October 13, 2015

نگرانی "آقا" از تکرار عاشورا و باقی ماجرا


نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران: خطرات پيش روي نظام براي مردم تشريح شود
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نخبگان و پیروان راه حضرت امام خمینی(ره) در عصر حاضر وظیفه دارند خطرات پیش روی نظام جمهوری اسلامی را برای مردم تشریح کنند.
به گزارش صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی امروز در ششمین روز کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری گفت: باید از اشتباهات خواص در عصرهای نبوی و علوی درس بگیریم و نگذاریم نظام جمهوری اسلامی که پس از قرن ها پرچم علوی را برافراشته، آسیب ببیند.
وی افزود: تا زمانی که حول محوریت ولی فقیه زمانه خود باشیم و به توصیه های دلسوزانه علی زمانه به درستی عمل کنیم، کشتی انقلاب، به سلامت از طوفان های سخت عبور خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سکوت خواص و مطلق نگری آنان در برابر فتنه سال های 78 و 88 را از غفلت ها و اشتباهات خواص برشمرد و گفت: کسانی که در مقابل رهبری می ایستند هر چند در گذشته نفس امام هم به آنها خورده باشد، آیا می توانیم آنان را یار امام بنامیم؟
حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی افزود: متأسفانه در این دو فتنه، برخی از خواص مقابل مقام معظم رهبری ایستادند و برخی هم به اشتباه راه میانه را برگزیدند.
وی تصریح کرد: اگر امتی از امام زمانه خود تبعیت نکند از دشمنانش سیلی خواهد خورد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی افزود: واقعه خونین عاشورا تکرار شدنی است در صورتی که مردم از وقایع عصر علوی عبرت نگیرند و از امام خود تبعیت نکنند. 

No comments:

Post a Comment