September 23, 2015

توافق؛ پولهای آزادشده به جیب این سه نفر می رود


یک مقام ارشد نظامی آمریکا گفته: رژیم ایران همچنان تلاش خواهد کرد بقای رژیم اسد را بیشتر تضمین کند. رژیم ایران همچنین درصدد خرید جنگنده های پیشرفته روسی است.
ژنرال آوستین، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در خاورمیانه موسوم به سنتکام در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح سنای این کشور درباره نقش رژیم ایران در حمایت از بشار اسد و حزب الله گفت: ما شاهدیم رژیم تهران می خواهد حمایت بیشتری از رژیم اسد داشته باشد. احتمالا اگر رژیم ایران با برداشته شدن تحریمها پول بیشتری به دست آورد، کمکهای خود را به رژیم سوریه و حزب الله بیشتر خواهد کرد.
همزمان نشریه آمریکایی نشنال اینترست گزارش داد: رژیم ایران علاقه مند به خرید جنگنده های پیشرفته روسی است و در حال مذاکره با مسکو است.

این منبع نوشت: ملحق شدن شمار قابل توجهی از جنگنده های پیشرفته روسی به ناوگان نیروی هوایی رژیم ایران موجب افزایش توانمندی و قدرت هوایی آنها خواهد شد. اما اگر زمانی به ناچار پای آمریکا به هرگونه درگیری با رژیم ایران کشیده شود، نیروهای متعارف رژیم تهران چه با جنگنده های روسی و چه بدون آن، هیچ اقبالی برای موفقیت در رویارویی با ارتش آمریکا ندارند.

No comments:

Post a Comment