September 18, 2015

سرکرده سابق نیروهای سرکوبگر در آتش سوخت!


از فیس بوک: مرتضی طلائی ، سرداری که قدرت نظامی و انتظامی خود را ، در مقطعی که حرفش آنچنان برشی داشت که لرزه بر تن هر کسی می افکند ، با خرج کردن میلیاردها تومان بابت تبلیغات ، و رساندن خود به شورای شهر تهران ، و قدم نهادن در « بزرگراه چپاول قالی بافی شده ! » کنار گذاشت ، در آتش سوخت !!! شاید که این تلنگری باشد برای دیگرانی چون او که در این نظام فاسد ، کم نیستند .....
مرتضی طلایی (سردار طلائی سابق) نایب رییس شورای شهر تهران بر اثر نشت گاز دچار سوختگی شد ! او هم اکنون در یکی از بیمارستانهای تحت مراقبت است !
معاون اجتماعی و اجتماعی شهرداری تهران در تشریح حادثه پیش آمده برای مرتضی طلایی گفت : صبح چهارشنبه براساس نشت گاز، حادثه ای در منزل وی رخ می دهد و آقای طلایی برای نجات نزدیکانشان خودشان را درگیر می کند و بیشترین حادثه برای ایشان به وجود می آید و سایر اعضای خانواده در سلامت کامل به سر می برند .
امرودی گفت : بخش عمده ای از بدن و صورت وی دچار سوختگی شده است . با توجه به اینکه مرتضی طلایی از جانبازان زمان جنگ است و شیمیایی شده ، آثار سوختگی وارد ریه اش شده و این موضوع نگرانی ایجاد کرده است .
امرودی بر این موضوع تاکید کرد که بر خلاف آنچه گفته میشود مرتضی طلایی به کما نرفته و پزشکان داروهای بیهوشی را به وی تزریق کرده اند .

وی در پایان گفت : در حال حاضر آقای طلایی ممنوع الملاقات است و « خواهش می کنم مردم به بیمارستان مراجعه نکنند !!! » .

No comments:

Post a Comment