14, 2015

خدا اجازه خرج بودجه بیت‌المال برای برگزاری کنسرت را نمی‌دهد؛ تطهیر حکومت پهلوی، کار جریان نفوذ است


عضو هیات‌رییسه مجلس خبرگان رهبری در ایران می‌گوید «خدا اجازه‌ی خرج بودجه بیت‌المال را برای کنسرت‌هایی که در آن‌ها خدا فراموش شود، نمی‌دهد».
به گزارش خبرگزاری "ایسنا"، احمد خاتمی در سخنانی در شهرستان رفسنجان گفت: «نفوذ سیاسی، اقتصادی و بدتر از آن نفوذ فرهنگی وجود دارد و هر جریانی که بخواهد دین‌داری مردم را کم کند مانند برگزاری کنسرت‌های موسیقی، جریان نفوذ است. نباید بیت‌المال خرج کنسرت‌های غفلت‌آور از خدا شود.»
وی با بیان این‌که رهبر جمهوری اسلامی از روز "عید فطر" تا کنون ۸۰ بار از واژه‌ی نفوذ استفاده کرده، افزود: «بعضی از واژه نفوذ می‌ترسند و تا می‌گوییم نفوذ، می‌گویند استفاده ابزاری می‌شود و بعضی هم از این‌که بحث نفوذ باز شود هراس دارند، اما آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.»
آقای خاتمی ادامه داد: «جریانی که در پی کاستن نفرت مردم نسبت به امریکا باشد نفوذی است. جریانی که بخواهد مردم را از شعار مرگ بر آمریکا خسته کند، جریان نفوذ آمریکایی است، مردم همان‌طور که نماز می‌خوانند و آن را بر خود واجب می‌دانند، از جهاد و شعار مرگ بر آمریکا خسته نمی‌شوند.
او با تاکید بر این‌که «سیاه‌نمایی علیه مجموعه نظام نیز نوعی نفوذ است» اضافه کرد: «جریانی که تطهیر حکومت دین‌ستیز، اخلاق‌ستیز و استقلال‌ستیز پهلوی را بخواهد ایجاد کند، جریان نفوذ است.»

No comments:

Post a Comment