September 13, 2015

اقدامات خطرناک سپاه و مزدورانش در عراق

شبه نظاميان شيعه براي جنگ داخلي در عراق برنامه ريزي مي کنند
شبه‌ نظامیان شیعه موسوم به جوخه‌های مرگ، مسئولیت ربودن 18 کارگر ترک در بغداد را برعهده گرفتند.
در یک نوار ویدئویی، این نقابداران داعش گونه با شعارهای شیعه که اسم باند خود را به زبان عربی نوشته‌اند، با گروگانگیری اتباع ترکیه خواستار اعمال فشار این کشور بر مخالفان سوری هستند تا به محاصره مزدوران اسد در دو شهرک شیعه در حومه ادلب پایان بدهند.

برخی از رسانه ‌های عربی می گویند گروه موسوم به جوخه‌های مرگ، بخشی از حزب‌الله عراق وابسته به رژیم ایران است و در این رابطه نوشتند: چند روز پیش گردانهای حزب‌الله عراق چند نظامی عراقی را که در بغداد در جستجوی کارگران ربوده شده ترک بودند، به اسارت خود در آوردند.

شبه نظاميان شيعه برنامه ريزي مي کنند
به نوشته روزنامه عکاظ چاپ عربستان، منابع امنیتی عراق فاش کردند اعترافات عناصر وابسته به گروه های شبه نظامی مسلحی که به قتل، ربایش و تعرض به سنی ها در عراق می پردازند، زمینه را برای طرح سناریوی جنگ داخلی فراهم می کند.
منابع مذکور به خبرنگار این روزنامه گفتند سه نفر از عناصر وابسته به این گروه های شبه نظامی، که به تازگی بازداشت شده اند، اعترافاتی جدی کرده اند. مهمترین اعتراف آنان شعله ور کردن آتش جنگ داخلی در بغداد به عنوان نخستین گام برای نابود کردن سنی ها است.

به گفته این منابع، اعترافات مذکور از وجود طرحی نظام مند برای شعله ور کردن آتش جنگ داخلی با حمایت مالی طرف های خارجی فعال در داخل عراق پرده بر می دارد.

No comments:

Post a Comment