November 14, 2015

حذف میرحسین موسوی از تابلوی دانشگاه، با دستور نماینده ولی فقیه + تصویر

کلمه – تصویر میرحسین موسوی نخست وزیر جنگ به دستور نماینده رهبری در دانشگاه صنعتی شریف از روی بنری که تصاویر بزرگان سیاسی ایران را بر خود داشت، حذف شد.
دانشجویان پس از فشارها از طرف دفتر نماینده نهاد رهبری در دانشگاه با کاغذی که روی آن نوشته شده بود: “بنا به دستور نماینده نهاد رهبری در دانشگاه عکس مهندس موسوی برداشته شد.” چهره میرحسین موسوی را پوشاندند.
adb90fe9f2dd20e05.jpg
به گزارش کلمه، این بار اول نیست که مسوولان دانشگاه یا به طور خودجوش یا فشارهای نهادهای امنیتی از نصب تصویر میرحسین موسوی در دفاتر انجمن اسلامی جلوگیری می کنند.
هفته گذشته انجمن در شرف تأسیس دانشجویان ترقی‌خواه ایران در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در حال عضوگیری بود که برخی دانشجویان بسیجی با اعتراض به نصب تصویر آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی در دفتر این انجمن اعتراض کرده و در فعالیت این انجمن خلل ایجاد کردند.




خبرگزاری فارس خبری را منتشر کرد که در آن با عصبانیت نوشته است: “با مماشات مسئولان دانشگاه عکس‌هایی از سران فتنه توسط یک انجمن دانشجویی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین نصب شد.”
فشار انحصار طلبان تا بجایی پیش رفت که دانشجویان سبز مجبور به برداشتن تصاویر شدند.
پیش از این معاونت دانشجویی دانشگاه ساری با اخطار به انجمن اسلامی دانشگاه متذکر شده بودند برای ادامه فعالیت در سال جدید باید عکس های محصوران را از دیوار انجمن بردارند.
واکنش ها و فشارهای اخیر تندروها و انحصارطلبان نشان می دهد که همچنان پس از گذشت شش سال از حبس و زندانی کردن معترضان سبز و بیش از چهار سال حصر آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی و خانم زهرا رهنورد همچنان از اینکه در یادها مانده اند و یادآوری آنان، ایشان را عصبانی و ناراضی می کند.

No comments:

Post a Comment