September 15, 2015

اعتراف صریح سپاه پاسداران به جنگ افروزی

اعتراف صریح سپاه پاسداران به جنگ افروزی

با ایجاد میدان‌های جدید در دوردست تمرکز دشمن را متفرق کردیم
خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در مجمع سراسری فرماندهان سپاه پاسداران که در تهران برگزار می شود، با تاکید بر اینکه امروز توانسته‌ایم فتنه‌های داخلی را خاموش کنیم، گفت: ملت ایران در حماسه 9 دی با حضور انقلابی و ولایی خود پاسخ محکمی به فتنه گران داد.
سردار حسین سلامی در ادامه با بیان اینکه الگوی تفکر بسیجی تنها الگویی است که در میدان جدید می تواند عرصه را بر دشمن سخت کند، افزود: ما درپی تکوین هر چه بزرگتر و بهتر آن هستیم.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد تغییر در صفحه ذهن مردم و مسئولین بوده و تلاش می‌کند تا به تاریخ و سرنوشت ما برگردد، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این فضای جدید راهبردی مقابله قرار گرفته و ما آمده ایم که بگوییم امروز هیچ چیز تغییر نکرده است.
سردار سلامی گفت: سپاه، شناخت بخش ناپیدای راهبردهای دشمن را برعهده دارد و امیدواریم دشمنان را در لباس جدید شناخته و فریب خنده‌های به ظاهر شیک آنها را نخوریم.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه سیاست‌های منطقه‌ای دشمن با توقف و ناکامی مواجه شده است، اظهارداشت: ما توانسته ایم با ایجاد میدان‌های جدید در دوردست تمرکز دشمن را متفرق کنیم.

No comments:

Post a Comment