September 1, 2016

نامه تخلفات عليرضا دبير به دست ما رسید




---------------------
چند گزیده از موارد محرز فساد مالی علیرضا دبیر قهرمان سابق کشتی آزاد و نماینده اصولگرای شورای شهر تهران
ماجرای خرید 15 میلیون تومانی همسر علیرضا دبیر با بن شهروند: بن های در اختیار اعضاء شورا برای کمک به افراد بی بضاعت که به علیرضا دبیر نیز تحویل داده شده بود سر از فروشگاه شهروند درآورد. همسر دبیر با 15 میلیون تومان بن با ماموران فروشگاه شهروند مواجه می شود.
انتقال 60 میلیارد تومان پول از سوی علیرضا دبیر به آمریکا قبل از انتخابات و تابعیت دوگانه ایرانی آمریکایی اش از دلایل رد صلاحیت وی برای شورا بود.
خانه شاهانه علیرضا دبیر در خیابان الف محدوده ولنجک چگونه به دست آمده است؟
تابعیت دوگانه دبیر بر اساس گرین کارت آمریکا از کجا آمده است؟
یکی از ابهامات اهالی محله محروم 13 آبان این است که علیرضا دبیر و خانواده او چگونه توانستند ظرف مدت کوتاهی منزل شخصی با یک حسینیه مجلل که هر متر مربعی از این منزل 40 میلیون تومان است را تهیه کنند؟منزل 420 مترمربعی که امکانات کامل آن زبانزد خاص و عام است. و در این میان رشد چشمگیر سطح مالی خانواده ایشان که از قاعده زیر خارج نیست. شبکه کار چاق کنی و پيمانكاري عليرضا دبير سالهای گذشته که کار رسمی وی شناسایی مواردی است که مردم باید به شهرداری عوارض ساخت بپردازند و معرفی به دبیر و استفاده از اختیارات شورا برای کم کردن این عوارض و دریافت نصف مبلغ کم شده است. این کار برای آقای کشتی گیر تبدیل به روش درآمدزایی شده است که توانسته از محله 13 آبان با خانه متري حدود یک میلیون تومان به منطقه مقدس اردبیلی با خانه متري چهل میلیون تومان برسد. البته آزادكار مورد نظر در ولنجک هم منزلی در خور شاهان به قول خود دارد.

No comments:

Post a Comment