September 4, 2015

اعتراضنامه ای علیه رونمایی رزمایش ۵۰ هزار لباس شخصی تهران..

امروز، جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ شمسی سامی! 
Payame daneshjoo
با ترور نمی توان بر قدرت باقی ماند.
روزی است که ادعا کرده اند با 50 هزار نیرو، مانور قدرت و امنیت در تهران به راه انداخته اند.در همان روز ودر ساعت 12 شب، 9 گلوله در پشت پنجره ی یک شهروند در سعادت اباد شلیک شده که همگان صدای ان را شنیده اند.یا این تیرها را مانور دهندگان امنیت شلیک کرده اند که باید توضیح بدهند ، چرا باید با این اقدامات گانگستری، در بین شهروندان ایجاد وحشت کنند. (اگر چه می دانیم قدرت غیر پاسخگو، خود را ملزم به پاسخگویی نمی داند) یا این که در روز مانور امنیت، گروههای دیگری، با تیر اندازی موجبات وحشت در بین شهروندان را فراهم کرده اند که با این حساب،ان مانور طبلی است تو خالی که هست.
در هر دو حالت این سکوت و بی مسیولیتی حکومت و دولت، بالاخره کار دست انها خواهد داد.برای این که خشونت و قانون شکنی را بیش از پیش در جامعه گسترش می دهد. وقتی به نام گشت ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر،زنان را کتک زده یا جوانان راتحقیر می کنند، نماینده ی مجلس خودشان را تا سر حد مرگ کتک می زنند،هر جا لازم باشد دست به ترور افرادی چون فروهر ها و نویسندگان یا سعید حجاریان و خواهر زاده ی موسوی می زنند و یا اسید پاشی می کنند، دقیقا فرهنگ ترور و گانگستری را رشد می دهند.
اثر اجتماعی این رفتار گانگستری و قانون شکنانه این است که دزدی، خشونت، و ادمکشی در جامعه زیاد می شود. چیزی که طی 36 سال گذشته به بحرانی جدی برای مردم تبدیل شده است. زیرا بخشی از اجتماع چنین برداشت می کند که هر کس هر کسی است و هر که زور بیشتری دارد می تواند حرف خودش را به کرسی بنشاند.
اما اثر سیاسی سوئ استفاده از قدرت ، برای حکومت گران نیز فاجعه بار است. برای این که ، در یکی از همین اقدامات تروریستی است که اتفاقی همچون سینما رکس ابادان روی می دهد و اگر چه ظاهرا عامل ان نیروهای مذهبی و به اصطلاح انقلابی هستند، اما عملا واژگونی حکومت شاه را به دنبال دارد. پس خامنه ای هم زیاد به این اقدامات تروریستی پیروان خود برای از میدان به در کردن مخالفین دلخوش نباشد.

No comments:

Post a Comment